Vientje schreef:crazycactus schreef:Momenteel ben ik bezig in Sneeuw en As, het nieuwe boek van Diana Gabaldon (heb niet het hele topic gelezen) het 6e deel uit de reizigers cyclus. Het is een hystorische roman over een vrouw die vanuit 1946 terug gaat in de tijd naar de 18e eeuw en daar trouwt met een Schot.
Ik vind haar boeken helemaal geweldig. Ze zijn alleen wel heel dikdeze heeft 1024 pagina's !!!!!
Dat vind ik ook een super serie! Ik heb deel 6 net uit, vond dat weer beter dan deel 4 en 5. En ik vind de dikte alleen maar een pluspunt, ben ik er tenminste niet op 1 avond doorheen
Ik vond de eerste 2 delen geweldig, het eerste deel heb ik al meerdere keren opnieuw gelezen. Deel 3 vond ik ook wel leuk, maar bij deel 4 kreeg ik het idee dat alles zich ging herhalen, maar dan in Amerika ipv Schotland. Deel 5 heb ik niet meer gekocht, ik dacht hem wel uit de bieb mee te nemen,maar ik moet hem nog steeds lezen...
@Crazycactus: Leuk, een bibliotheekcollega! Is best wel handig werk he als je boekverslaafd bent