Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Ik denk wel dat hij problemen bespreekbaar durfde te maken ja. Maar na zijn dood dutte de regering weer in. Buurten werden door buitenlandse jongeren geterrorisseerd, de middenstand werd het erg moeilijk gemaakt maar kreeg uiteraard geen bescherming maar niemand deed iets. Daarnaast werd er gezegd dat Pim dus geen enkele invloed over verschil gemaakt zou hebben door velen. Maar nu kom jij plotseling met deze opmerking. Erg tegenstrijdig. Je moet Pim niet de schuld geven van wat er nu gebeurt is, maar die maffe moslim die v. Gogh vermoord heeft.
Pipo schreef:Is het werkelijk zo dat Pim Fortuyn eindelijk de problemen bespreekbaar durfde te maken, of is het zo dat de problemen veel groter zijn geworden nadat hij onterecht allerlei mensen beschuldigde? Is het niet zo dat nadat hij het WIJ EN ZULLIE gevoel bij iedereen probeerde te krijgen de tolerantie en het respect naar anderen tot het nulpunt is gedaald?
manzano schreef:Hmm, zijn moeder is wel een Nederlandse........(van Rontgen).Maar verder staat bijna overal de "duitse wetenschapper" of iets in die trant. Volgens mij stond hij ook ergens rond de 14e plaats in de grootste nederlander verkiezing.
Hurrycane schreef:Mwa met een nederlandse moeder ben je al aardig nederlands.. dubbele nationaliteit.
Desiree"]
Maar nu kom jij plotseling met deze opmerking. Erg tegenstrijdig. Je moet Pim niet de schuld geven van wat er nu gebeurt is, maar die maffe moslim die v. Gogh vermoord heeft.
[/quote]
Waarop Pipo antwoordt:
[quote="Pipo"]
Waar zeg ik dat? Je maakt zoveel aannames in je berichten Desiree, en dat is denk ik het probleem voor het grotere gedeelte van de samenleving. Aannames maken en voor andere mensen denken.
[/quote]
Hier zegt Pipo dit:
[quote="Pipo schreef:Is het werkelijk zo dat Pim Fortuyn eindelijk de problemen bespreekbaar durfde te maken, of is het zo dat de problemen veel groterzijn geworden nadat hij onterecht allerlei mensen beschuldigde? Is het niet zo dat nadat hij het WIJ EN ZULLIE gevoel bij iedereen probeerde te krijgen de tolerantie en het respect naar anderen tot het nulpunt is gedaald?
Eliane schreef:Beste Vigour;
.......rest van je tekst even weggehaald anders wordt het zo lang
Dus ik wacht op de bevestigende onderzoeken en cijfers, en tot die tijd ga ik maar weer met mijn kop tegen de muur slaan uit frustratie over het niveau van 'logisch nadenken' in Nederland....