Secret Easter Bunny 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:27

Ik wilde nog even toevoegen dat er qua inspiratie voor mij veel te vinden is in voorgaande topics van Secret santa :j qua dingen die ik leuk vind, tops en flops.
Als ik specifieke dingen bedenk zal ik ze wel hier posten :D

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:31

Even een vraagje, waarom is er gekozen voor maar 30 deelnemers?
Gewoon nieuwsgierig hoor, geen kritiek.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:34

Omdat met veel deelnemers het ook heel veel werk is. En we wilden het toch anders hebben als de normale SS en geen concurrentie daarvan zijn. Daarom ook gekozen voor gezamenlijke onthulling van de pakketjes. :)

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:53

Tanya schreef:
Ik wilde nog even toevoegen dat er qua inspiratie voor mij veel te vinden is in voorgaande topics van Secret santa :j qua dingen die ik leuk vind, tops en flops.

Hier sluit ik me bij aan, maar ik zal ook hier zo actief mogelijk meekletsen :j

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 20:55

Poging twee in de voorstelronde - nu hopen dat mijn post niet verdwijnt. :')

Ik ben Kim, 26 jaar oud en samen met mijn vriend woon ik in Almelo sinds vorig jaar augustus. Ik ben werkzaam in de zorg maar wegens omstandigheden helaas op zoek naar een andere uitdaging (in de zorg), hierdoor ben ik ook iets later met mijn tweede poging tot voorstellen omdat dit even tussendoor kwam.. - nu dus druk aan het solliciteren - op naar een fijne nieuwe werkplek. :j
Gek op dieren, helaas (nog) geen huisdieren. Wel heb ik een leuk verzorgpaard, zijn naam is Tommy en hij wordt dit jaar 3. Momenteel druk bezig met het aanleren van de basis d.m.v. longeren en grondwerk. Lekker samen leren, genieten en groeien. :D
Hiernaast ben ik nog in opleiding tot paardencoach bij Open2Contact, deze opleiding rond ik in mei af als het goed is - mega leuk en leerzaam! :))
Hobby's zijn kleuren, gamen, lezen (m'n fysieke TBR is enorm :+ ), koken/bakken, met dieren werken, sporten, wandelen, lekker eten :Y) , leuke dingen doen met vriendinnen, Pokémon verzamelen (gezamenlijk met vriendlief gaan we ook regelmatig naar een beurs) en algemeen verzamel ik graag (modeldieren, Takkie..)
Hoop dat ik zo een beetje een beeld heb kunnen schetsen van wie ik ben! :o

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 20:57

Tanya schreef:

Ik las te snel en las flip flops :D

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 21:04

Dat is voor mij een flop, ik haaaaat teenslippers :Y)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-26 21:42

Wat balen Kim, succes met solliciteren!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 09:02

Succes met solliciteren Kim hopelijk vind je snel iets nieuws wat bij je past!!

Ik heb afgelopen jaar niet meegedaan aan SS maar de jaren ervoor wel dus ik denk dat er over mij ook wel genoeg te vinden is, ik ben niet zo moeilijk :D

Ik ben wel echt blij dat die stomme sneeuw zo goed als weg is hier, wat een ellende.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 09:10

Hier ligt nog heel veel sneeuw helaas, maar als het goed is, gaat dat vandaag en morgen wel weer weg.. ben alleen bang voor de ijzel en andere gladheid...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 09:25

Die ijzel is bij jou past het laatste weg Banjer, als het weer zich aan het kaartje van het journaal houdt.
Hier nu 3 graden, laatste restjes sneeuw ligt nog in de tuin. Zo lekker het bos in met de hond. Die zal blij zijn, wandelen zonder jasje aan. :))

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 09:26

Oei succes kim, hopelijk snel een nieuwe baan voor jou!

Hier is alle sneeuw bijna weg, ben nu op kantoor en zag dat er nog wat resten staan van de sneeuwpoppen die we vorige week in de pauze gebouwd hebben :P

Edit ik hoefde vanmorgen geen drinkbakken te ontdooien/ijsvrij te maken dat was wel fijn :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 09:55

Neonlight schreef:
Die ijzel is bij jou past het laatste weg Banjer, als het weer zich aan het kaartje van het journaal houdt.
Hier nu 3 graden, laatste restjes sneeuw ligt nog in de tuin. Zo lekker het bos in met de hond. Die zal blij zijn, wandelen zonder jasje aan. :))

Klopt ja... daarom werk ik vandaag en morgen ook lekker thuis... ik ga geen risico nemen... en vanavond les geven, ga ik met de trein heen... station is hier een kleine 10 minuten lopen vandaan, en dan nog maar 8 minuten trein... vind het helemaal goed... had vanochtend ook wel naar de trein kunnen lopen, maar ik moest ook de honden nog bij mn ouders brengen... en dat vind ik dan weer net te ver... en ik kan ook mijn ouders niet vragen of ze o 6.00 uur de meisjes van de trein willen halen... :)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 10:08

Stal_Fiore schreef:
hahahatsjoe schreef:
Stal Fiore, de dag na de bloedzuigers liepen ze al zoveel beter dat de mond mij open viel. Hopelijk zet dat door.

Oh wat goed! Zo knap dat ze zo kunnen helpen.

Nou inderdaad. Ze hebben mij ook geholpen, ik hoor veel beter na een behandeling.

Neonlight schreef:
Wat fijn hahahatsjoe! Je loopt er al aardig lang mee te tobben, geweldig dat dit wellicht de oplossing is. Moeten er nog meer behandelingen komen of is eentje genoeg?

Ja, het begon in het voorjaar 2025. Ik weet niet of er meer behandelingen nodig zijn, even afwachten hoe het gaat de komende weken.

