ongeloof zwanger zijn zonder het te merken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 21:40

Dit was niet persoonlijk naar jou gericht hoor Maar meer in zijn algemeenheid tegen mensen die zo'n voor hun onbekende zwangerschap hebben gehad!

Kana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 21:41

En het ongesteld zijn dan?

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 21:43

Dat lijkt me echt dood eng he

Het kan dus zo gebeuren...

796285

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 22:00

Mareska schreef:
Ik dacht (weet niet zeker meer) dat het iets te maken had met dat het kindje
buiten de baarmoeder genesteld
zat

Dat kan niet, buitenbaarmoederlijke zwangerschappen zijn heel pijnlijk, heel gevaarlijk (soms dodelijk als er niets aan gebeurd) en kunnen over het algemeen niet uitgedragen worden.

Ecudes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 22:59

Jullie maken me echt bang... ooit was ongesteld worden elke keer weer een kleine opluchting, nu dus niet meer .

Caritas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 23:15

Ik ken hier op Bokt 1 persoon die tot na halverwege haar zwangerschap ongesteld werd. Ik ga wel even vragen of zij hier wil reageren.

EsSther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 00:03

vriendin van mij kwam er na 5 maand achter dat ze zwanger was, ze is heel tenger, en slank, en heeft nooit iets gemerkt! op een gegeven moment vernam ze dat haar buik wat dikker werd, toen is ze gwn buikspieroefeningen gaan doen!!!!
na een poosje kwam ze er toch achter dat er iets anders aan de hand was.........ze heeft een hele mooie dochter gekregen!!

Saskia9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 00:32

je kunt inderdaad gewoon zwanger zijn en van niks weten als je aan de pil zit,
de maandelijkse bloedingen gaan gewoon door,

Ook ik hoop iedere maand maar weer dat er niks mis is

Tries_en_Faf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 07:29

ja maar dan zou je elke maand een zwangerschapstest moeten doen!!
maar goed het is inderdaad meer uitzondering dan regel!

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:27

Odess schreef:
Dit was niet persoonlijk naar jou gericht hoor Maar meer in zijn algemeenheid tegen mensen die zo'n voor hun onbekende zwangerschap hebben gehad!

Ik dacht al

Ik maak me absoluut geen zorgen dat ik zwanger zou zijn terwijl de menstruatie gewoon door gaat. Dit is idd meer uitzondering dan gewoonte.

MeiaLuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:49

Myra1 schreef:
Jullie maken me echt bang... ooit was ongesteld worden elke keer weer een kleine opluchting, nu dus niet meer .

inderdaad...ik was ook elke maand opgelucht...hoe weet je dan wel dat je niet zwanger bent?elke maand een test is idd wel duur.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:54

Omdat je het ook vaak genoeg, wel klachten heb.
Vaak blijft de menstruatie dus uit, ben je misselijk, heb je pijnlijke borsten of kom je zonder reden wat aan.

De beste oplossing is trouwens niet actief zijn, dan weet je zeker dat je niet zwanger kunt worden En als je toch actief wilt zijn, je pil op tijd slikken en opletten dat het niet onveilig wordt door braken, diarree of medicijnen.

Je kunt ook op dubbel safe spelen en pil en condoom gebruiken, door dit soort verhalen maken mensen zich onnodig druk. Waardoor een menstruatie ook uit kan blijven

MeiaLuna

Re: ongeloof zwanger zijn zonder het te merken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:58

Ow,nu word ik ongerust...

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:01

Dan heb je geen leven meer als jij je elke maand zorgen moet maken of je zwanger bent of niet

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:07

ik vind dat altijd maar een raar iets.

Kan me niet voorstellen dat je niets voelt, zeker als je al 2x eerder zwanger geweest bent.

Ik heb altijd het idee van: mensen hebben aandacht tekort

kitag1rl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:08

Sja.. Ik kan me er ook zo weinig bij voorstellen..

al moet ik zeggen dat ik ook af en toe iets voel in me buik en dat zijn ook gewoon me darmen.. dus dat denk je dan misschien ook wel

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:19

vonneke schreef:
ik vind dat altijd maar een raar iets.

Kan me niet voorstellen dat je niets voelt, zeker als je al 2x eerder zwanger geweest bent.

Ik heb altijd het idee van: mensen hebben aandacht tekort

Tja misschien heb je daar wel gelijk in. Of misschien weten mensen dat ze zwanger zijn maar willen ze het niet weten?! Je kunt hetgewoon niet missen als een kindje draait of schopt. Dat voel je echt wel!

En ja ik had de placenta ook voor liggen en ik voelde wel degelijk beweging en al vrij vroeg zelfs!

flowerxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 17:29

Hmm deze vrouw is zeker geen aadachtzoeker hoor. Misschien bij jonge meisjes het geval maar een volwassen vrouw en zeker deze niet. Ze vertelde dat ze tijdens de vakantie nog een huilbaby in het hotel hadden. Ze had nog tegen haar man gezegd "blij dat die van ons groot zijn dat maken wij nu gelukkig niet meer mee". Dit was enkele weken voor de bevalling!

En over die beweging niet ieder kind beweegt heel veel. Daarbij kan je niets van de bewegingen voelen als het kind tegen de rug aanligt of als je zelf wat dikker bent. De vetlaag werkt als een isolatiewand tegen het bewegen.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:54

Tja heb ik het dan over veel bewegen? Maar goed zij heeft het niet gemerkt, ik vind het vreemd maar dat is mijn mening en die mag je geven toch?

kitag1rl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:58

laten we lief blijven mensen
ieder heeft zo zijn eigenste mening hierover.. gelukkig maar stel je voor dat iedereen hetzelfde zou denken..

Gerbenfroh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 18:04

Ik las dit ergens, dat je elke maand toch bloedingen hebt als je aan de pil bent en zwanger bent?

Maar het is toch zo van als je ongesteld wordt weer dan zo van Yes ik ben niet zwanger? Dat heb ik dan?

Lorr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 18:07

Hier was ook een meisje, 8 maanden zwanger, had voor haar doen niet echt een buikje, maar ze at veel dus ge dacht dat het daarom was, en je kan tijdens zwangerschap nog wel eens bloedingen hebben of gewoon ongesteld zijn!

*spreekt uit ervaring *

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 18:17

Een meid bij mij uit de klas is ook zwanger, zij heeft ook bloedingen gehad tijdens de zwangerschap maar ze merkte wel dat de bloeding anders was dan normaal.

Kittag1rl: Ja hoor ik wel, ik geef alleen mijn mening

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 18:47

Ik maak me op zich ook wel iets meer zorgen na het lezen van al deze berichtjes, maar denk ook weer van; het is meer uitzondering dan regel! Denk daar ook maar aan....

Ik slik altijd netjes en op tijd de pil... en heb hem al die tijd misschien 2x vergeten... Dus ik neem aan dat ik die kan vertrouwen! En mocht het toch mis gaan, dat zien we dan wel weer

rowo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 18:49

farichta schreef:
OMG! Ik moet er echt niet aan denken!!! De schrik slaat me om het hart als ik dit soort verhalen lees want als ik iets AB-SO-LUUT niet wil is een kind. Dus allebei maar steriliseren, als extra de pil en het condoom ofzo?!

Brrr!!!

=^.,.^=

Hahahaha, heb je iig wel het ZEER ZEKERE voor het onzekere genomen!