als je het niet gezellig kan houden kan je ook maar beter vertrekken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xtwisterx schreef:Het feit dat ze haar vriend overal bij betrekt en hij nu zelfs al een eigen account op bokt heeft aangemaakt...
En dat ze dit topic van hem moest openen...
lailapri schreef:dit vind ik niet erg netjes als je zo oorddelt misschien vroeg zei wel van wat kan ik het beste doen en zei hij van vraag het gewoon op bokt ???? en ik ken nog meer mensen hier op bokt waarvan hun vriend op bokt zit, als je zo gaat kijken is er met iedereen wel wat ook met joujullie overleggen zeker niets thuis maar leven allemaal in je eigen wereld ofzo.
Blackypain schreef:We horen elke keer van de mod gaat wat doen. Het word door iemand anders overgenomen omdat batje op vakantie ging. Ik ben het spuugzat. Heb net met Pollytje gesproken wij komen niet meer op bokt wat een Vieze paardenkliek zeg de 1 is nog erger dan de ander
lailapri schreef:wat ik me afvraag waarom heeft iedereen zo'n hekel aan haar kan iemand dat mij pben ofzo iemand met een slechte ervaring ik wil mis zaken met haar doen maar wil wel weten waar ik aan toe ben.
Stennisje schreef:Maar is het niet mogelijk even terug te gaan naar de basis van het probleem.
Pollytje ziet op bokt dat haar topics wegens betalings/leveringsproblemen gesloten zijn.
Heeft contact gehad met de mods, maar dat leverde naar haar idee niets op.
Pollytje weet niet beter dan dat ze alles netjes betaald en verzonden heeft en vraagt nu door middel van dit topic wat er aan de hand is.