Op Pim stemmen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 16:19

Misschien kunnen sommigen hier niet zo goed hebben dat er mensen zijn met een eigen mening en dat die zich niet laten ompraten. Zelf veranderen ze ook niet van mening waarom zouden wij dat dan wel moeten doen.

Iedereen moet zelf uitmaken op wie of wat hij/zij stemt. Ik zou het fijn vinden als de anti Fortuyners ophouden met proberen de Fortuyners over te halen. Net als jij bv Lovely hou op met je vingers blauw te typen, WE GAAN TOCH NIET OM! Het is een nutteloze discussie.

Lets agree to disagree and put an end to this.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 19:45

kaj schreef:
Videla was toch echt iemand anders hoor! Haha!

Wel een interessante verspreking (of moet ik zeggen verschrijving?), aangezien deze persoon verantwoordelijk is voor nogal wat leed, en er mede de oorzaak van was dat hier al die ophef over Max. was.

Maar ja ik neem aan dat je er verder niks mee bedoelt, en dat het gewoon een foutje was?

Ja ik weet dat ie anders heet, dat zei ik ook, maar het klonk wel zo hahaha maar vind het sowieso een hele enge vent, en Videla ook!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 20:02

Adrienne schreef:
Misschien kunnen sommigen hier niet zo goed hebben dat er mensen zijn met een eigen mening en dat die zich niet laten ompraten. Zelf veranderen ze ook niet van mening waarom zouden wij dat dan wel moeten doen.

Iedereen moet zelf uitmaken op wie of wat hij/zij stemt. Ik zou het fijn vinden als de anti Fortuyners ophouden met proberen de Fortuyners over te halen. Net als jij bv Lovely hou op met je vingers blauw te typen, WE GAAN TOCH NIET OM! Het is een nutteloze discussie.

Lets agree to disagree and put an end to this.

Ehhh, dit is een discussiebord Adrienne. Hoe kom je erbij dat ik of anderen je probe(e)r(en) over te halen om niet op Pim te stemmen? Ik zie dat nergens staan.

Zo zou ik net zo goed een discussie willen/kunnen voeren met iemand die op de CU stemt, omdat ik het met deze partij ook geheel niet eens ben. Zonder dat ik diegene veroordeel of probeer om te praten.

Een goede vriendin van me gaat ook Pim Fortuyn stemmen. Ze is helemaal 'fan' van Pim. Ik begrijp daar helemaal niets van, maar dat wil niet zeggen dat we nu geen vriendinnen meer kunnen zijn.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 09:31

Lees reacties Lovely naar mij toe Lis, daar doelde Adrienne op. Lovely gaat mij namelijk in het belachelijke trekken omdat ze het niet met mij eens is. en dat heeft niets meer met discusieren te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 09:51

Wat is nu eigenlijk de reden dat iedereen fortuyn zo geweldig vind, kan iemand vertellen wat zijn werkelijke beleid is, en niet zijn propaganda die hij heeft opgezet, het hele media bespelen wat hij heeft gedaan.

Wat is het beleid?????

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 11:04

Ik wil al helemaal niet proberen om de Fotuyn stemmers om te praten. Als jullie op een dooie willen stemmen moet je dat vooral doen. Alleen hij kan zelf niet meer regeren! Zijn partijgenoten wel natuurlijk en het is te hopen dat die de ideeen van Fortuyn net zo goed waar kunnen maken als hij dat zelf zou doen.
Om eerlijk te zijn heb ik weinig vertrouwen in LPF, maar dat zal ik de komende 4 jaar wel merken.
Eigenlijk heb ik weinig vertrouwen in de hele politiek, dus maakt het allemaal niks uit.

Ik kan verder maar 1 ding zeggen....We zullen zien.

Mirjam

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 12:18

Mensen mensen, stop met deze onzin.
Het is weer duidelijk dat men elkaars mening niet accepteerd.
Ik weet dat een discussie altijd leuk is, maar sommige worden grof en laten de ander niet in zijn waarde, en ik noem geen namen, Lovely......
Iedereen moet zelf weten op wie hij stemt en het is leuk om daar over te praten en je kunt je ook afvragen waarom die persoon daar op stemt en die persoon zijn verhaal laten doen, maar dit is geen aardige discussie meer.