Banjer schreef:
Hier ligt nog heel veel sneeuw helaas, maar als het goed is, gaat dat vandaag en morgen wel weer weg.. ben alleen bang voor de ijzel en andere gladheid...

Het is hier bovenin Friesland een vieze natte grijze bende, niet glad. De buren zijn vanochtend ook gewoon voor 7 uur naar het werk vertrokken.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 12:28

Hier ook nog genoeg sneeuw, maar noorderlijker ligt er nog meer dus hopelijk ontdooit de straat de komende dagen een beetje, want het is een grote ijsbaan. School was vanochtend ook dicht ivm de ijzel.

Over mij is in de afgelopen jaren secret santa ook een hoop te vinden, maar zal hier uiteraard ook actief mee kletsen. Leuk om in een kleiner gezelschap zoiets te doen en ook een leuk idee om het op dezelfde dag uit te pakken, een echte pakkettenregen :D

Leuk Kim dat je die opleiding doet, heb een poosje met de eigenaar van dat bedrijf op stal gestaan (Rosa). Hopelijk kun je ook snel weer een leuke baan vinden!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 17:29

Nou volgens mij ben ik een beetje moe heb 3x terug gelezen om de eerste week vraag te vinden want ik zag namelijk alleen weekvraag 2. Het kwartje moest van heel ver komen dat we al in de tweede week zitten 8)7

Ok eerste maar voorstel ronde

Ik ben Jessica woon in Wijchen met mijn 3 gekke waussies Mila Emma en Raya.
Afbeelding
Ik ben zeer actief in verschillende takken van de hondensport, loop wedstrijden en geef zelf les in o.a. puppy’s agility hoopers en sinds kort dog dance.
Organiseer regelmatig evenementen waaronder honden escape rooms puzzel tochten en binnenkort ook een paasspeurtocht!
Mijn paardensport kant is sinds vorig jaar een beetje uitgedoofd door kwakkelende gezondheid en heb daarom besloten om mijn merrie te laten dekken en laat die nu rond Pasen uitgerekend zijn!

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb heel veel creatieve hobbies. Sinds kort weer een nieuwe hobby (want ik had er nog niet genoeg)

Afbeelding
Afbeelding

Daarnaast doe ik graag diamond printen, met epoxy werken, scrapboeken maken en borduren.
Mijn voornemen van dit jaar is ook meer daarmee bezig te zijn dus ik hoop wat projecten af te krijgen!

Ik fotografeer zo nu en dan nog maar hoop straks wel een leuk model te hebben waardoor ik wat vaker mijn camera in handen heb.

Ik ben erg fan van spelletjes zowel op de PlayStation en switch maar ook met vrienden speel ik graag spellen.

Ik ben ook wel een beetje een Disney en Harry Potter fan.

Volges mij heb ik zo wel alles. Ik heb al een aantal jaar meegedaan met de SS dus daar kan je mij ook nog wat gaan stalken.

En dan antwoord op de weekvraag.
Ik denk nu vooral even een dag knutselen lekker met een leuke serie aan of even lekker sims spelen met een warme chocomel erbij. Even wat minder sociaal zijn en gewoon lekker alleen met de doggies.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-26 18:06

Een veulen rond Pasen, zo leuk!!

Neonlight, kun jij de weekvraag in de OP zetten? Of is dat veel werk/gedoe?

Iedereen die meedoet heeft zich voorgesteld, lekker bezig allemaal! *\o/*

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 20:02

Oeww jaloers op die set stiften, die staan ook op mijn verlanglijstje :D

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 20:10

Bedankt allemaal voor de succes wensen, dat doet me goed! <3 Merk wel dat naar mijn werk gaan nu wel een opgave is, vandaag was ik ook doodmoe thuis na een werkdag, terwijl ik dat normaal niet zo heb. Maar het is wel gek in de wetenschap dat jij weet dat het stopt en je cliënten/deelnemers niet en die dus heel enthousiast en vrolijk zijn. Anderzijds ook fijn, dat houd het wel werken met een lach. Hopelijk snel een fijne nieuwe werkplek.

Oeh kleuren vind ik ook leuk! Ik heb meerdere boeken van Coco Wyo en ook heel wat alcohol markers van de Action, alleen gun mezelf niet altijd de tijd voor die hobby's. :+ Hobby's te veel misschien haha.
Dus op de weekvraag wat ik op een vrije dag zou willen doen, even helemaal niks moeten en volledig in m'n eigen schulpie kruipen - maar dan ook even geen social media want dat leid me vaak af.. :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 20:29

He zeg ff praktisch, moeten we ook een paar oudgedienden van de santavariant even porren? Het is dat ik deze aankondiging toevallig zag voorbij komen, zelfde beheer, min of meer zelfde cluppie, maar misschien zijn er nog slapende honden. :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 21:14

Mag je altijd doen Roosch. :j

Weekvraag is toegevoegd aan de openingspost. :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-26 18:41

Er zijn nog 10 plekken, dus mag best hoor Roos!

Bedankt Maaike!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 21:18

Oké dan toch mijn aanmelding ingestuurd. **\O/**

Alvast mijn excuses voor de hamster/akita praat.

Afbeelding
( kleintje is jarig dus dan maar nog een hamster erbij he? )

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 21:42

Ohhh ik bedenk net een enorme plus voor degene die mij heeft! Ik wil heel graag een smartphonehouder voor op de fiets. Deze Truus verdwaalt namelijk altijd dus de routeplanner voor mijn neus zou fijn zijn. :))

Edit: ik heb een Samsung s25.
Laatst bijgewerkt door Roosch op 13-01-26 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 21:47

Oohh die hamster heb ik ook :D ik spaar de AH-hamsters :D