Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Weekvraag week 35
Ben jij een ochtend- of een avondmens?
Citaat:Weekvraag week 35
mriek1990 schreef:Leuk om iedereen steeds meer te leren kennen. Mooie dierenfoto's ook!Citaat:Weekvraag week 35
Ik ben een ochtendmens geworden sinds onze zoon er is.Heb hierdoor een biologische klok gekregen die altijd om 7uur afgaat, ook als Hidde bij opa en oma slaapt haha.
Lig eigenlijk altijd wel rond 22:00 op bed. (Of maakt dat me dan toch een avond mens?)
Zie al veel top en flop lijstjes, handig!
Ik vind het vooral heel leuk dat iemand straks voor mij gaat shoppen, dus ben al snel blij met wat ik krijg.
Ben wel fan van Disney, Harry Potter, Star Wars, Lord of the Rings/The Hobbit.
Lees ook graag, vooral romantische thrillers.
Verder gek op natuur, werk ook graag in onze eigen tuin. Heb daar vooral paarse bloemen en Japanse Esdoorns staan.
Ik drink koffie, thee, warme choco, wijn, bier, likeurtjes...![]()
Ook hartig of zoet qua snacks heb ik geen voorkeur voor.
Echte flops heb ik niet, alleen misschien wel handig om te vermelden dat ik vegetarisch eet en een lichte allergie heb voor hazelnoten en walnoten. Wel alleen voor hele/stukjes pure noot, ik kan Kinder Bueno bijvoorbeeld wel eten.
Oh en snoepjes voor de kat is ook niet handig, die mag vanwege zijn diabetes alleen maar z'n dieet brokjes eten.
Roulette_ schreef:Nala, wanneer is iets voor jou ‘onnodig ingepakt’?
Leuk dat je bezig bent bekapper te worden naast de huidige werk, vast heel afwisselend.