Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cassidy schreef:Als je op zee zit dan voel je de tsunami onder je door gaan als een kleine golf. Je bent veiliger op zee dan in de haven, er wordt ook aangeraden om de volle zee op te zoeken als er een tsunami nadert. Zeedieren worden er ook niet door geraakt. Er zijn duikers geweest die aan het duiken waren op het moment van de tsunami, die wel meer stroming hebben gevoeld, maar verder okee zijn.
echt waar joh nooit geweten zeg wel logisch eigenlijk!
Pauline schreef:Zat je op dat megapaardenevenement?
Bijpraten is zo gebeurd, met een onderzeese aardbeving is een vloedgolf ontstaan die zich in Azie op de kust heeft gestort in Sri lanka, Thailand, India en Somalie. Omdat het zo onverwacht kwam zijn er erg veel slachtoffers gevallen...
en das nogal een schok mango schreef::oo echt waar joh nooit geweten zeg wel logisch eigenlijk!
vind het wel iets bizars hoor brrrr.......
gijsenkim schreef:Jazeker het MEGA paardenevenement![]()
Ik werd niet stapsgewijs op de hoogte gehouden....... ik ging van 2000 doden naar 100.000en das nogal een schok
Unity schreef:Ik kom net van The Lion King af, daar werd ook gecollecteerd. Ze vertelde ook dat er bij alle Joop van den Ende Producties geld werd ingezameld.
Het zal bij lange na niet genoeg zijn, maar er werden bedragen uit portemonees getrokken, voor mij iemand met honderd euro, achter mij iemand €50,-. Dan voel je je toch iets wat beschaamd als je maar €7,50 doneert.......
Sylleke schreef:Ik vind het zo erg.
Net zag ik nog een reportage van een man die zijn vrouw verloren had. Hij was terug gekeerd naar het eiland en vertelde alles tot in de puntjes wat er gebeurde. Echt erg.
Nu hopen dat het vele geld dat al gestort is ook op de juiste plaats komt ...