Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:27

Is Malle Babbe dezelfde persoon als Miep?

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:30

Spirit schreef:
Is Malle Babbe dezelfde persoon als Miep?

Ja.

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:36

Dat meen je niet?

Nou die naam "miep" is toch wel weer perfect voor haar...

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:38

Gut heb net ook ff gekeken en zag een topic van haar(dan in deMalle Babbe vorm) ook daar een leugen...nou zo beduuds ben ik ervan zeg:-)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:50

Mm.. dat Malle Babbe heb ik gemist.. Wat was daar aan de hand? Verward

Sterre_Nova

HAd ze laats niet geschreven dat Bokkers alleen mobiel mochten bellen omdat anders hun huistelefoon bezet was en dat dat lastig zou zijn voor haar vaders bedrijf??

Dit bericht van haar vond ik zooooooo raar...(het gevoel: HIER KLOPT IETS NIET, kwam in mij op)

Carmen...jammer dat je niet kunt beseffen dat er mensen zijn die de steun van bokkers echt nodig hebben. Je hebt er zwaar misbruik van gemaakt. Hopelijk wordt je " beter" !!!

SUC6 Zij zijn groot en ik is klein!

blackheart

Nou we zouden er toch es achterkomen, want ik heb de profiel van Malle Babbe even overgekeken (niet echt gelezen) en dat is ook allemaal gelogen. Zo iemand stikt op het laatst in zn eigen leugens, en verlult zich welles, dus ik denk dat het nieuws anders ook niet lang op zich had laten wachten. Weetje wat niet klopt in haar profiel van Malle Babbe, dr staat dat ze 18 is. En in har profiel verhaaltje zegt ze dat ze 15 is
Laatst bijgewerkt door blackheart op 27-06-04 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:53

lis schreef:
:\

Ik ben zo achterdochtig als de pest, maar ik dit had ik echt NIET verwacht.

Ik vind het op zich logisch dat er verteld wordt dat het allemaal een leugen is geweest, maar aan de andere kant zijn er nu een heleboel vragen die onbeantwoord blijven. Erg frustrerend.

Ik had het liever niet willen weten eigenlijk Scheve mond

Niets aan toe te voegen...

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:58

Bij dat topic ("Welke bokker had ik aan de telefoon") had ik ook een raar gevoel. Vond het vreemd dat ze wist dat het een bokker was, maar niet welke bokker. Nu terug kijkend is ze zich natuurlijk dood geschrokken van dat telefoontje en ze kon vast niet praten, doordat haar ouders erbij zaten ofzo. Door dat topic wou ze wrs Heike laten denken dat ze zo overdonderd was en dat ze daarom zo kortaf deed.

Ja, nu ik alles terug heb gelezen zie ik dingen die heel duidelijk zijn. Steeds terugkerende spelfouten, door miep zelf en 'moeder', zinsopbouw en alinea-gebruik.

Voel me echt in de maling genomen, toen de 'moeder' schreef dat ze een ademstilstand (?) had gehad, durfde ik de topics bijna niet meer open te maken, ik was echt bang dat ze dood zou zijn Scheve mond

Bah.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:58

x4you schreef:
Nou we zouden er toch es achterkomen, want ik heb de profiel van Malle Babbe even overgekeken (niet echt gelezen) en dat is ook allemaal gelogen. Zo iemand stikt op het laatst in zn eigen leugens, en verlult zich welles, dus ik denk dat het nieuws anders ook niet lang op zich had laten wachten. Weetje wat niet klopt in haar profiel van Malle Babbe, dr staat dat ze 18 is. En in har profiel verhaaltje zegt ze dat ze 15 is

Tijd verstrijkt x4you Knipoog

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:02

Oja niet eens aan gedacht Lis haha Koe

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:02

Ja lis dat gevoel heb ik dus ook een beetje boel. Ik hoor me nog zeggen tegen mn pa, die meid red het volgens mij niet. Wat me al eerder opviel idd, zijn bv de knuffelende smiley's: die lieve meid , zei haar moeder dan, ik dacht nog wat een hippe moeder, maar vond het toch vreemd. Toen ik dat topic open had staan heeft mijn vader het gelezen terwijl ik aan het douchen was en ik kwam beneden en mn pa zei tegen me: Kim ik denk dat dit verhaal is gelogen, je weet immers niet hoe of wat en heb het zo nagelzen, maar het is te vreemd allemaal.. Ik werd boos op hem toen hij dat zei, dat hij niet zo wantrouwig moest doen naar mensen en dat ze een heel moeilijke preiode meemaken en iemand zegt dat het niet waar is. Nou ik zal die ouwe vanavond eens vertellen dat hij gelijk had, haha...

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:05

x4you schreef:
Oja niet eens aan gedacht Lis haha Koe

We zijn allemaal koeien, dat we hier in getrapt zijn.
Het is allemaal zo overduidelijk. Idd Kimberly, de smileys. En ook de aanhef van de berichtjes van moeder; "ik heb een nieuw topic geopend, weet niet of dat mag?" Dat schrijf je toch niet als je kind bijna dood is??

