Hopelijk gaat het snel beter
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
T@nj@ schreef:Nou, weer even een update.
De dokter had het al gezegt, ik zou nogal wat terugklappen kunnen krijgen en gisteravond heb ik de eerste gehad.
sandra1977 schreef:Ehm, hier heeft mijn bezoekje toch niets mee te
maken gehad he??!!![]()
![]()
Nou, doe het rustig aan!! Hans: laat haar niet van de bank afkomen hoor!!
Hoop dat het snel weer een beetje beter gaat en mijn volgend bezoekje zal ik eerst voorbespreken met je behandelend arts voordat ik daar straks oorlog mee krijg![]()
Wens jullie allebei toch een goed en gezellig uiteinde toe en we zien elkaar volgend jaar weer...
Welnee, ik ben toch netjes op de bank gebleven, okay, niet de hele tijd gelegen maar ja, als ik niks voel kán ik gewoon niet blijven liggen.
) en ik heb nu schijnbaar nergens last van. Ik bereid mij wel voor op een volgende terugval want gisteren ben ik ook gewoon meegegaan boodschappen doen, hond uitgelaten, oliebollen staan bakken en de hele avond wakker gebleven (en nacht)
lekker dat traject weer in....pffff, ach 1 ding scheelt, controleur van het GAK is van de week langs geweest en die heeft het zelfde gehad, heeft mij vooruit al voor een paar maanden ziektewet opgeschreven en toen hij weg ging zei hij nog, nou maidje, rustig aan en ik kom over een paar weken wel weer eens langs, jij hoeft niet naar ons te komen hoor, ik kom wel naar jouw toe
Hele geschikte man die controleur
Solly
ga proberen wat beter voor mijzelf te zorgen
zit weer vooruitgang in
Aan de schandpaal
:T@nj@ schreef:
Goedemorgen Gerard, goedemorgen plussies.
Kan niet slapen, Hans moet straks naar zijn nieuwe baas en door mijn gesnotter en constante geblaf krijgt hij nauwelijks slaap dus ik ben er een uurtje geleden maar uit gegaan, ik slaap straks wel weer bij (als het gaat lukken)
T@nj@ schreef:Ik heb vrijwel de hele dag braaf liggen slapen, hotcoldrex gedronken en veel warme anijsmelk én ik zag in de ijskast ineens een heerlijk pak pure chocoladevla staandaar ook 2 bakken van weggewerkt, ben ik nu braaf geweest?