Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marianne schreef:ben ik nou de enige die meer half overspannen jonge moeders (en vaders) in haar omgeving heeft dan dolgelukkige?
Je moet blijkbaar wel een hoop overhebben voor dat "mooiste van je leven"
isabelle schreef:ik hoor dan ook tot de moedergroep en de eerste die mijn kind een etterbek of een fokprodukt noem ziet elke hoek van mijn huis van heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dichtbij!
faye schreef:Ik zie je al helemaal je zin doordrijven met een pruilipje bij een peuter in de peuterpubertijd!
Tessebes schreef:Ja of: "Omdat er dan tenminste later iemand op bezoek komt, als ik oud ben."
Jorie schreef:Whoehahahahaha, ja die is helemaal geweldig!!!! Ik kom via mijn werk erg veel ouwetjes tegen met vijf kinderen of zo "maar met die en die is ruzie en die en die wonen te ver weg" Zit je dan, met je 5 kinderen!!!!
Jorie schreef:Ongeintresseert!!!! En dat dan weer goed maken met spulletjes!!!
faye schreef:Gut o gut wat een vooroordelen. Ik dacht dat jullie daar zo'n hekel aan hadden?
faye schreef:Gut o gut wat een vooroordelen. Ik dacht dat jullie daar zo'n hekel aan hadden?
runningkawa schreef:En wie is er tegenwoordig nog fulltime huisma?
Lovely schreef:Ik ken wel mensen die fulltime huisvrouw zijn, ook zonder kinderen. Maar dat is weer een heel ander verhaal.
Ik verbeeld me altijd maar dat mijn belastinggeld niet naar de kinderbijslag gaat en ook niet naar het onderhoud van steuntrekkers die te lui zijn om te werken, maar naar een goed doel.