Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lottew schreef:Ik denk dat er een verschil is tussen een psychopatische ex die irritant bezig is en een grap uithalen, eenmalig, wanneer de ander is vreemdgegaan of iets dergelijks. Neem niet aan dat jij (flair) zo l*llig hebt gedaan dat wat je ex doet goed te praten is?
Echt hilarisch dit topic...oke sommige dingen zijn misschien een beetje vergezocht maar over t algemeen lach ik me dood hier. Sommige mensen zijn nou eenmaal zo full of themselves dat wanneer ze je ook nog ns bezeiken best op hun nummer mogen worden gezet...
Heb zelf nog nooit iets echt grappigs / banketstaaf gedaan, wel n paar jaar geleden onder n ander mailadres me voorgedaan als n meisje die helemaal gek was op mn ex, vervolgens meerdere keren afgesproken ergens, hij kwam braaf en natuurlijk was er nooit iemand.
Okee beetje kinderachtig I know... Vond ie niet zo gezellig.
vikki schreef:Ik vraag met je mee af... dat heb ik nooit kunnen begrijpen... dat liefde blijkbaar soms in haat kan veranderen... Ik denk dan, als je ooit van elkaar gehouden hebt, dan kan je toch iig omwille van de oude liefde respect voor elkaar houden...
M3isSi3j schreef:Dit is de mooiste actie ooit:
Een gozer die ik ken had een vriendin, zij wou heeel graag een kindje dus is zonder zijn weten gestopt met de pil. Opeeeens was ze zwanger.. (goh..) die gozer toch als een klein kind gelukkig met zn zoontje 9 maanden later, heel mooi om te zien trouwens.
Vervolgens heeft die meid hem zitten vertellen: als jij dat kind nou niet erkend dan ben ik een alleenstaande moeder en krijg ik bijn 2x zoveel als ik een uitkering aanvraag.. (omdat de politie hem zoekt staat tie nie tbij haar in huis ingeschreven..) Dus hij dat opgezocht en dat klopte.. Nu heeft zij hem gedumpt en hij kn dat kind niet meer erkenne zonder haar toestemming, hij kan niet naar de politie want dan moet tie zitten us hij heeft geen pooot om op te staan en zij heeft een kind zonder de vader erbij
flair schreef:Nee, de titel gaat over wraak op je ex... dat is precies wat mijn ex bij mij doet op zijn psycho manier. Vandaar dat ik het topic in eerste instantie opende. Maar goed whatever, haal geen dingen bij anderen uit waarvan je niet wil dat het je zelf overkomt.
Have fun!
M3isSi3j schreef:Dit is de mooiste actie ooit:
Een gozer die ik ken had een vriendin, zij wou heeel graag een kindje dus is zonder zijn weten gestopt met de pil. Opeeeens was ze zwanger.. (goh..) die gozer toch als een klein kind gelukkig met zn zoontje 9 maanden later, heel mooi om te zien trouwens.
Vervolgens heeft die meid hem zitten vertellen: als jij dat kind nou niet erkend dan ben ik een alleenstaande moeder en krijg ik bijn 2x zoveel als ik een uitkering aanvraag.. (omdat de politie hem zoekt staat tie nie tbij haar in huis ingeschreven..) Dus hij dat opgezocht en dat klopte.. Nu heeft zij hem gedumpt en hij kn dat kind niet meer erkenne zonder haar toestemming, hij kan niet naar de politie want dan moet tie zitten us hij heeft geen pooot om op te staan en zij heeft een kind zonder de vader erbij
Spetterlover schreef:M3isSi3j schreef:Dit is de mooiste actie ooit:
Sorry hoor maar als je dit een mooie actie vind...
cooper schreef:
Volgens mij moet jij echt zo een ontzettend saai leven hebben. Verdomme zeg