x

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:52

Er is maar 1 mogelijkheid om van dit "idioten ideeën kabinet" af te komen. Dat werd gezegt door de SP, PVDA en Groen Links bij de grote demontratie: HET KABINET MOET GEWOON VALLEN!!!!! Ik hoop dat SP, PVDA en Groen Links zich aan hun woord houden!!
Vanavond op het nieuws maar weer eens kijken wat ze vandaag voor iets achtelijks hebben verzonnen in Den Haag.

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 18:54

HAHAHAHAHA geloof dat jij nog steeds de tegenbegrotingen niet gelezen hebt Phia. Frusty De oppositie partijen hebben alleen maar geweldige plannen en je hoeft er niet voor te bezuinigen of andere nare maatregelen te nemen Schijnheilig Dream on!

Stoom uit je oren

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 19:06

Hurrycane schreef:
HAHAHAHAHA geloof dat jij nog steeds de tegenbegrotingen niet gelezen hebt Phia. Frusty De oppositie partijen hebben alleen maar geweldige plannen en je hoeft er niet voor te bezuinigen of andere nare maatregelen te nemen Schijnheilig Dream on!

Stoom uit je oren

Sorry? Ik denk dat heel veel Nederlanders hopen op een val, misschien wel meer dan jij denkt!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 06:29

Wat mijn auto en het buitengebied hier betreft vertrouw ik Groen Links en PVDA helemaal niet, die willen van de Veluwe een groot resevaat maken waar je alleen nog door heen kan fietsen.
Ze zijn nu al bezig alle doorgaande wegen hier te veranderen in 60 km zone's met drempels Boos!
En laten we het maar helemaal niet hebben over de "paarse" Flora en Fauna wet Boos!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 12:31

Ze hebben het ook al over air bags aan de zijkant van de auto's Verward Zo dat de klap wat minder hard aan komt als je tegen de auto botst. Verward
Leuk als er van die dronklappen voor de lol tegen de auto schopt midden in de nacht.
Wat voor onzin komt er vandaag weer bij. Ze zijn echt gek in Den Haag. Stoom uit je oren

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 12:37

PhiaBink schreef:
Er is maar 1 mogelijkheid om van dit "idioten ideeën kabinet" af te komen. Dat werd gezegt door de SP, PVDA en Groen Links bij de grote demontratie: HET KABINET MOET GEWOON VALLEN!!!!! Ik hoop dat SP, PVDA en Groen Links zich aan hun woord houden!!
Vanavond op het nieuws maar weer eens kijken wat ze vandaag voor iets achtelijks hebben verzonnen in Den Haag.

als die partijen aan de macht komen, komt straks iedereen te werken voor een klein loontje en heeft niemand nog iets. Nee dat is leuk! En autorijden kan dan helemaal niet meer. Dan moeten we dus maar thuisblijven.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 14:18

PVDA is nu groter dan CDA, VVD en D'66 bij elkaar als er nu verkiezingen waren. Dit zegt genoeg. De meeste Nederlanders willen van dit pinokio kabinet af. Waren ze het er mee eens, dan waren er geen demonstraties!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 15:47

Hurrycane schreef:

Stoom uit je oren

Nou dan heb jij denk ik ook niet helemaal goed gelezen Knipoog. Ze hebben wel degelijk ook tegenoplossingen geopperd.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 21:34

Ik heb dit nieuws niet officieel gehoord, maar het is al een poosje bekend dat de bullbar levensgevaarlijk is voor voetgangers. Bij een gewone auto wordt je bij een aanrijding over de auto geslingerd, ook niet zo prettig, maar de kans is nog wel flink dat je het overleefd. Bij een bulbar wordt je onder de auto getrokken, net zoals bij een vrachtwagen, en dat overleef je niet. Ik kan me best voorstellen dat ze dan aan banden gaan leggen, die bullbar heeft geen enkel nut, en er zijn steeds meer asociale weggebruikers die op een terreinauto overstappen. Het aantal doden zal dus wel oplopen. In die auto ben je wel veilig, alleen erbuiten niet.
Het zal heus niet zijn om ons paardenhouders even te pesten...

