Maar meer in zijn algemeenheid tegen mensen die zo'n voor hun onbekende zwangerschap hebben gehad! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar meer in zijn algemeenheid tegen mensen die zo'n voor hun onbekende zwangerschap hebben gehad!

Mareska schreef:Ik dacht (weet niet zeker meer) dat het iets te maken had met dat het kindje
buiten de baarmoeder genesteld zat
.

Odess schreef:Dit was niet persoonlijk naar jou gericht hoorMaar meer in zijn algemeenheid tegen mensen die zo'n voor hun onbekende zwangerschap hebben gehad!
Myra1 schreef:Jullie maken me echt bang... ooit was ongesteld worden elke keer weer een kleine opluchting, nu dus niet meer.

En als je toch actief wilt zijn, je pil op tijd slikken en opletten dat het niet onveilig wordt door braken, diarree of medicijnen.

vonneke schreef:ik vind dat altijd maar een raar iets.
Kan me niet voorstellen dat je niets voelt, zeker als je al 2x eerder zwanger geweest bent.
Ik heb altijd het idee van: mensen hebben aandacht tekort

* 

farichta schreef:OMG! Ik moet er echt niet aan denken!!! De schrik slaat me om het hart als ik dit soort verhalen lees want als ik iets AB-SO-LUUT niet wil is een kind. Dus allebei maar steriliseren, als extra de pil en het condoom ofzo?!
Brrr!!!![]()
=^.,.^=