Ter nagedachtenis aan Sandra, de bokker die overleden is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 19:45

Wat moet ik hier over zeggen...Moet er niet aan denken wat Wouter, familie en alle andere nabestaanden nu doormaken, en kan me er ook niks bij voor stellen. Zo raar dat het zo oneerlijk kan lopen. Ik kende Sandra niet persoonlijk, maar wat ik van haar hoor en aan de foto's te zien was het een heel leuke en lieve meid, en hopelijk zal iedereen haar dan zo herinneren. Het laatste wat ze heeft gedaan was dat wat ze het liefste deed, ze moet vast gelukkig gestorven zijn, met de gedachte aan een nieuw paardje in haar hoofd...
Heel veel sterkte aan iedereen...

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 20:24

he hallo
ik kwam net op de site die gemaakt is voor sandra, ze hebben er een guestbook geopend, mischien is het een idee dat iedereen daar wat in schrijft.
groetjes

[edit: typo \edit]

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 20:52

Afschuwelijk wat er met Sandra is gebeurt. Ik kan het niet uit mijn hoofd zetten. Jonge meid, vol plannen bezig met het waarmaken van een droom en dat dat op zo'n manier moest eindigen.

Heel veel sterkte en medeleven voor de vriend van Sandra en haar familie.

ragebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 20:53

Jeetje!!
dit is niet te geloven!!!
Ik vind dit vreselijk!!
Waarom zij???
Ik wens familie,vrienden en kennissen veel sterkte!!!!
En ook alle bokkers veel sterkte!!!!!

Ragebol Huilen

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 21:59

elke keer weer... als ik dit lees.. de tranen in mijn ogen.
ik moest ook nog van marije (vroegere marije b) heel veel sterkte wensen aan de familie en vrienden!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 22:10

Echt helemaal geen woorden voor.
Rillingen door mijn lijf.
Ontzettend veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden.

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 22:19

Ik vind het heel erg, en wens familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke tijden

marijke*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 22:29

Soms vraagt een mens zich af waarom de wereld toch zo vreemd in elkaar zit.
Sandra, je was net begonnen je leven vorm te geven en dan slaat het noodlot plots toe... Het is gewoon oneerlijk! Huilen

Veel moed en sterkte voor Wouter, en de familie en vrienden van Sandra...

Marijke

Drottning

sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 23:20

ik had al een baaldag maar dit maakt het tien keer zo erg, als je zoiets hoort weet je pas dat je het best goed hebt, wouter en familieleden, vrienden, die hebben het pas moeilijk.
ontzettend veel sterkte toegewenst, bij dit grote verdriet wat eigenlijk niet te verwerken is..
she will live in your mind

liefs drottning Huilen

hanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 23:59

Woorden schieten te kort bij het horen en lezen van het bericht over Sandra. Ik heb haar niet gekend, alleen af en toe een topic gelezen en de laatste weken meegeleefd met haar droom, een eigen paard.........
Het rare is dat een berichtje uit de krant of van de tv/radio je eerst niet echt iets doet, maar dan ineens blijkt het zo dichtbij te zijn, de rillingen lopen je over de rug.........
Ik kan alleen maar Wouter, haar ouders en verdere familie en vrienden laten weten dat ik met ze meeleef

julke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 10:55

door de tranen van het verdriet, breekt langzaam en voorzichtig , de lieve glimlach van de herinnering.

Heel veel sterkte de komende tijd!

Julke.

