qua dingen die ik leuk vind, tops en flops.Als ik specifieke dingen bedenk zal ik ze wel hier posten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
qua dingen die ik leuk vind, tops en flops.
Tanya schreef:Ik wilde nog even toevoegen dat er qua inspiratie voor mij veel te vinden is in voorgaande topics van Secret santaqua dingen die ik leuk vind, tops en flops.
Als ik specifieke dingen bedenk zal ik ze wel hier posten
), koken/bakken, met dieren werken, sporten, wandelen, lekker eten
, leuke dingen doen met vriendinnen, Pokémon verzamelen (gezamenlijk met vriendlief gaan we ook regelmatig naar een beurs) en algemeen verzamel ik graag (modeldieren, Takkie..)
Neonlight schreef:Die ijzel is bij jou past het laatste weg Banjer, als het weer zich aan het kaartje van het journaal houdt.
Hier nu 3 graden, laatste restjes sneeuw ligt nog in de tuin. Zo lekker het bos in met de hond. Die zal blij zijn, wandelen zonder jasje aan.
Stal_Fiore schreef:hahahatsjoe schreef:Stal Fiore, de dag na de bloedzuigers liepen ze al zoveel beter dat de mond mij open viel. Hopelijk zet dat door.
Oh wat goed! Zo knap dat ze zo kunnen helpen.
Neonlight schreef:Wat fijn hahahatsjoe! Je loopt er al aardig lang mee te tobben, geweldig dat dit wellicht de oplossing is. Moeten er nog meer behandelingen komen of is eentje genoeg?
Banjer schreef:Hier ligt nog heel veel sneeuw helaas, maar als het goed is, gaat dat vandaag en morgen wel weer weg.. ben alleen bang voor de ijzel en andere gladheid...

Merk wel dat naar mijn werk gaan nu wel een opgave is, vandaag was ik ook doodmoe thuis na een werkdag, terwijl ik dat normaal niet zo heb. Maar het is wel gek in de wetenschap dat jij weet dat het stopt en je cliënten/deelnemers niet en die dus heel enthousiast en vrolijk zijn. Anderzijds ook fijn, dat houd het wel werken met een lach. Hopelijk snel een fijne nieuwe werkplek.
Hobby's te veel misschien haha.

ik spaar de AH-hamsters