Madiba schreef:eerst even een tip voor Mischa: ga terug naar de winkel waar je je bank hebt gekocht en probeer nog eens hoe die zit. Als het echt een groot verschil is, ook in het relax gedeelte, heb je reden om te klagen. Je hebt 2 jaar fabrieksgarantie, maak er gebruik van. Het zou best kunnen dat ze een andere vulling in jouw bank hebben gestopt dan in de showroom, je hebt dan het recht om hem te laten ruilen of een andere te kiezen.
Is er iemand geïnteresseerd in 1x gebruikte professionele kunstschaatsen? Het vroor en iedereen moest gaan schaatsen, ik dus ook. Maar alle schaatsen waren uitverkocht, het enige wat de winkel nog had in mijn maat waren schaatsen van 400 euro. Maar ik moest en zou gaan schaatsen, dus toch gekocht. Op het ijs, al schaatsende, zie ik dat mijn veter los hangt. Ik stop om de veter te strikken, verlies terwijl ik stilsta mijn evenwicht en val op mijn pols. Ik raak niet meer overeind en ook niemand die voorbij schaatst stopt om te helpen, dus ik blijf maar op het ijs zitten tot de vriend waar ik mee ging schaatsen me gevonden heeft. Samen naar de kliniek waar de wachtkamer overvol zat. Mijn pols was gebroken en ik heb nooit meer geschaatst. Een diploma heb ik maar ik wil wel ruilen voor de keukenrobot
Welke schoenmaat? En ruilen voor een pastamachine? Of een bureau in 90 x 200 dat helemaal niet lekker in m'n werkkamer past.