SheMellon

te nagedachtenis aan sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 13:01

Wat verschrikkelijk!Ik hoorde van mn vriend al dat er iemand was overleden doodat iemand op een betonnen bakrand was gevallen.Ik wist niet hoe het verder zat.
Dit had iedereen gewoon kunnen overkomen.
Zo verschrikkelijk!Kan je eindelijk je droom waarmaken...ik kan me nog voorstellen hoe blij ik was.....dan is het zo ineens afgelopen.
Dit laat je wel even nadenken Verdrietig

Ik wil iedereen die Sandra kende heel erg veel sterkte wensen!Er is weinig wat ik kan zeggen wat echt steun biedt,hier zijn gewoon geen woorden voor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 14:26

Ik heb net het condoleanceregister getekend en gelezen. En hoe banketstaaf het misschien klinkt, ik maak me dan gelijk weer zo kwaad over al die mensen hier die een maand geleden nog stoer liepen te doen over geen cap dragen en al die foto's bij in the picture waarbij je ook geen cap ziet. Misschien ontoepasselijk maar hierdoor ga je wel weer beseffen hoe kostbaar het leven is. Mensen alsjeblieft paardrijden is gewoon gevaarlijk, bescherm jezelf dan goed.

Voel me machteloos...

tatjana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 16:28

ik heb er geen woorden voor....

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 16:31

Ben er helemaal stil van. Wat vreselijk!! Huilen Ik wens familie en vrienden heel veel sterkte toe!

Amy

NiNjA

Sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 17:04

Ik ben erg aangeslagen door het bericht dat Sandra door een ongelukkige val van een paard om het leven is gekomen.
Ze ging op zoek naar een maatje om op te rijden maar i.p.v. dat vond ze de dood.
Verschrikkelijk! Als moeder van een zoon van 17 en dochter van 9 , weet ik dat voor ouders het verliezen van een kind het ergste is wat je kan overkomen.
Hierbij wens ik haar ouders, vriend en verdere familie heel veel kracht om dit verlies ooit weer te boven te komen.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 17:29

ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen maar ik vind dat ik toch wat letters op bokt moet zetten hier over....

vreselijk...

WennieJ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 17:33

ik ken haar niet zo goed........... maar daarom weet ik niet echt wat ik moet zeggen maar ik wil in iedergeval wel mijn codelances aan bieden en sterkte toegewenst aan de familie.......... Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen denk je ook dat je een paard gaat kopen wordt dat het einde van je mooie leven....................... daar heb ik geen woorden voor............................................................... Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Nathaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 19:03

ik ken sandra niet en wist ook helemaal niet dat dit was gebeurd,maar dat maakt niks uit,ik wil haar familie en vriend heel erg veel sterkte wensen met het verwerken van sandra

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 20:18

Familie en vrienden heel veel sterkte...ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

liefs layla d

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 20:21

Echt verschrikkelijk.... Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Frusty Frusty Huilen Boos!

gamin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 22:17

Ik kon niet geloven toen ik het las op bokt.nl.Ik had het wel in de krant gelezen van de week,maar verder niet meer bij nagedacht.Ik wens de familie veel sterkte,ook al ken ik ze niet
groetjes wendy Huilen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 22:49

echt vreselijk !!! Verdrietig Huilen
Ook ik wens de familie en vrienden heel veel sterkte toe..

Maclee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 22:50

tja, na 7 pagina's wordt het steeds moeilijker om nog iets te zeggen. Ook al omdat ik het sowieso niet weet. Het is zo tragisch wat er met Sandra is gebeurd.

Ze heeft ons mee laten leven met haar blijdschap over het kopen van een paard. En om advies gevraagd, waar ze op moest letten als ze bij een paard ging kijken. Niemand had kunnen voorzien dat dit zou gebeuren.

Gelukkig kunnen bokkers elkaar helpen om over de schrik heen te komen. En kunnen wij de vrienden en familie van Sandra steunen. We denken aan Sandra, zijn er van geschrokken en beter over dingen na gaan denken.

Iedereen heel veel sterkte ermee.

susie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 23:53

Ik wens de familie, vrienden, wouter en alle andere nabestaanden van Sandra heel veel sterkte toe in deze zware tijd..Erg verdrietig en aangrijpent om te lezen hoe een vrouw die in het midden van haar leven stond het genieten is ontnomen. Gecondoleerd...

Met oprechte deelname

Susan Baake