meiske16 schreef:ik ook!
Maar wat mij betreft geldt dat voor alle mensen hoor, ongeacht de afkomst. Ik vond het net zo erg wat Folkert heeft gedaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Waterkippie schreef:volgens getuigen was de dader van islamitische afkomst, ..
Huertecilla schreef:Dit is zo'n typische 'Telegraaf' tekst; hoe kun je aan vredesnaam aan iemand zíen wat zijn/haar afkomst is?
meiske16 schreef:ja maar hier kan het allemaal...een korte celstraf van 3 tot 15 jaar in een luxe gevangenis,nou wat wil je nog meer....
net als die persoon die pim ff neerschoot...18 jaar cel.dat is niks!!! ze moesten eens een veel zwaardere straf bedenken!!!!!
fsoudan schreef:Waarom heeft hij anders een mes in zich gehad met daarop Islamitische teksten.... Zal mijn mening maar niet geven over de Islam.... je bent je leven niet zeker als je dat doet....
meiske16 schreef:ja maar hier kan het allemaal...een korte celstraf van 3 tot 15 jaar in een luxe gevangenis,nou wat wil je nog meer....
net als die persoon die pim ff neerschoot...18 jaar cel.dat is niks!!! ze moesten eens een veel zwaardere straf bedenken!!!!!
fsoudan schreef::? Verklaar je nader....
Arabesk schreef:Als het met de islam te maken heeft is het niet slim van de dader, zo wordt het niet bepaald verdraagzamer in NL.... Dat is erg jammer!