Oh my g..... vrouwelijke bodybuilders op net 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:38

heb de rest van mijn dag niet verteld en het gewicht is er al meer dan een jaar af en er niet bijgekomen .
ik eet in de morgen net voor ik naar mijn werk ga 1 bruine boterham met iets van pindakaas ( krijg meer niet weg ) drink hierbij iets wat er is en waar ik trek in heb zo'n 200 cc
dan op mijn werk ongeveer een uur later nog een boterham en zo'n 150cc drinken
dan om 12 uur die salade,soep (250 cc),een melkproduct ong. 200cc en ongeveer 200 cc water
dan om 3 uur iets drinken zeg 150 cc sap
dan om kwart over 4 1 boterham met wat drinken zeg ongeveer 200cc
dan na mijn paard rond half 7 zeven uur avondmaaltijd met wat drinken ong. 150 cc
dan de avond nog drinken na deze tijd eet ik niet meer....

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:39

tis blijkbaar wel genoeg, ben nagenoeg gezond en kom niet aan val niet af zie er verder goed uit dus ook de conditie van huid haar nagels kleur enz.
Laatst bijgewerkt door LPtjuh op 20-11-05 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Elke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:42

Toch wel interessant om te lezen.
Nu hoorde ik ook iemand praten over zijn eigen forum. zou die persoon de link eventjes willen PBén. ik ben wel benieuwd.

corazon2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:44

Het gewicht is er niet afgegaan en niet bijgekomen omdat je veels te weinig eet. Zoals ik al zei je metabolisme is traag. Als je vet wilt verliezen zal je toch meer moeten eten. Ik zie trouwens bijna alleen koolhydraatbronnen (brood) en bijna geen proteine bronnen (vlees of vis). Dat je in de ochtend niet veel wegkrijgt is niet goed en kan komen door een slechte slaappatroon.

Maar als je tevreden bent met je lichaam gewoon houden zo!

roxiie

Re: Oh my g..... vrouwelijke bodybuilders op net 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:45

K vind het niet eens zo heel raar Oke, de vrouwlijkheid is dr af, maar als ze zich daar nou lekker bij voelen. Moeten ze dat maar lekker zelf weten

corazon2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:47

Ik geef jullie de link van het forum wel, maar wel serieus posten a.u.b aangezien ik ook normaal met jullie in discussie ga.

http://www.forum.dutchbodybuilding.com

Er is ook een sectie voor vrouwen, dus als jullie wat willen weten kunnen jullie het daar gewoon vragen

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:49

ik eet 'savond vlees en op mijn werk op brood. vis lust ik niet ( alleen visstiks )
dat ik 'smorgens geen brood wegkrijg is omdat ik meteen na het wakker worden ( lees: je loopt maar weet eigenlijk niet waarmee je bezig bent , je beseft wel dat als je niet eet je binnen de kortste keren honger hebt ) niet echt behoeft heb in eten en het maken ervan
mijn slaappatroon is juist goed .
slaap minimaal 8 uur per nacht en iedere avond rond dezelfde tijd naar bed en weer op.
maar kom maar op met je tips mag dan wel 57 kilo wegen , maar die 2 kilo's die me nog storen mogen er ook best af

ManMountain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:55

WAZZAAAAA!!! PaardeLoveHomies!!

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:58

Dit soort reacties zijn niet de bedoeling ManMountain.
Graag ontopic reageren, anders niet.

corazon2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:59

ok je weegt 57 kg, dus is 1400 kcal wel een goed begin om af te vallen. Zoveel calorieen moet je dus per dag binnenkrijgen verdeeld over 6 maaltijden.

Je moet ook weten dat in 1 gram proteine/koolhydraten 4 kcal zit en dat er in 1 gram vet 9kcal zit.

De standaard indeling is 30% proteine 50% koolhydraten en 20% vetten. (daar ga ik maar even niet verder op in, maar als er vragen over zijn hoor ik het wel)

Dat betekend dus per maaltijd:
17,5 gram proteine
29,2 gram koolhydraten
5,2 gram vetten

Hoe weet je nou wat er in elk gerecht zit? Kijk maar eens op deze site:
http://www.voedingswaardetabel.nl

Als je geen vis lust zal je toch moeten wennen aan kipfilet of proteine poeder.

Probeer voor de rest 2-3 liter water per dag te drinken en zoveel mogelijk cardio oefeningen te doen (rennen, fietsen enz.)

Oh en ga ook eens langs bij het forum daar kan je alles lezen erover

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:02

(
Citaat:
rennen, fietsen enz.)

paardrijden
Je zit nog altijd op bokt.nl

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:02

ellenlouise schreef:
Zie je eerst een filmje van een lief Engels meisje met lange blonde haartjes...... vele jaren later lijkt het wel een travestiet!!

Zelfs de stem is mannelijk geworden. Volgens mij slikken die vrouwen mannelijke hormonen. Of zou je lichaam die aanmaken als je zo zwaar sport.

Yuck. Wat vinden jullie ervan?

Wij hadden het ook gezien, ik kijk altijd graag naar dit soort extreme dingen op tv.

Ik dacht er inderdaad net zo over als jij, en dat die vrouw van alles geslikt heeft lijkt mij overduidelijk. Zonde dat mensen zichzelf dit aandoen!

corazon2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:04

runningkawa schreef:
(
Citaat:
rennen, fietsen enz.)

paardrijden
Je zit nog altijd op bokt.nl

Paardrijden? Maar dan laat je je paard al het werkt doen (of is dit ook zo'n vooroordeel)..dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar als het zo is dat je er veel energie mee verbruikt dan kan het

Elke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:05

Dankje wel voor het plaatsen van de link. IK ben sinds 5 minuten lid. Je zult me verder niet horen ik ben niet met BB bezig. maar ik vind het interessant om mee te lezen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:06

heeeeel groot vooroordeel

tenminste als je daar ook echt mee traint.
Als je wat hobbelt is het wat anders, maar dat is met fietsen net zo

corazon2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:08

Elke schreef:
Dankje wel voor het plaatsen van de link. IK ben sinds 5 minuten lid. Je zult me verder niet horen ik ben niet met BB bezig. maar ik vind het interessant om mee te lezen.