Oh oh, wat voel ik mij stom Koe

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:05

ik wil nu eigenlijk toch wel graag weten wat het nou was met miep en malle balle.. zijn het nou de zelfde en dei ban en zo, snap er niet vele meer van....

hoe dan ook... ik vraag me nu echt telkens als ik ook maar iets van haar lees af of het waar is, best frustrerend.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:07

Shiloh, ik begreep dat malle Babbe en Miep dezelfde personen zijn. Ze gebruikt wel haar eigen naam Carmen in dat topic, maar haar profiel is anders..

Wat ik me afvraag, is er dan niemand die haar IRL kent? Begreep dat Pearltje met haar naar de Almelose paardendagen zou gaan? Zij kent Miep dus. Peartlje als je dit leest, heb je niets doorgehad, of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:08

Malle Babbe was ook Miep. Schaduwacount
Ja en dat heb ik ook Shiloh ik geloof gewoon niks meer van haar!

Ja en 1 of andere Ludo kent haar ook die heeft haar 2 jaar geleden gemeet

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:11

Omdat ze het vertrouwen van vele bokkers heeft geschonden in een roep om aandacht, kan ze bijna niet meer geloofwaardig overkomen.

Wij zijn naief geweest, omdat we niet hadden verwacht dat iemand zo ver kon gaan in het verhaal. Toch moet ik een klein beetje zeggen dat ik het zo knap vind, hoe ze alles zo heeft voorbereid.

Het grootste slachtoffer van dit verhaal is echter toch Carmen. Niemand zal nog gauw open voor haar staan op het moment dat ze écht hulp nodig heeft....

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:11

Ik had het allemaal niet echt gevolgd *schaam*
Maar heb net is alles terug zitten lezen... Soms was het wel even slikken.. maar dan denk je.. Het is verzonnen.. En dan lees ik boos verder..

Ik snap echt dat de meeste van jullie heel boos zijn.. Zou ik ook zijn als ik het toen al had gevolgd..
En idd.. Dr 'moeder' gebruikte ook van die afkortingen.. "mn dochter" .. De smileys die ze gebruikte enzo..
Ik vind idd ook dat ze gebruik heeft gemaakt van 'het vertrouwen' . Stel dat er nu echt iets met iemand aan de hand is.. Gelooft dan nog iedereen het?
Laatst bijgewerkt door Sofionna op 27-06-04 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:13

Ik ben ook eens gaan graven, en heb verschillende topics nog eens extra doorgelezen.
En dat telefoongesprek met heike, was er toen al twijfel, en gingen jullie (moderatorteam) toen al onderzoeken of het een leugen was?

Hmmm ik ben echt zwaar teleurgesteld dat het zo moet hierzo.
Maar volgensmij helpt het niet echt om haar nog een kans te geven, mensen die zoiets in zich hebben, krijgen het er ook niet meer uit lijkt mij.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:19

Dan nog een vraag, die foto dat ze alweer op het paard zat, met haar rug naar de lens, was zij dat zelf wel, of express van achter genomen zodat je niet kon zien dat ze er eigenlijk erg goed uitziet. k bedoel, ze heeft dus zogenaamd diverse operatie's gehad en behoorlijk verse littekens, geen bokker die dat is opgevallen? Ach ik laat het ook maar, ik kan me er wel druk om blijven maken, maar net wat iemand hier al zei, het is gewoon mn verbazing dat ze het zo goed uitgeplozen heeft.

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:25

Waar stond die foto dan kimberley

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:26

Tjah als je zo gaat denken.
Er waren ook topics waar de "moeder" aan het vertellen was dat ze nu aan het opereren waren.
Maar als je kind geopereerd word met spoed, dan blijf je toch echt wel 100% zeker daar wachten.
Zo zijn er veel meer dingen...

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:29

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:30

Ik geloof in het ena laatste topic van haar, via zoeken op miep klikken en dan de tweede in haar lijstje. Ik zal het zo even voor je opzoeken.

Frostwood: Daar heb je wel een punt, maar moet zeggen dat toen mijn zusje een 5 urige spoedoperatie had ben ik ook de mediaruimte ingegaan en heb gemaild naar mensen hoe het met haar ging. Dit omdat ik niet kon bellen met mn gsm en gelijker tijd de tijd wat wilde doden. We hebben zelfs toen een pakje kaarten gekocht om de zenuwen te onderdukken met de hele familie..Het klinkt heel raar mss in jullie ogen dat we dat deden, maar geloof me 5 uur staren naar een okingang, daar ga je haast van van je stokje van de ellende..Maar je hebt gelijk, begrijp wat je bedoeld.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:31

Mij begint ook steeds meer te dagen wat niet klopte... Maar ja, ik ga er als ik zo'n topic onder ogen krijg toch wel vanuit dat de betreffende persoon de waarheid spreekt.... Misschien heb ik wel gewoon te veel vertrouwen in de mens ofzo... Knipoog