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 22:00

Voor mij is een Bullbar wel handig, omdat ik net zoveel in het terrein zit als daarbuiten... Ik rij dan gewoon minder snel schade. Ook komt er nog ooit een lierbumper, die zal ook van metaal zijn. Dat is gewoon steviger in het terrein.
Dat is voor mij de reden van de bullbar, ook vind ik het fijn voor mijn lampen, die zou ik anders niet kwijtkunnen.
http://217.121.41.4//roel/zweden/slides/IMG_0101.JPG

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 22:40

Miran schreef:
Ik heb dit nieuws niet officieel gehoord, maar het is al een poosje bekend dat de bullbar levensgevaarlijk is voor voetgangers. Bij een gewone auto wordt je bij een aanrijding over de auto geslingerd, ook niet zo prettig, maar de kans is nog wel flink dat je het overleefd. Bij een bulbar wordt je onder de auto getrokken, net zoals bij een vrachtwagen, en dat overleef je niet. Ik kan me best voorstellen dat ze dan aan banden gaan leggen, die bullbar heeft geen enkel nut, en er zijn steeds meer asociale weggebruikers die op een terreinauto overstappen. Het aantal doden zal dus wel oplopen. In die auto ben je wel veilig, alleen erbuiten niet.
Het zal heus niet zijn om ons paardenhouders even te pesten...

eeuh
de meeste 4x4's hebben geen bullbar

Beetje domme regel dan, niet?

En als dat dan is waarover het gaat
schaf dan de bullbar af, toch niet de 4x4?

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 23:46

PhiaBink schreef:
Sorry? Ik denk dat heel veel Nederlanders hopen op een val, misschien wel meer dan jij denkt!!!

O ja vast wel..

Hard roepen dat het anders moet kan iedereen!

Denk je dat een regering met PVDA, Groen Links en SP het beter doet?
Moeten hun niet bezuinigen?
Word autogebruik dan niet aanpakt?

Ik geloof er niks van. Zijn 8 jaar paars zeker al weer vergeten?

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 23:51

Fasel schreef:
Nou dan heb jij denk ik ook niet helemaal goed gelezen Knipoog. Ze hebben wel degelijk ook tegenoplossingen geopperd.

Ja hoor ik heb de tegenbegrotingen goed gelezen. Ook daarin wachten ons bezuinigingen en lastenverzwaringen op allerlei gebied zoals o.a. autogebruik.
Er zullen vast wel wat goede ideeen tussen zitten maar of het totaal plaatje beter word?
Ik garandeer je dat als er morgen een nieuwe regering PVDA, Groen Links, SP komt, en de economische situatie veranderd niet opeens drastisch in positieve zin, dat binnen 1 jaar weer iedereen op de barricades staat omdat ze het niet eens zijn met de bezuinigingen etc.
Als dat niet zo is dan zitten we waarschijnlijk aan het eind van die regering met een nog veel hoger begrotingstekort en allerlei andere problemen.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:03

Hurrycane schreef:
O ja vast wel..

Hard roepen dat het anders moet kan iedereen!

Denk je dat een regering met PVDA, Groen Links en SP het beter doet?
Moeten hun niet bezuinigen?
Word autogebruik dan niet aanpakt?

Ik geloof er niks van. Zijn 8 jaar paars zeker al weer vergeten?

Jij vergeet dat er honderdduizenden mensen nu heel erg gekwest worden met deze idiote voorstellen. Aan jou reactie te zien zit jij niet bij die honderdduizenden. Haha! Zeker ook niet bij de demonstratie geweest, je gaat zeker ook niet staken als er bij jou op je werk gestaakt wordt (ik weet niet wat je voor werk doet) Jij bent het helemaal met Harry Potter eens. Fijn toch!!

1 ding weet ik zeker Haha! Wij gaan dit land met het pinokio kabinet verlaten, jij zit er nog een aantal jaren mee!!!! Ik weet zeker dat wij een zonnige toekomst krijgen in ons nieuwe vaderland!!!!

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:24

PhiaBink schreef:
Jij vergeet dat er honderdduizenden mensen nu heel erg gekwest worden met deze idiote voorstellen. Aan jou reactie te zien zit jij niet bij die honderdduizenden. Haha! Zeker ook niet bij de demonstratie geweest, je gaat zeker ook niet staken als er bij jou op je werk gestaakt wordt (ik weet niet wat je voor werk doet) Jij bent het helemaal met Harry Potter eens. Fijn toch!!

