Wat was je grootste miskoop?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 06:45

Madiba schreef:
eerst even een tip voor Mischa: ga terug naar de winkel waar je je bank hebt gekocht en probeer nog eens hoe die zit. Als het echt een groot verschil is, ook in het relax gedeelte, heb je reden om te klagen. Je hebt 2 jaar fabrieksgarantie, maak er gebruik van. Het zou best kunnen dat ze een andere vulling in jouw bank hebben gestopt dan in de showroom, je hebt dan het recht om hem te laten ruilen of een andere te kiezen.

Is er iemand geïnteresseerd in 1x gebruikte professionele kunstschaatsen? Het vroor en iedereen moest gaan schaatsen, ik dus ook. Maar alle schaatsen waren uitverkocht, het enige wat de winkel nog had in mijn maat waren schaatsen van 400 euro. Maar ik moest en zou gaan schaatsen, dus toch gekocht. Op het ijs, al schaatsende, zie ik dat mijn veter los hangt. Ik stop om de veter te strikken, verlies terwijl ik stilsta mijn evenwicht en val op mijn pols. Ik raak niet meer overeind en ook niemand die voorbij schaatst stopt om te helpen, dus ik blijf maar op het ijs zitten tot de vriend waar ik mee ging schaatsen me gevonden heeft. Samen naar de kliniek waar de wachtkamer overvol zat. Mijn pols was gebroken en ik heb nooit meer geschaatst. Een diploma heb ik maar ik wil wel ruilen voor de keukenrobot ;-)

Welke schoenmaat? En ruilen voor een pastamachine? Of een bureau in 90 x 200 dat helemaal niet lekker in m'n werkkamer past.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 09:21

c_alsemgeest schreef:
Eigenlijk moeten we een 'foute aankopen-ruil markt' maken :+

Iemand een hbo HR diploma ruilen tegen een ninja ijsmachine?

DGM

Re: Wat was je grootste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 09:52

Mijn keukenmachine, zoooo handig! Ik maak alleen nooit echt iets waarvoor ik hem nodig heb dus staat in de kast te verstoffen.
Ik hou alleen van lekkere dingen eten, niet maken..

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 10:17

Mijn skeelers. 6 keer gebruikt en tijdens mijn 6e rondje skeeleren heb ik mijn been gebroken door een banketstaaf val. Inmiddels liggen ze al 4 jaar te verstoffen bij mijn ouders.

Dus als iemand skeelers wil in maat 39: amper gebruikt, zitten alleen wat krassen op de zijkant en je krijgt het nummer van mijn orthopeed er gratis bij :D

Lindsey_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 10:27

c_alsemgeest schreef:
Eigenlijk moeten we een 'foute aankopen-ruil markt' maken :+

Geen Vinted maar een Bokted :D

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 10:32

Op bokt markt een kopje maken; foute aankopen :D

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 10:33

leintje_ schreef:
Mijn skeelers. 6 keer gebruikt en tijdens mijn 6e rondje skeeleren heb ik mijn been gebroken door een banketstaaf val. Inmiddels liggen ze al 4 jaar te verstoffen bij mijn ouders.

Dus als iemand skeelers wil in maat 39: amper gebruikt, zitten alleen wat krassen op de zijkant en je krijgt het nummer van mijn orthopeed er gratis bij :D

Hier liggen ook nog ongebruikte skeelers haha. Ik was heel enthousiast, maar ik durf ze eigenlijk niet te gebruiken :')

Lindsey_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 10:40

Mischa schreef:
Pfoeh dat lucht op.
Oja, reactie van de winkel: "je moet de bank eerst inzitten en dan vormt ie naar je en wordt het vanzelf comfortabeler".

Doet mij gelijk denken aan 'Are you being Served"... Mr. Humphries, briljant.
Zelfde broek:

Trousers are too long: 'They will tighten after washing'.
Trousers are too short: 'They will stretch after wearing'....
_/-\o_

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 10:57

Ik had ooit een gitaar gekocht want ik had bedacht dat ik gitaar ging leren spelen, dat is nooit gebeurd natuurlijk... :+
Verder echt heeel veel makeupjes en huidverzorging en shampoos enzo waarin dan tóch een of ander parfummetje zat waar ik allergisch voor ben.
Niks fijner dan je moeten ziekmelden op je werk omdat je hoofd zo erg jeukt dat je al je haar uit je hoofd wilt trekken :Y)

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 11:10

Mooi topic!

Hier afgesproken om theorie en praktijk pakket af te nemen om honden en paarden te kunnen behandelen, alternatief.

