Faas schreef:oh en het was neit Digger maar Dig Dug
:
Digger was wel een spelletje!! zie boven. kun je t zelfs downloaden. was nl mijn favoriete spelletje!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faas schreef:oh en het was neit Digger maar Dig Dug
:
miepmiep schreef:Weet je wat ik me ook nog (vaag) kan herrinneren, wat nu écht niet meer is weg te denken?
Je kon nergens pinnen! Als ik met mijn moeder mee boodschappen ging doen, kwam er toch echt een cheque uit de tas voor de grotere bedragen... En geld moest je bij de bank halen, geloof ik.
Maar in Canada en Amerika kon je 'vroegeh' leuk wisselen met die cheques. Mijn vader met cheques met Canadeese dollars, in Amerika omwisselen. Amerikaanse dollar was meer waard, maar bij de bank daar zeiden ze:"a Dollar is a Dollar". Mijn vader al zijn cheques inwisselen
) nog al mijn werkstukken met de hand geschreven. Ik had geen pc en al helemaal geen internet. Ik ging naar de bieb voor informatie. Mobieltje had ik ook echt niet hoor. Oh ja ik ben nu 24.
lekker kliederen met typex en geen spellingscontrol
. 

shadow0 schreef:Cheques... ach ja, cheques. Daar heb ik wel eens van gehoord, maar echt begrepen heb ik het niet.
Overigens is in Amerika (modern land, technologie, automatisering) dat gedoe met briefjes en cheques nog lang niet afgeschaft. Het hele concept van overboekingen was geloof ik vrij onbekend: het salaris van het bijbaantje werd ook via cheques ofzo gedaan, en dan moest je naar de bank om die te verzilveren. Terwijl ik vrolijk met mijn pinding overal kon betalen en geld op kon nemen![]()
En de credit cards... brrrr)
Over dat pinnen verbaas ik me nog regelmatig, maar met dankbaarheid. Ik moet er niet aan denken elke week op een middag voor 4 uur genoeg geld te halen voor de hele week en alle boodschappen.
Tyrza schreef:Heb ooit nog eens een cursus Word Perfect 7.1 gevolgd
Waar heb je dat tegenwoordig nog voor nodig???
. Vreselijk was dat. Dat stomme programma gooide ook altijd rapporten helemaal in de war. Tja, cijfertjes en lettertjes in 1 document is ook wel heel lastig natuurlijk
Ik had een geel met roze
Lielle schreef:en je had de Abn bank en de amrobank. En ING heette ook anders.
de NMB denkt met u mee 
missmuts schreef:Encyclopedie erbij pakken en pennen maar...Plaatjes zoeken, kopieren, uitknippen en inplakken....dat waren nog eens tijden...haha