De ergste vorm van wraak op je ex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaLala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:18

ik snap ook wel dat het niet grappig is als het je overkomt *waarschijnlijk*

maar tgaat hier toch ook vooral om het id..

pindakaas

Re: De ergste vorm van wraak op je ex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:18

De titel van dit forum is alleen niet "vind jij het ethisch verantwoord om grapjes met je ex uit te halen?"

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:20

Nee, de titel gaat over wraak op je ex... dat is precies wat mijn ex bij mij doet op zijn psycho manier. Vandaar dat ik het topic in eerste instantie opende. Maar goed whatever, haal geen dingen bij anderen uit waarvan je niet wil dat het je zelf overkomt.

Have fun!

Lottew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:35

Ik denk dat er een verschil is tussen een psychopatische ex die irritant bezig is en een grap uithalen, eenmalig, wanneer de ander is vreemdgegaan of iets dergelijks. Neem niet aan dat jij (flair) zo l*llig hebt gedaan dat wat je ex doet goed te praten is?

Echt hilarisch dit topic...oke sommige dingen zijn misschien een beetje vergezocht maar over t algemeen lach ik me dood hier . Sommige mensen zijn nou eenmaal zo full of themselves dat wanneer ze je ook nog ns bezeiken best op hun nummer mogen worden gezet...
Heb zelf nog nooit iets echt grappigs / banketstaaf gedaan, wel n paar jaar geleden onder n ander mailadres me voorgedaan als n meisje die helemaal gek was op mn ex, vervolgens meerdere keren afgesproken ergens, hij kwam braaf en natuurlijk was er nooit iemand.
Okee beetje kinderachtig I know... Vond ie niet zo gezellig .

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 00:29

Hoe je het ook wendt of keert,we kunnen niet oordelen over wat iemand is overkomen in een relatie.
En vooral hoe groot het leed is geweest.
Inmiddels heb ik wel geleerd dat het beter is om de eer aan jezelf te houden.
Maar een goed doordachte trap nageven is wel lekker hoor

Gelukkig heb ik het hele vreemdgaan aspect nog nooit hoeven meemaken.
Maar ik raad de vent in kwestie echt wel aan om te emigreren.(als het ooit wel zou gebeuren)
Bij zoiets zouden al mijn remmen los zijn,geen genade....

Voorlopig ben en blijf ik nog even happy single,en niet voor niets

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:02

Lottew schreef:
Ik denk dat er een verschil is tussen een psychopatische ex die irritant bezig is en een grap uithalen, eenmalig, wanneer de ander is vreemdgegaan of iets dergelijks. Neem niet aan dat jij (flair) zo l*llig hebt gedaan dat wat je ex doet goed te praten is?

Echt hilarisch dit topic...oke sommige dingen zijn misschien een beetje vergezocht maar over t algemeen lach ik me dood hier . Sommige mensen zijn nou eenmaal zo full of themselves dat wanneer ze je ook nog ns bezeiken best op hun nummer mogen worden gezet...
Heb zelf nog nooit iets echt grappigs / banketstaaf gedaan, wel n paar jaar geleden onder n ander mailadres me voorgedaan als n meisje die helemaal gek was op mn ex, vervolgens meerdere keren afgesproken ergens, hij kwam braaf en natuurlijk was er nooit iemand.
Okee beetje kinderachtig I know... Vond ie niet zo gezellig .

Met dat eerste stukje ben ik het eens.

Hahahaha, best grappig, staat hij daar.. En het is niets ergs, zulke dingen kunnen wel }> }>

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 13:54

vikki schreef:
Ik vraag met je mee af... dat heb ik nooit kunnen begrijpen... dat liefde blijkbaar soms in haat kan veranderen... Ik denk dan, als je ooit van elkaar gehouden hebt, dan kan je toch iig omwille van de oude liefde respect voor elkaar houden...

Ik las ergens halverwege dit topic jouw reactie en kan toch niet nalaten om even nog een reactie te geven..................

Haat heb ik nooit gevoeld naar een ex wel totale minachting, da's iets heel anders. Als je iemand totaal vertrouwd en het vertrouwen word zo enorm beschadigd dan blijft er in mijn geval niets anders over dan totale minachting. Haat vind ik zinloos en daarom ligt ook wraak nemen niet in mijn aard. Daarom heb ik ook nooit spullen weggegooid of ontvreemd maar helaas denkt mijn ex daar anders over...........

Maar goed iedereen weet inmiddels wel op bokt hoe wat en waar dit op slaat alleen vind ik het jammer dat ik het niet direct kan neerschrijven (en hij mij wel beschuldigd van wraakacties)................... heb nooit wraak genomen op mijn ex maar ik lijk soms wel een crimi............

Afijn heb een aantal exen gehad en het is nooit in mijn hoofd opgekomen om wraak te nemen, sterker heb met een aantal exen nog een uitermate goed contact

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:22

Dit is de mooiste actie ooit:

Een gozer die ik ken had een vriendin, zij wou heeel graag een kindje dus is zonder zijn weten gestopt met de pil. Opeeeens was ze zwanger.. (goh.. ) die gozer toch als een klein kind gelukkig met zn zoontje 9 maanden later, heel mooi om te zien trouwens.