Mooi zo en wees niet bang om eventueel een vraag te stellen als je die hebt.

corazon2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:16

Ok maar nu ben ik echt weg hoor!
Ciao

309

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:23

Je bent goed op dreef Corazon2
Maar waar blijft het DBB onderschrift linkje

@ Elke leuk dat je je ook hebt geregistreerd en zoals al aan werd gegeven geneer je eigen niet om vragen te stellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:59

Helaas heb ik wat behoorlijk negatieve ervaringen (medisch en persoonlijk) met top-bodybuilders opgedaan. Ik ga daar zeker niet verder op in, ook niet per PB.
Ik kan het dan ook niet mooi, gezond of verantwoord vinden wat veel van deze mensen hun lichaam aandoen.
De vrouwen op de eerste foto's, dus niet die van Laura, kan ik zelfs niet waarderen om hun wilskracht, doorzettingsvermogen, zelfcontrole of hoe het dan ook genoemd wordt. Dat valt bij mij onder obsessie en juist door die obsessie heb ik die negatieve ervaringen.

Marleen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 23:33

ik kan het niet mooi vinden, ik vind het er onnatuurlijk uitzien. nou heb ik al weinig met fitness, bodybuilding en etc dus daar zal het ook wel aanliggen, maar ach als mensen het leuk en ontspannend vinden om te doen, dan gaan ze hun gang maar, hun zullen wel denken paardrijden jakkie wat moet je daar nou weer mee!

Wappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 14:48

Jaja, nog meer DBBers die ff hun verhaaltje komen doen. }>

Ik zelf een vrouwelijke bodybuilldster van 22 jaar. Ik heb volgend jaar m'n eerste wedstrijd in de bodybuilding klasse en ben vorig jaar nederlands kampioen superbody geworden. En ook niet onbelangrijk...IK RIJD AL PAARD SINDS M'N 9e!!

Ik vind die reacties die ik hier lees allemaal errrrrug overdreven. Bespeur inderdaad meer jaloezie en afgunst, dan dat het werkelijk gemeende reacties zijn.

Natuurlijk als je kijkt naar Joanna is haar levensstijl zeker niet de gezondste. In wedstrijdvoorbereiding moet je nu eenmaal veel afzien om tot een zo laag mogelijk vetpercentage te komen dat die spieren uit je lijf knallen. Maar ze leeft echt niet alleen van de poeders zoals ik hier al ergens las.

Iedereen heeft zijn eigen mening, je mag het mooi vinden of niet. Ik zelf vind het schitterend! Ik vind alleen wel dat je met wat meer respect mag reageren dan de meeste troela's hier doen. Ik durf te wedden dat geen van jullie het leven van een bodybuildster een week volhoudt. Dit is geen sport, maar een levenstijl!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:11

De vraag is beter gesteld
of we dat een week vol willen houden

Ik niet iig

en eruit zien zoals de vrouwen die Laura plaatste, oke, wie weet dan

maar zoals die eerste plaatjes
Smaken verschillen zullen we maar zeggen...

Van mij geen afgunst trouwens, want ik vind die eerste geplaatse lelijk, dus snap daar de afgunst niet zo

En vroeger had ik ook een mooi lijntje, door genoeg te sporten, nu door ziekte is er helaas wat bij gekomen, omdat ik niet meer genoeg energie heb om zoveel te doen.

Eliane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:23

corazon2 schreef:
gezicht en ook al deden ze dat, het zou die vrouwen niks uitmaken,
ze willen er ook niet uitzien als 'normale' vrouwen

En dan zeggen dat het niets te maken heeft met een verstoord lichaamsbeeld...

En @Wappie: Als jij de reacties overdreven vind; prima. Maar jaloezie? Waarop dan?? Ik kan echt níks aan bodybuilding verzinnen waar ik jaloers op zou willen zijn

Ik vind het alleen maar godsgruwelijk lelijk (en ja, dat geldt ook voor de vrouwen die Laura postte).

Wappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:42

Het heeft ook geen flikker te maken met een verstoord lichaamsbeeld.

Ik ken genoeg meiden zoals jullie die zeggen dat ze het allemaal zo lelijk vinden en dat wij halve manwijven zijn, maar toch willen jullie allemaal maar al te graag een strak buikie en die putten uit je kont hebben. Maar helaas vergeten jullie hoeveel werk daar daadwerkelijk bij komt kijken en dan haak je maar af.

Ik vind het gewoon onzin om alle BBsters over 1 kam te scheren. Ok, ik ben gespierder dan menig vrouw (en menig man ook nog wel) en de één vindt het mooi de ander niet. Maar hier worden meteen reacties gegeven als MANWIJF! en WIE DIT MOOI VINDT IS NIET HELEMAAL GOED! Toen ik 2 jaar geleden nog een gewoon slank meisjes was kreeg ik bij lange na niet zoveel reacties op mijn fysiek als ik nu doe. Dus reken maar dat er heel veel mensen zijn die dit WEL mooi vinden!

Wappie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:44

Haha, scheldwoorden worden gewoon automatisch aangepast....
Als ik ergens het woordje F.CK neerzet, wordt er fiets neergezet.... Jaja....