phannie schreef:je laatste zin is eigenlijk precies wat ik bedoel; luister naar je lichaam....
Soms is dat wel eens verdomd moeilijk
phannie schreef:operatie nr. 10 komt eraan?
Ah, dat is toch niet te hopen. Heel veel sterkte in ieder geval
MissArianne schreef:dag dames, ik ben vorige week voor de derde keer geopereerd aan een hernia. heb er nu 5 'achter de rug' in totaal. heb al rugproblemen sinds mn 12de en het komt dus steeds terug
Wat balen zeg, dan mag ik eigenlijk niet klagen (maar doe het vaak toch
)
@Margo, beterschap aan je vriend.
Volgens mijn fysio heb ik littekenweefsel wat drukt op de zenuw, die zenuw heeft een flinke optater gekregen volgens mijn fysio door de hernia. Nu vroeg ik me zo af, hoe kan hij dan nou zien. Er zijn nog nooit foto's gemaakt. En litteken zonder een operatie, hebben meer mensen dat?
Als ik me nu buk is er net alsof er een pleister heel strak gespannen is inderdaan mijn rug, en dieper bukken gaat echt niet.
Verder heb ik als ik wandel af en toe echt last van mijn bekken. En als ik zit blijft mijn rechterbeen tintelen. Verder heb ik ondertussen echt spanning tussen mijn schouderbladen gekregen, waarschijnlijk door de pijn in mijn onderrug. aaaaaahhhhh (sorry, jullie zijn er waarschijnlijk nog erger aan toe dan ik, maar effe lekker klagen lucht wel op)