1 ding weet ik zeker Haha! Wij gaan dit land met het pinokio kabinet verlaten, jij zit er nog een aantal jaren mee!!!! Ik weet zeker dat wij een zonnige toekomst krijgen in ons nieuwe vaderland!!!!

Nee ik voel me niet gekwetst door de voorstellen.
Nee ik ben niet wezen staken of demonstreren en ga het ook niet doen.
Ik zit volledig in de WAO, ben chronisch ziek en word dus misschien wel veel harder geraakt door de maatregelen dan het overgrote deel van de mensen met een hele grote mond die veelal heel kortzichtig en egoistisch denken.
Ik ben het zeker niet met alles eens wat de regering, het CDA, de VVD, D'66 of Balkenende (waar alles op afgeschoven word), voorstelt. Maar er moet wel wat gebeuren! We kunnen niet onze kop in het zand blijven steken.

Laat mij fijn vertrouwen hebben in de harde maatregelen die ons naar een hopelijk betere toekomst leiden. Als de voorgaande kabinetten meer aan de toekomst hadden gedacht hadden we nu minder problemen gehad. Nu willen velen dat er weer niet ingegrepen word.. hoera schuif het probleem maar vooruit en maak het nog groter! Boos!

Ik wens je veel geluk in Belgie! Het gras van de buren is altijd groener... hoop voor jou dat dat ook daadwerkelijk zo zal zijn. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:39

PhiaBink schreef:

Eerst nog even je huis verkopen Lachen. Je hebt maar 1 koper nodig en die vindt je tegeltjes ook vast wel mooi hoor *LOL* .

Hurrycane, wat treurig dat je in de WAO zit. Je hebt ondanks dat een hele duidelijke en reële kijk op de zaken vind ik. Het is inderdaad beter om na te denken over de oplossing dan om in de ergernis om het probleem te blijven hangen Lachen.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:08

Lovely schreef:
Eerst nog even je huis verkopen Lachen. Je hebt maar 1 koper nodig en die vindt je tegeltjes ook vast wel mooi hoor *LOL* .

Ach Lovely, dat huis staat nog niet zo erg lang te koop Haha! . We zitten niet op een schopstoel. Haha! Huizen staan tegenwoordig wat langer te koop .

Ik weet dat het kwijl uit je mond liep toen jij hier was geweest. Ik zag het en nog een paar zagen het Haha! . Het zal voor jou een droom blijven hoe wij wonen. Je zal natuurlijk zeggen dat je zo tevreden bent hoe je nu woont, maar dat lieg je dan. Haha!
Het huis in Belgie is nog mooier en de omgeving is helemaal om te kwijlen. Ik zal je foto's besparen van het huis, anders kwijl je heel je toetsenboord en je huis onder Haha! .

Je bent gewoon jaloers als een ander het beter heeft dan jij . Is het andersom, dan vind je het alleen maar leuk!!!
We hebben het niet slecht, maar straks in Belgie gaat alles nog beter!! Haha! Je gaat groen en geel zien van jaloerzie, dat kan ik nu al vertellen Haha! !!

Zodra we daar zitten zal ik wat foto's hier neerzetten. Ik zal van te voren je wel even waarschuwen. Je heb dan genoeg tijd om emmers te pakken om je kwijl op te vangen Haha! Lovely, je bent en blijft om te Misselijk Je blijft zoeken om mij te pakken, te kwetsen, te vernederen.

Hurrycane, als je in de WAO zit, en blij bent wat er hier in Nederland gebeurt, dan laat jij je ook inpakken door het kabinet. Je hoopt dat het hier beter wordt. Ik en veel betwijffelen dat. Maar als jij zo tevreden bent, fijn toch!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:39

Hurrycane schreef:
Nee ik voel me niet gekwetst door de voorstellen.
Nee ik ben niet wezen staken of demonstreren en ga het ook niet doen.
Ik zit volledig in de WAO, ben chronisch ziek en word dus misschien wel veel harder geraakt door de maatregelen dan het overgrote deel van de mensen met een hele grote mond die veelal heel kortzichtig en egoistisch denken.
Ik ben het zeker niet met alles eens wat de regering, het CDA, de VVD, D'66 of Balkenende (waar alles op afgeschoven word), voorstelt. Maar er moet wel wat gebeuren! We kunnen niet onze kop in het zand blijven steken.