Sando heeft gesproken !! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 12:30

Laten we met z'n allen op lpf gaan stemmen, dan is volgende week de hele regering aan gort, en dan kunnen we weer normaal doen en overnieuw gaan stemmen. Zijn ze in ieder geval eindelijk van hun voetstuk gevallen.

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 12:38

Ja laten we dat gaan doen pipo de clown !
dan behoor jij ook in het bekende kiezersprofiel.... Knipoog

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 12:58

goh, dan wordt het nog gezellig, grinnik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 13:28

Dit word een eindeloze discussie, maar wel leuk!!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 13:37

Yep. Als je maar een beetje kunt relativeren kun je er nog lol bij maken ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 13:41

Daar gaat het toch om desiree, de lol!!!! we zitten hier allemaal voor ons plezier. En een beetje provoceren om de opmerkingen los te krijgen is altijd leuk.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 15:58

Provoceren ofwel de knuppel in het hoenderhok gooien. Dat is gewoon prachtig. Dat kon Pim fantastisch goed he. Wat zal ik dat missen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:02

Dat waren zeker de leuke dingen van hem, qua ideeen was het niet mijn persoontje, maar heb wel een hele leuke politieke tijd achter de rug, want door dat geprovoceer, werd heel nederland ineens wakker. Fantastisch!!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:03

En ik ben erg bang dat zonder pimmetje alles weer inslaapt.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 18:06

Daar ben ik helaas ook bang voor!!!!!!! Huilen

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:38

Nou desiree, ik ben overtag gegaan. Heb toch op PF gestemd!!

En het leuke was: Ik was er en het knopje met Pim erop was helemaal vuil en ingedrukt. De rest was helemaal schoon!! Hehehe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:42

Ik heb met verbazing de hele discusiie nog eens een beetje bijgelezen, en ik kan niet begrijpen hoe je op een partij kunt stemmen zonder partijprogramma en zonder lijsttrekker. Je hebt geen flauw idee wat je binnenhaalt, en je hebt dus geen partijprogramma als controlemiddel achteraf als ze wel over de schreef gaan en er een gek enge ideeen door gaat drukken.

En dat zootje moet dan de komende 4 jaar jouw land besturen?? Lekker naief!!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:47

Ik denk dat er weinig geks kan gebeuren als je op een rechtse partij stemt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:50

jaja, dat hebben we vaker gezien...

zoals ik al zei: lekker naief!!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 20:10

Prima schreef:
Nou desiree, ik ben overtag gegaan. Heb toch op PF gestemd!!

En het leuke was: Ik was er en het knopje met Pim erop was helemaal vuil en ingedrukt. De rest was helemaal schoon!! Hehehe.

erg grappig, Prima. Misschien is het ook leuk om eens te gaan quoten wat je allemaal op dit forum gezegd hebt over Pim Fortuyn en zijn partij?

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 20:23

Hahaha dat mag zeker wel. Hij heeft alleen de laatste weken van zijn bestaan de meeste uitspraken wel genuanceerd en afgezwakt. Ik denk niet dat hij een glansrijke duurzame politieke carriere tegemoed was gegaan (one day fly, zeg maar). Zelfs niet na zijn nuancering en afzwakking van de zijn doelen.

Dus ben ik gegaan voor het opschudden van de kussen der politiek.
Over vier jaar stem ik weer gewoon VVD. Trouwens er zullen ongetwijfeld tussentijdse verkiezingen gaan plaatsvinden, zegt mijn gevoel.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 21:10

't Is dat ik zo'n langzame verbinding heb, want anders.... }>

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 21:13

Jeetje wat zijn hier veel mensen ontzettend naief!
Zep je hebt helemaal gelijk!

Als iemand op lpf stemt omdat hij/zij er goed over heeft nagedacht en ook achter de standpunten staat (noem even als voorbeeld: Desiree, hope you don't mind?) dan vind ik dat prima.

Maar hoe kun je in hemelsnaam op een partij stemmen waarvan je totaal geen idee hebt waar het voor staat?

Alleen al het idee dat we vier jaar met zulke oncapabele (hiermee doel ik op politiek en niet op andere capaciteiten) mensen zitten opgescheept .............