1 april grap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

Re: 1 april grap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:01

Was 10 over half 7, en hadden het over 1 april grappen, een collega was goed te grazen genomen, en snel jeugdjournaal aangezet, bedacht ineens van die hebben ook altijd zo'n grap Knipoog
Stukje van Verhoeven, gewoon een stukje Nee nee, verbieden, is beter enz... msn wordt niet genoemd Knipoog
En dan de directeur van MSN nederland. Right Clown

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:13

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:15

Ik had de knoppen van de muis omgewisseld... Helaas had m'n broertje 'm door, zou leuker geweest zijn als m'n moeder eerst op de computer was gegaan.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:32

Ik had vanochtend een bekende bokker ook goed tuk met het verzoek of er even naar een 010 nummer gebeld kon worden. Die meneer snapte namleijk niet veel van mailtjes dus og hij even gebeld kon worden. Er moest dan gevraagd worden naar DHR de Leeuw en het ging om dierverzorgingsartikelen. Schijnheilig

Geloof dat ik nu alleen nog wel iets terug kan verwachten volgend jaar Schijnheilig

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:56

Ik had vandaag aardrijkskunde en wij hebben een leraar van 20 jaar en die is super aardig, maar iemand was in het drinken in de klas en die moest toen alle schoolregels overschrijven, ze dacht al wel dat dit een grap was, maar hij zij dat als ze het niet deed ze het nog 20 keer kon doen, dus ze deed het toch maar, en toen ze klaar was begon hij natuurlijk heel gniepig te lachen Tong uitsteken

Ik besloot om met mijn vriendin wraak te nemen Vork maar we konden echt niks bedenken. Toen besloten we maar om mijn koeienringtone af te laten gaan en te zeggen dat er buiten een koe op het grasveld staat, dus ik stelde ff die ringtone in en daarna zou dan die vriendin van mij bellen, maar toen had ik de verkeerde ringtone ingesteld Frusty

Daarna zaten we in de pauze in het keukentje beschuit met muisjes te smeren omdat onze mentor een oma was geworden en we dat dan wel even voor haar wouden doen. De deur van het keukentje loopt uit op de gang waar altijd super veel mensen zijn, dus wij natuurlijk die ringtone af laten gaan en toen was het oppeens super stil in de gang, was best grappig maar eigelijk toch wel saai Tong uitsteken

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 23:19

iwayalover schreef:

Mevrouw de Leeuw nog wel Clown Heb altijd gedacht dat 'vrouwtjes leeuwen' , tijgers heetten Tong uitsteken

Ik dacht dat vrouwtjes leeuwen ''leeuwinnen'' heetten Haha!
Tijgers zijn weer een heel ander verhaal Haha!

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 13:09

Beetje laat, maar misschien voor volgend jaar. Bij ons op stage hebben ze tegen iemand gezegt dat hij naar H.B. Gijs moest bellen uit kaatsheuvel.

En dan het nummer van de efteling opgeschreven.

Knipoog

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:17

Amvbeek schreef:
Beetje laat, maar misschien voor volgend jaar. Bij ons op stage hebben ze tegen iemand gezegt dat hij naar H.B. Gijs moest bellen uit kaatsheuvel.

En dan het nummer van de efteling opgeschreven.

Knipoog

Hahah die is ook leuk....*LOL* Alleen wel iets herkenbaarder dan die van de leeuw omdat er denk ik niet veel mensen als achternaam gijs hebben.

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 23:55

Haha, het was geen 1 april, maar misshcien kun je dat doen voor volgend jaar Haha!

In het computer lokaal op school.. Alle muizen omgewisseld.. Dus steeds computermuis 1 bij computer 2 doen.. En andersom.. En zo allemaaaaal..

Komen er brugklassertjes binnen.. Voeren hun wachtwoord alles in, doet hun muis het niet.. Beginnen allemaal onder het bureau te kijken, de slaan.. bijna te huilen.. Echt zoooo grappig Clown