Inmiddels 30 vragen verder naar het volledige theorie pakket €500 armer en een pagina of 30 mogen ontvangen _O- dure pagina's.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 11:11

Dat is geen miskoop, dat is gewoon oplichting :=

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 11:17

Kidde schreef:
leintje_ schreef:

Hier liggen ook nog ongebruikte skeelers haha. Ik was heel enthousiast, maar ik durf ze eigenlijk niet te gebruiken :')

Ik vond het 5 keer heel leuk, de 6e keer iets minder :').
Mijn eerste orthopeed heeft ook meerdere keren gevraagd wanneer ik weer zou gaan skeeleren. Ik heb hem toen echt aangekeken met een blik van: "Spoor jij wel?" Wil ook wel gewoon op de koffie komen hoor als je het zo leuk vindt dat ik er ben :').
Maar ik denk dat het een orthopeden ding is, want mijn huidige orthopeed vraagt steeds wanneer ik ga parachutespringen :')

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 11:18

Philips steelstofzuiger, zoog voor geen meter en was goed in haren verzamelen waardoor je alles weer uit elkaar kan halen en schoonmaken.
De kringloop is er heel blij mee. :evaw:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 11:58

De Crockpot Express!
Staat werkeloos in de kast want we gebruiken de slowcooker :=
Wilde hem gewoon voor de heb omdat je er ook mee kan snelkoken maar wezijn maar saampjes dus gaat nergens over >;)

LadyUrsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 12:25

Lindsey_99 schreef:
Mischa schreef:
Pfoeh dat lucht op.
Oja, reactie van de winkel: "je moet de bank eerst inzitten en dan vormt ie naar je en wordt het vanzelf comfortabeler".

Zelfde broek:

_/-\o_

Hoor het ze in de winkel al tegen elkaar zeggen, "En geloven ze het :D :D ??"

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 13:50

leintje_ schreef:

Haha, ik heb wel interesse! Mijn moeder werkt al 40+ jaar bijde orthopeed, das wel handig en dichtbij.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 14:25

Lindsey_99 schreef:
Mischa schreef:
Pfoeh dat lucht op.

Zelfde broek:

_/-\o_

Haha net als met mouwen: "they will come down with wear" :D

Ik heb de hele serie ooit op dvd gekocht, dat was geen miskoop!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 15:45

Kidde schreef:
leintje_ schreef:

Oh ugh ja skeelers!! Ik had oude die niet meer lekker zaten maar daar skate ik best veel op, toen heb ik nieuwe gekocht met 3 grote wielen maar die gaan ZO.HARD dus nu durf ik ook niet zo goed meer, en ik krijg altijd zo’n pijn in m’n heupen en onderrug :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 16:03

Mijn skeelers staan nog bij m’n ex. :+

Maar ik ben ook te bang om te vallen terwijl ik echt erg goed kon skeeleren altijd. :=

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 16:51

Mijn grootste miskoop blijft een flexineb voor mijn paard. Ik heb een oprechte haat liefde relatie met dat ding. 1000 euro afgetikt nog geen jaar geleden en dan apparaat en heb niks dan ellende gehad, of de cups zijn binnen twee keer gebruiken gaar , en dan kun je weer honderden euros uitgeven om dat rot apparaat werkende te houden. En dan doen je cups het een keer geeft de accu er de brui aan en flexineb zegt dan doodleuk, ja je bent gewoon dom en gebruikt hem verkeerd. Nul garantie op een apparaat van nog geen jaar oud 8)7

Nergens in mijn leven heb ik meer spijt gehad van het uitgeven van geld als met dat rotding . :=

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 17:04

Ik heb er een miskoop bij. Een plafonnière van de Gamma.
Zat iets te veel spanning op de schaal -O-
Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 17:15

Én hebben de scherven nog geluk gebracht ??

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 17:23

Raineri schreef:
Ik woon nu vlakbij een paardenkliniek. Bij ieder moment van zwakte en de neiging om op sporthorses te kijken ga ik tien minuten langs de weg staan en trailers tellen. Weer een kapot beest!

Ja dan genees ik weer helemaal.

Sorry maar :') :') :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 18:18

Sintara schreef:
Ik had ooit een gitaar gekocht want ik had bedacht dat ik gitaar ging leren spelen, dat is nooit gebeurd natuurlijk... :+
Verder echt heeel veel makeupjes en huidverzorging en shampoos enzo waarin dan tóch een of ander parfummetje zat waar ik allergisch voor ben.
Niks fijner dan je moeten ziekmelden op je werk omdat je hoofd zo erg jeukt dat je al je haar uit je hoofd wilt trekken :Y)

Oohja! In coronatijd een viool gekocht.. een super goedkope. Ding ligt inmiddels op zolder

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 18:40

Een verzameling Tupperware. Ik gebruik heus dingen, vooral het keukengerei. Maar hoezo 'ik ga taarten en cakes bakken en ga het in die dozen bewaren'? Staat op de nominatie om verkocht te gaan worden.