Maar ik vind het stiekem wel echt smerig. Maar ik krijg het niet over m’n hart om Adolf uit huis te zetten. Hij komt echt z’n web nooit uit. Maar het hele kozijn wordt er smerig van.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisitano schreef:Wij hebben kerkspinnen. Heb je die weleens gezien? Dat is niet goed hoor.
Ze bouwen een tunnelweb tussen de stenen van je muur. NAAST MIJN VOORDEUR.
Maar inmiddels heb ik twee dames een naam gegeven en als ze in het donker tevoorschijn komen zeg ik ze even gedag. Laatst was er eentje aan het vervellen en heb ik haar blaadjes en een doosje gegeven zodat ze rustig kon zitten. Je bouwt toch een band met ze op. Maar owee als ze binnen komen: die tanden!
Beemsterkaas schreef:De kerkzesoog is next level!![]()
Wil je er meer over vertellen? Blijven ze steeds op dezelfde plek, of rennen ze weleens rond? Komen ze ook in huis of blijven ze buiten?
Veel vragen!
Lisitano schreef:Beemsterkaas schreef:De kerkzesoog is next level!![]()
Wil je er meer over vertellen? Blijven ze steeds op dezelfde plek, of rennen ze weleens rond? Komen ze ook in huis of blijven ze buiten?
Veel vragen!
Ze komt alleen naar beneden als ze vervelt. Overdag is ze altijd tussen de stenen en ze komt pas naar buiten zodra het donker is. Gelukkig heb ik ze nog nooit binnen gezien, dat zou ik niet aan kunnen