Laat mij fijn vertrouwen hebben in de harde maatregelen die ons naar een hopelijk betere toekomst leiden. Als de voorgaande kabinetten meer aan de toekomst hadden gedacht hadden we nu minder problemen gehad. Nu willen velen dat er weer niet ingegrepen word.. hoera schuif het probleem maar vooruit en maak het nog groter! Boos!

Ik wens je veel geluk in Belgie! Het gras van de buren is altijd groener... hoop voor jou dat dat ook daadwerkelijk zo zal zijn. Haha!

Ik geloof dat ik het helemaal met hurican eens ben Haha! Haha! Haha! Haha!

Soms moet je wat inleveren om er in de toekomst van te kunnen profiteren. Investeren noemen ze dat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:41

Nou Phia, waar jij woont daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden en dan blijf ik toch heel eerlijk. Ik vind het ook niet zo vreemd dat je zelf zo graag weg wilt, dat huis staat toch ook al een jaar te koop en dat is toch behoorlijk lang. Nerd .

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:42

PhiaBink schreef:
Ach Lovely, dat huis staat nog niet zo erg lang te koop Haha! . We zitten niet op een schopstoel. Haha! Huizen staan tegenwoordig wat langer te koop .

Ik weet dat het kwijl uit je mond liep toen jij hier was geweest. Ik zag het en nog een paar zagen het Haha! . Het zal voor jou een droom blijven hoe wij wonen. Je zal natuurlijk zeggen dat je zo tevreden bent hoe je nu woont, maar dat lieg je dan. Haha!
Het huis in Belgie is nog mooier en de omgeving is helemaal om te kwijlen. Ik zal je foto's besparen van het huis, anders kwijl je heel je toetsenboord en je huis onder Haha! .

Je bent gewoon jaloers als een ander het beter heeft dan jij . Is het andersom, dan vind je het alleen maar leuk!!!
We hebben het niet slecht, maar straks in Belgie gaat alles nog beter!! Haha! Je gaat groen en geel zien van jaloerzie, dat kan ik nu al vertellen Haha! !!

Zodra we daar zitten zal ik wat foto's hier neerzetten. Ik zal van te voren je wel even waarschuwen. Je heb dan genoeg tijd om emmers te pakken om je kwijl op te vangen Haha! Lovely, je bent en blijft om te Misselijk Je blijft zoeken om mij te pakken, te kwetsen, te vernederen.

Hurrycane, als je in de WAO zit, en blij bent wat er hier in Nederland gebeurt, dan laat jij je ook inpakken door het kabinet. Je hoopt dat het hier beter wordt. Ik en veel betwijffelen dat. Maar als jij zo tevreden bent, fijn toch!

Ik schat een jaar of 6, net in groep drie en moet sociale vaardigheden nog leren....

Wat laat jij je in je kier kijken zeg, triest hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:46

Vraag je het niet simpelweg teveel phia, als het al een jaar te koop staat?
Hier in de buurt zijn er ook huizen die zolang te koop staan, maar daar zijn dan ook de prijzen te hoog voor als je kijkt wat je er voor krijgt.
Want bijna 6 ton voor een huis met een ouderwetse badkamer?
Ik reken nog graag om Lachen
En voor dat geld verwacht ik luxe, zeker als je in de middle of nowere woont Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:48

gijsenkim schreef:
Ik schat een jaar of 6, net in groep drie en moet sociale vaardigheden nog leren....

Wat laat jij je in je kier kijken zeg, triest hoor!

Jij zegt het , ik dacht het.... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:58

Lovely schreef:
Nou Phia, waar jij woont daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden

Ik wil helemaal nergens dood worden gevonden Tong uitsteken
Ook niet onder een terreinwagen (om maar eens ontopic te blijven Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:01

Als ik zo eens om me heen kijk wie een terreinwagen op geel kan veroorloven, dan denk ik dat het niet zo heel vreemd is om de wegenbelasting voor voertuigen boven de 1800 (schoon) eens wat omhoog te gooien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:11

Ik geloof niet dat het voor een kind erg veel uitmaakt of hij door een geel of grijskenteken terreinauto overhoop wordt gereden .