Show je to good to go pakket.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 23:33

Hier wordt brood ook droog als het ongeveer een week in de vriezer zit. Terwijl ik het gelijk invries en alleen eruit haal wat nodig is.

Sting

Re: Show je to good to go pakket.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:43

Wat bijzonder, zoveel verschil tussen vriezers. Het enige wat ik minder lekker vind is het duurdere bakkersbrood van de ah in/uit de vriezer. Dan heb ik liever het gewone brood uit het vak.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:04

Ik vries mijn brood altijd in in twee zakken (gewoon een extra plastic broodzak erom doen) en dichtmaken met een knijper. Zeker een maand houdbaar in de vriezer.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:40

Ik vries altijd het brood in en het wordt nooit droog. Hooguit dat de korsten wat harder zijn.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:44

Ik denk dat ik het ook niet helemaal goed invries, ik bedoel dat ik de zak niet goed dichtdoe elke keer. :+

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:59

Ik vries mijn brood per 4 sneetjes in. En haal dat eruit meestal de dag van te voren. Heb je geen last van droog brood.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:14

'Hoe' je iets invriest kan inderdaad van invloed zijn ja, met eigenlijk alles wat je invriest :j Maar de meeste broodzakken uit de winkel zijn niet ideaal om in te vriezen nee.

Ik pak ook alles om en doe het per zoveel sneetjes apart verpakken. Vind het extra plastic gebruik dan wel vervelend, maar ik herbruik die zakjes gewoon opnieuw weer erna met een volgend brood bv. Met vries zakjes kun je namelijk ook de lucht zoveel mogelijk eruit duwen, beter dichtmaken en dan blijft het het beste bewaard.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:33

Ik vries momenteel niets in (kan makkelijk bij de Lidl ‘s ochtends goedkoop brood halen). Vanochtend ook weer in overvloed aanwezig voor een kwartje per brood/ zak bollen.
En voor drie euro onderstaand meegenomen. De tomaten en venkel meteen verwerkt in een tomatensoep. Al het fruit haalt begin van de nieuwe week vermoedelijk niet eens.

En gisteren voor 5 euro een TGTG luxe rijstvlaai bij de bakkerij. Die is voor vanavond als lekkernij bij de Last Night of the Proms kijken. :9

Afbeelding

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:25

Ik heb gisteren mijn eerste pakket ooit opgehaald bij dirk vd broek. Ben er nog niet over uit of ik er blij van wordt :')

Afbeelding

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:31

En waarom ben je er niet blij mee?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:34

Het is natuurlijk persoonlijk maar ik zou zelf niet veel lusten van het pakket hierboven :o

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:51

Hier nu door dit topic ook in een goeie 2 weken 3x een pakket afgehaald.

Een keer in een bakkerij een verrassingspakket voor 4 euro.
Waren 3 belegde broodjes.
Op zich niets mis mee, alleen had ik op gewoon brood en aanverwanten gerekend.

Dan een pakket in onze favo wok.
Prima voor 4 euro

En deze week een andere bakkerij voor 4 euro.
Was best ok, alleen zaten er 4 appel-achtige taart en gebakjes in oa en niemand is hier grote fan van appel gebakken dingen.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:53

Tja dat is wel wat er kan gebeuren dat je dingen krijgt die je niet verwacht of niet lekker vindt of zelf nooit zou uit kiezen.

paardjebont

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:32

DoretteK schreef:
Hier zijn de bakken bij de Lidl altijd leeg helaas, ook 's ochtends. Het schap wat bedoeld is voor de groentetassen en brood staat al maandenlang vol met allerlei meuk met zo'n oranje 25% sticker

tip: dat zijn dingen die nog maar 1 dag houdbaar zijn! :D als je echt tegen verspilling bent, dan zijn die zo handig! Vaak voor mijn pauze vis ik iets met zo'n stikker uit het schap. je kan ook in het normale schap kijken :P . je moet de QR code OP de Oranje sticker scannen, en niet de normale barcode. je krijgt ook de korting ZONDER lidl plus! :9 (ik werk er en heb al honderd keer uit moetten leggen hoe het werkt, dus hoop dat dit helpt...)

