Jac schreef:Ik ben 2 jaar geleden geopereerd, van mijn borsten is ook 2 kg afgehaald en ik ben er nog altijd zoooo ontzettend blij mee. Met rijden schaamde ik me dood, zeker in de zomer, ik had dan ook altijd een bodywarmertje erover aan ,ook al was het 30 graden...
Het was een ware verlossing, en de eerste keer toen ik gewoon in een hempie op mijn paard zat, kon ik wel juichen van geluk! Ikhad dit gewoon 10 jaar eerder moeten doen!
De operatie zelf is me 100 % meegevallen, ik had in mijn infuus een middeltje tegen misselijkheid, dus alles ging van een leien dakje. Ik kwam om half 8 smorgens binnen en ging de andere morgen om 9 uur naar huis! Het ligt eraan of je geplast hebt en of je drains niet meer lopen. Voor de drains eruithalen had ik het meeste schrik, ik had al zoveel horrorverhalen gehoord. Toen het dus gebeurde lag ik helemaal stijf te wachten op wat er komen ging...Maar je moet diep inademen en terwijl je langszaam uitademt, wordt de drain eruitgetrokken. Je voelt m zo lopen...heel vreemd gevoel. Omdat mijn drains niet lang erin hebben gezeten zaten ze niet vast aan de wond. Als je een tijdje moet liggen dan kan dat wat zeer doen, omdat het wondje sluit om de drain.
Ik heb alleen veel last gehad van infecties, gaatjes die niet wilden sluiten..Op een gegeven moment kwam er toch een hoop troep uit..gewoon een balletje van 1 cm doorsnee...toen voelde ik me wel wat raar worden hoor...getver...Ga alsjeblieft niet na 2 weken al op het paard zitten, waarschijnlijk laat je het ook wel uit je hoofd...Dat gaat gewoon niet. Althans, bij mij niet. Ik had ook veel last van zenuwpijn aan de zijkant van mijn borsten...Dat komt omdat door het wegsnijden je zenuwen zijn doorgesneden en als die weer aangroeien is dat een heel raar gevoel, net of je het daar heel koud hebt...
Ik ben nu dus 2 jaar verder en ik vind dat ik mooie borsten heb overgehouden. Ze zijn nog niet klein, maar wel stevig, ze hangen echt niet. De littekens vallen bij mij echt niet op, je moet echt goed kijken.
Dus... ga ervoor. het is het echt waard, ook alle kleine kwaaltjes erna.
laat je wel weten hoe het gegaan is??
Bedankt voor je openhartige verhaal.
Ik laat zeker weten hoe het gegaan is.