Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BarbaLala schreef:Suzanne F. schreef:Er wordt inderdaad een steeds groter wordende groep single vrouwen verwacht omdat ze geen man meer nodig hebben voor het inkomen of voor zekerheid. Vrouwen kunnen goed voor zichzelf zorgen en zitten steeds minder vaak te wachten op een man die ze moeten verzorgen, waar ze voor moeten koken, wassen, regelen etc. Ze willen geen 2e moeder zijn maar zoeken steeds vaker diepgang, interesse, een emotionele toevoeging in hun leven. En veel mannen hebben dit niet te bieden.
Je praat de MSM mooi na
Suzanne F. schreef:Ik weet echt serieus niet waar jullie het over hebben maar het zal wel. Ik weet niet wat MSM betekent en het alu hoedje slaat op conspiracy denkers? Dat ben ik dacht ik ook niet. Dus geen idee.
Er zijn gewoon steeds meer vrouwen die meer verwachten van een man dan een groot kind wat ze moeten verzorgen. Ze zijn onafhankelijker dan vroeger en hoeven niet zo nodig meer te trouwen voor zekerheid of een relatie in het algemeen.
Suzanne F. schreef:Ik weet echt serieus niet waar jullie het over hebben maar het zal wel. Ik weet niet wat MSM betekent en het alu hoedje slaat op conspiracy denkers? Dat ben ik dacht ik ook niet. Dus geen idee.
Er zijn gewoon steeds meer vrouwen die meer verwachten van een man dan een groot kind wat ze moeten verzorgen. Ze zijn onafhankelijker dan vroeger en hoeven niet zo nodig meer te trouwen voor zekerheid of een relatie in het algemeen.
Suzanne F. schreef:Er wordt inderdaad een steeds groter wordende groep single vrouwen verwacht omdat ze geen man meer nodig hebben voor het inkomen of voor zekerheid. Vrouwen kunnen goed voor zichzelf zorgen en zitten steeds minder vaak te wachten op een man die ze moeten verzorgen, waar ze voor moeten koken, wassen, regelen etc. Ze willen geen 2e moeder zijn maar zoeken steeds vaker diepgang, interesse, een emotionele toevoeging in hun leven. En veel mannen hebben dit niet te bieden.
Chickyy schreef:Suzanne F. schreef:Ik weet echt serieus niet waar jullie het over hebben maar het zal wel. Ik weet niet wat MSM betekent en het alu hoedje slaat op conspiracy denkers? Dat ben ik dacht ik ook niet. Dus geen idee.
Main stream media..
Maar ben het wel met je eens hoor, vrouwen hebben itt vroeger geen man meer nodig.. Niet voor financiele zekerheid ed. Dus de keuze om single te blijven wordt denk ik wel steeds vaker bewust gemaakt.

mij niet bellen 

pmarena schreef:Cer, heb je er wel of niet voor gestudeerd.
Overduidelijk niet, thanks ik heb het aangepast