Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hurrycane schreef:HAHAHAHAHA geloof dat jij nog steeds de tegenbegrotingen niet gelezen hebt Phia.De oppositie partijen hebben alleen maar geweldige plannen en je hoeft er niet voor te bezuinigen of andere nare maatregelen te nemen
Dream on!
![]()
PhiaBink schreef:Er is maar 1 mogelijkheid om van dit "idioten ideeën kabinet" af te komen. Dat werd gezegt door de SP, PVDA en Groen Links bij de grote demontratie: HET KABINET MOET GEWOON VALLEN!!!!! Ik hoop dat SP, PVDA en Groen Links zich aan hun woord houden!!
Vanavond op het nieuws maar weer eens kijken wat ze vandaag voor iets achtelijks hebben verzonnen in Den Haag.
Hurrycane schreef:HAHAHAHAHA geloof dat jij nog steeds de tegenbegrotingen niet gelezen hebt Phia.De oppositie partijen hebben alleen maar geweldige plannen en je hoeft er niet voor te bezuinigen of andere nare maatregelen te nemen
Dream on!
![]()
. Ze hebben wel degelijk ook tegenoplossingen geopperd. Miran schreef:Ik heb dit nieuws niet officieel gehoord, maar het is al een poosje bekend dat de bullbar levensgevaarlijk is voor voetgangers. Bij een gewone auto wordt je bij een aanrijding over de auto geslingerd, ook niet zo prettig, maar de kans is nog wel flink dat je het overleefd. Bij een bulbar wordt je onder de auto getrokken, net zoals bij een vrachtwagen, en dat overleef je niet. Ik kan me best voorstellen dat ze dan aan banden gaan leggen, die bullbar heeft geen enkel nut, en er zijn steeds meer asociale weggebruikers die op een terreinauto overstappen. Het aantal doden zal dus wel oplopen. In die auto ben je wel veilig, alleen erbuiten niet.
Het zal heus niet zijn om ons paardenhouders even te pesten...
PhiaBink schreef:Sorry? Ik denk dat heel veel Nederlanders hopen op een val, misschien wel meer dan jij denkt!!!
Fasel schreef:Nou dan heb jij denk ik ook niet helemaal goed gelezen. Ze hebben wel degelijk ook tegenoplossingen geopperd.
Hurrycane schreef:O ja vast wel..
Hard roepen dat het anders moet kan iedereen!
Denk je dat een regering met PVDA, Groen Links en SP het beter doet?
Moeten hun niet bezuinigen?
Word autogebruik dan niet aanpakt?
Ik geloof er niks van. Zijn 8 jaar paars zeker al weer vergeten?
Zeker ook niet bij de demonstratie geweest, je gaat zeker ook niet staken als er bij jou op je werk gestaakt wordt (ik weet niet wat je voor werk doet) Jij bent het helemaal met Harry Potter eens. Fijn toch!!
Wij gaan dit land met het pinokio kabinet verlaten, jij zit er nog een aantal jaren mee!!!! Ik weet zeker dat wij een zonnige toekomst krijgen in ons nieuwe vaderland!!!!
PhiaBink schreef:Jij vergeet dat er honderdduizenden mensen nu heel erg gekwest worden met deze idiote voorstellen. Aan jou reactie te zien zit jij niet bij die honderdduizenden.Zeker ook niet bij de demonstratie geweest, je gaat zeker ook niet staken als er bij jou op je werk gestaakt wordt (ik weet niet wat je voor werk doet) Jij bent het helemaal met Harry Potter eens. Fijn toch!!
1 ding weet ik zekerWij gaan dit land met het pinokio kabinet verlaten, jij zit er nog een aantal jaren mee!!!! Ik weet zeker dat wij een zonnige toekomst krijgen in ons nieuwe vaderland!!!!
PhiaBink schreef:1 ding weet ik zekerWij gaan dit land met het pinokio kabinet verlaten, jij zit er nog een aantal jaren mee!!!! Ik weet zeker dat wij een zonnige toekomst krijgen in ons nieuwe vaderland!!!!
. Je hebt maar 1 koper nodig en die vindt je tegeltjes ook vast wel mooi hoor
.
. Lovely schreef:Eerst nog even je huis verkopen. Je hebt maar 1 koper nodig en die vindt je tegeltjes ook vast wel mooi hoor
.
. We zitten niet op een schopstoel.
Huizen staan tegenwoordig wat langer te koop
.
. Het zal voor jou een droom blijven hoe wij wonen. Je zal natuurlijk zeggen dat je zo tevreden bent hoe je nu woont, maar dat lieg je dan.
.
. Is het andersom, dan vind je het alleen maar leuk!!!
Je gaat groen en geel zien van jaloerzie, dat kan ik nu al vertellen
!!
Lovely, je bent en blijft om te
Je blijft zoeken om mij te pakken, te kwetsen, te vernederen.Hurrycane schreef:Nee ik voel me niet gekwetst door de voorstellen.
Nee ik ben niet wezen staken of demonstreren en ga het ook niet doen.
Ik zit volledig in de WAO, ben chronisch ziek en word dus misschien wel veel harder geraakt door de maatregelen dan het overgrote deel van de mensen met een hele grote mond die veelal heel kortzichtig en egoistisch denken.
Ik ben het zeker niet met alles eens wat de regering, het CDA, de VVD, D'66 of Balkenende (waar alles op afgeschoven word), voorstelt. Maar er moet wel wat gebeuren! We kunnen niet onze kop in het zand blijven steken.![]()
Laat mij fijn vertrouwen hebben in de harde maatregelen die ons naar een hopelijk betere toekomst leiden. Als de voorgaande kabinetten meer aan de toekomst hadden gedacht hadden we nu minder problemen gehad. Nu willen velen dat er weer niet ingegrepen word.. hoera schuif het probleem maar vooruit en maak het nog groter!![]()
Ik wens je veel geluk in Belgie! Het gras van de buren is altijd groener... hoop voor jou dat dat ook daadwerkelijk zo zal zijn.
PhiaBink schreef:Ach Lovely, dat huis staat nog niet zo erg lang te koop. We zitten niet op een schopstoel.
Huizen staan tegenwoordig wat langer te koop
.
Ik weet dat het kwijl uit je mond liep toen jij hier was geweest. Ik zag het en nog een paar zagen het. Het zal voor jou een droom blijven hoe wij wonen. Je zal natuurlijk zeggen dat je zo tevreden bent hoe je nu woont, maar dat lieg je dan.
![]()
Het huis in Belgie is nog mooier en de omgeving is helemaal om te kwijlen. Ik zal je foto's besparen van het huis, anders kwijl je heel je toetsenboord en je huis onder.
Je bent gewoon jaloers als een ander het beter heeft dan jij. Is het andersom, dan vind je het alleen maar leuk!!!
We hebben het niet slecht, maar straks in Belgie gaat alles nog beter!!Je gaat groen en geel zien van jaloerzie, dat kan ik nu al vertellen
!!
Zodra we daar zitten zal ik wat foto's hier neerzetten. Ik zal van te voren je wel even waarschuwen. Je heb dan genoeg tijd om emmers te pakken om je kwijl op te vangenLovely, je bent en blijft om te
Je blijft zoeken om mij te pakken, te kwetsen, te vernederen.
Hurrycane, als je in de WAO zit, en blij bent wat er hier in Nederland gebeurt, dan laat jij je ook inpakken door het kabinet. Je hoopt dat het hier beter wordt. Ik en veel betwijffelen dat. Maar als jij zo tevreden bent, fijn toch!