Vervolgens heeft die meid hem zitten vertellen: als jij dat kind nou niet erkend dan ben ik een alleenstaande moeder en krijg ik bijn 2x zoveel als ik een uitkering aanvraag.. (omdat de politie hem zoekt staat tie nie tbij haar in huis ingeschreven..) Dus hij dat opgezocht en dat klopte.. Nu heeft zij hem gedumpt en hij kn dat kind niet meer erkenne zonder haar toestemming, hij kan niet naar de politie want dan moet tie zitten us hij heeft geen pooot om op te staan en zij heeft een kind zonder de vader erbij

vicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:40

das wel heel grof zeg!
en dat kindje later dan, zal toch graag willen weten wie zijn/haar vader is

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:52

M3isSi3j schreef:

Een gozer die ik ken had een vriendin, zij wou heeel graag een kindje dus is zonder zijn weten gestopt met de pil. Opeeeens was ze zwanger.. (goh.. ) die gozer toch als een klein kind gelukkig met zn zoontje 9 maanden later, heel mooi om te zien trouwens.

Vervolgens heeft die meid hem zitten vertellen: als jij dat kind nou niet erkend dan ben ik een alleenstaande moeder en krijg ik bijn 2x zoveel als ik een uitkering aanvraag.. (omdat de politie hem zoekt staat tie nie tbij haar in huis ingeschreven..) Dus hij dat opgezocht en dat klopte.. Nu heeft zij hem gedumpt en hij kn dat kind niet meer erkenne zonder haar toestemming, hij kan niet naar de politie want dan moet tie zitten us hij heeft geen pooot om op te staan en zij heeft een kind zonder de vader erbij

Wat een achterlijke en minne streek zeg!
Om geld en om je egoistische kinderwens, iets via een kind (baby) uitspelen!

MaraYvette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:54

nou dit vindt ik echt wel fout:( arm kind zeg!! en denk je niet dat die jongen ookal is ie er in geluisd om dat kind geeft? echt erg zeg

ssssuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 18:08

Hoe kom je sowieso al op dat idee

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 18:10

Wat een geweldig topic Ben nu nog heel blij met mijn vriendje maar mocht het uitgaan, en ik ben boos op hem dan zal ik dit topic zeker nog eens doorlezen om ideeen op te doen

Macha876

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 18:20

sommige dingen zjn echt hilarish maar van dat kind

cooper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 19:09

flair schreef:
Nee, de titel gaat over wraak op je ex... dat is precies wat mijn ex bij mij doet op zijn psycho manier. Vandaar dat ik het topic in eerste instantie opende. Maar goed whatever, haal geen dingen bij anderen uit waarvan je niet wil dat het je zelf overkomt.

Have fun!

Ik had het inderdaad op Sorane, en ik vind niet dat jij een saai leven hebt, omdat jij geen grapje kan uithalen met je ex. Helemaal niet. Want ik zou mijn ex geen van allen pijn willen doen. Maar dat van, dat ze een saai leven had, sloeg eigenlijk op het feit dat ze tegen alles wat grappig, of anders is dan het gewone leven [ drinken, roken, feesten] haar gewoon niet interesseren en dat ze daarom elke keer mensen gaat afkraken met te zeggen dat ze ontzettend stom/verkeerd bezig zijn e.d

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 19:48

M3isSi3j schreef:

Sorry hoor maar als je dit een mooie actie vind...

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 19:51

Spetterlover schreef:
M3isSi3j schreef:

Sorry hoor maar als je dit een mooie actie vind...

Het is harstikke sneu voor dat kind!!! Daar ben ik het echt mee eens.. Ik vind het mooi dat die gozer, die zelfs altijd iedereen gebruikt en voor het blok zet, zelfs eens een keertje de duppe is van stomme geintjes van een ander.

Ik denk dat het wel goed komt, waarscheinlijk zijn ze over een paar maanden weer bij elkaar en komt het allemaal wel goed. Zou niet de eerste keer wezen..

MaraYvette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 19:55

feit blijft dat t voor de kleine echt rot is... en dat t kind er niks maar dan ook niks aan kan doen dat zijn vader (en moeder) zo zijn dat kind zn moeder mag van mij m op alle manieren v t blok zetten maar niet ten nadele van n kindje!!!

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 22:36

vent ging met een meid vreemd , meid wist niet dat die vriendin had , meid ontmoet per toeval vriendin raken aan de praat en gaan samen verder , dumpen beide vent

LovingTweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 12:00

Jeetje wat een goede acties zitten hiertussen Vooral die van die homosite vind ik super.

Zelf zou ik dat soort dingen nooit doen, of ik één van mijn exen nou zou haten of niet, wraak vind ik iets dat maar een hele korte periode bevredigend is... (jeetje wat een zin zeg)

Nee ik kan een hoop doen bij exen maar doe het echt niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 12:16

cooper schreef:

Volgens mij moet jij echt zo een ontzettend saai leven hebben. Verdomme zeg

Dus als je een beetje fatsoen in je lijf hebt dan heb je meteen een saai leven?
Tja beetje krom maar als dat jouw mening is.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 12:27

Die helemaal aan het begin van die garnalen--> verschrikkelijk, zo een stank moet er echt niet aan denken

MissJapke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 12:30

haha wat een grappig topic
brengt me op ideeën voor later!

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 17:00

Sommige acties die hier genoemd worden vind ik heel triest, zoals van die baby en drugs in het drinken doen. Dan ben je echt een triest persoon.
Andere acties vind ik wel weer grappig. Ook gemeen, maarja, dat is in de meeste gevallen zn verdiende loon
Ik laat ook niet over me heen lopen hoor, als iemand mij iets flikt krijgt ie het ook dubbel zo hard terug, gelukkig is het nooit zover hoeven komen.

Shezzit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 21:24

Gewoon met al zijn/haar exen t bed in kruipen en het liefst ook met zijn/haar huidige partner. Al kost t je je wel je ego, je kloot je ex er enorm mee,hihi