Yootha schreef:Ben je toen de eerste pijnklachten kwamen ook niet ziekgemeld?
Nee, tussentijds een keer gedurende 2 weken,omdat ik toen na een behandeling extra klachten had.
Daarna heb ik thuisgwerkt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celebi schreef:Nee klopt een huisarts kan dat niet bepalen maar kan wel het advies geven. Of hulp bieden op een andere manier zoals hulp van de POH GGZ.
veneri schreef:Maar dat is juist het hele punt.
Ik ben niet ziek, heb mij niet ziekgemeld en heb volledig gewerkt.
En volgens mij mag je altijd gewoon verlof opnemen tijdens ziekte,en gaat het gewoon van je verloftegoeden af.
Hutcherson schreef:veneri schreef:Maar dat is juist het hele punt.
En volgens mij mag je altijd gewoon verlof opnemen tijdens ziekte,en gaat het gewoon van je verloftegoeden af.
Verlofdagen worden teruggegeven in geval van ziekmelding. Als je ziek wordt op vakantie bv mag je dat melden en krijg je je verlofdagen terug.
Hutcherson schreef:veneri schreef:Maar dat is juist het hele punt.
Verlofdagen worden teruggegeven in geval van ziekmelding. Als je ziek wordt op vakantie bv mag je dat melden en krijg je je verlofdagen terug.
Je klinkt ook vooral bang voor de bedrijfarts en het proces van re-integratie enzo.
Meestal staan die er vrij nuchter in, als jij klachten hebt moet je eerst maar ns de tijd nemen om te herstellen, je therapie te doen. Kom over 3 maand maar eens terug. Vaak is het zoiets. De eerste 104 weken mag je ziek zijn zonder al teveel poeha.