Zojuist is er een grote ontruimingsoefening geweest bij een groot bedrijf! Zo'n duizend mensen moesten de straat op en wachten tot ze weer naar binnen mochten.
Dit is natuurlijk de perfecte dag voor zoiets.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
..
missmiekie schreef:het is hier echt berenweerhet waait enorm, en regen en hagel.
Vanmorgen is er nog wat ergs gebeurt, een vriend van mij woont aan de overkant vd lek en om op school te komen, moet hij eerst over de dijk naar de pont en dan overvaren om naar school te fietsen, dus hij fietst op de dijk en er komt een windvlaag en op datzelfde moment haalt er een bus van connexxion hem in, maar hij wordt opzij geblazen vol tegen de bus aan, nu ligt hij op de IC, wordt hij in slaap gehouden, want als hij zich gaat bewegen of in paniek raak als hij bijkomt kan zn ruggenmerg nog meer beschadigen waardoor hij helemaal verlamd wordt... Hij heeft verder een scheurtje in zn hersenpan en een grote zwelling in zn hersenen, erg gevaarlijk dus dit weer
koud dat i het had!
helemaal zijknat..
, leuk als je pony bang is voor regen

)
niet normaal meer en die arme schapen!!! en beesten die geen onderdak hebben..
)
Shiloh schreef:PFFFFFFFFFFFFT WAT EEN stinkmodder WEER VANMORGEN
Ik ben nog net niet van mijn skates gewaaid tijdens mijn krantenwijk. Maar heb wel flink wat hagel en regen met kei harde pijnlijke vlagen in mijn gezicht gehad in dat uur dat ik buiten was...
Is zo lekker he, word je om kwart voor 4 snachts wakker van de gurende wind en de regen en hagel die tegen je raam aan slaat... , en dan wetende, dat je er een uur later uit moet om de krant te bezorgen...
BAH IK HAAT DIT WEER...
En laat die sneeuw VOORAL ! WEGBLIJVEN... want dan kan ik niet meer skaten en ben ik zo nog een half uur langer met mijn wijk bezig :S :'(
Ben uit ellende maar met de bus naar school gegaan, was te lui om dit weer nog een tweede keer te trotseren vandaag!

gouda schreef:missmiekie schreef:het is hier echt berenweerhet waait enorm, en regen en hagel.
Vanmorgen is er nog wat ergs gebeurt, een vriend van mij woont aan de overkant vd lek en om op school te komen, moet hij eerst over de dijk naar de pont en dan overvaren om naar school te fietsen, dus hij fietst op de dijk en er komt een windvlaag en op datzelfde moment haalt er een bus van connexxion hem in, maar hij wordt opzij geblazen vol tegen de bus aan, nu ligt hij op de IC, wordt hij in slaap gehouden, want als hij zich gaat bewegen of in paniek raak als hij bijkomt kan zn ruggenmerg nog meer beschadigen waardoor hij helemaal verlamd wordt... Hij heeft verder een scheurtje in zn hersenpan en een grote zwelling in zn hersenen, erg gevaarlijk dus dit weer
Jeetje wat erg zeg hoop dat hij goed uit zijn 'coma' komt straks

sjietaah schreef:gouda schreef:
Jeetje.. En dan verplicht mijn school mij om naar school te komen..
Ik moet ook met fiets & pond..
Nou ik ga ze dit maar laten lezen.. Want ze vonden het onzin toen ik zei dat ik niet ging verongelukken met dit weer voor hun..
Sterkte ermee