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:49

paardjebont schreef:
DoretteK schreef:
Hier zijn de bakken bij de Lidl altijd leeg helaas, ook 's ochtends. Het schap wat bedoeld is voor de groentetassen en brood staat al maandenlang vol met allerlei meuk met zo'n oranje 25% sticker

tip: dat zijn dingen die nog maar 1 dag houdbaar zijn! :D als je echt tegen verspilling bent, dan zijn die zo handig! Vaak voor mijn pauze vis ik iets met zo'n stikker uit het schap. je kan ook in het normale schap kijken :P . je moet de QR code OP de Oranje sticker scannen, en niet de normale barcode. je krijgt ook de korting ZONDER lidl plus! :9 (ik werk er en heb al honderd keer uit moetten leggen hoe het werkt, dus hoop dat dit helpt...)

En dat kan alleen met de handscanner en niet via de ‘vaste’ scanner bij de zelfscan. (Vind het zelfscannen bij de Lidl elke keer een intelligentietest 8)7 )

paardjebont

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:53

Citaat:
En dat kan alleen met de handscanner en niet via de ‘vaste’ scanner bij de zelfscan. (Vind het zelfscannen bij de Lidl elke keer een intelligentietest

wat gek van die vaste scanner! en inderdaad, ik sta heel vaak zelf bij de zelfscan te hannesen terwijl ik er notabene zelf 2x in de week mee werk! Ik kan nog een mini-tip toevoegen: bedek de oude barcode en scan die oranje sticker ondersteboven... misschien werkt het dan, maar geen garantie..

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:08

paardjebont schreef:
Citaat:
En dat kan alleen met de handscanner en niet via de ‘vaste’ scanner bij de zelfscan. (Vind het zelfscannen bij de Lidl elke keer een intelligentietest

wat gek van die vaste scanner! en inderdaad, ik sta heel vaak zelf bij de zelfscan te hannesen terwijl ik er notabene zelf 2x in de week mee werk! Ik kan nog een mini-tip toevoegen: bedek de oude barcode en scan die oranje sticker ondersteboven... misschien werkt het dan, maar geen garantie..

Ik bedoel de handscanner die vastzit bij de zelfscankassa’s. Vast: onder en achter en de handscanner (die ik altijd gebruik) gewoon ernaast. Ben blij dat jij ook vaak gedoe hebt. Scannen bij de AH, de plus… fluitje van een cent. Lidl altijd wel ruzie met iets.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:16

paardjebont schreef:
DoretteK schreef:

Bij mijn Lidl niet hoor! Daar staat het schap wat bedoeld is voor groente/brood vol met dkw producten met oranje sticker. Zijn gewoon dingen die denk ik uit het assortiment gaan oid of van vorige themaweken. In hrt normale schap liggen inderdaad wel ook vers producten met een oranje stickee

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:08

Voor de ervaren tgtg'ers... hoe bemachtigen jullie een pakket? Ik zie in mijn omgeving alleen maar al vergeven plekken staan. Is er een manier om er achter te komen wanneer ze gepubliceerd worden?

paardjebont

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:16

Citaat:
Ik bedoel de handscanner die vastzit bij de zelfscankassa’s. Vast: onder en achter en de handscanner (die ik altijd gebruik) gewoon ernaast. Ben blij dat jij ook vaak gedoe hebt. Scannen bij de AH, de plus… fluitje van een cent. Lidl altijd wel ruzie met iets.

ja helaas.. maar ze zijn dingen aan het verbeteren geloof ik.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:22

Ik heb wel tips.
Vaak staat er wel onder aan wanneer ze uitverkocht zijn. Soms komen ze altijd om dezelfde tijd online en soms random.
Gewoon om de zoveel tijd kijken op de app. Behalve als je dus zie dat het bijvoorbeeld rond half 3 is dan moet je dus eerder dan half 3 kijken. Heel vaak zijn pakketten meteen verkocht dus je hebt ook een beetje geluk nodig.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:25

De Aldi pakketten komen altijd ongeveer een kwartier na sluitingstijd online bij mij, dus als ik er een wil scoren dan moet ik om 20:15u blijven refreshen en direct kopen :D

Vandaag vond ik bij de AH 4 pakjes Cordon Blij van de vegetarische slager met 70% korting *\o/* Die is zoooo lekker, maar normaal onbetaalbaar haha, dus dat was echt mazzel!

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:14

Rauka schreef:
Voor de ervaren tgtg'ers... hoe bemachtigen jullie een pakket? Ik zie in mijn omgeving alleen maar al vergeven plekken staan. Is er een manier om er achter te komen wanneer ze gepubliceerd worden?

Ik ben geen ervaren tgtg'er maar je kan favorieten maken en volgens mij kun je instellen dat je dan een melding krijgt wanneer de winkel dat pakket weer aanbied.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:16

Evercreek schreef:
Rauka schreef:

Ik ben geen ervaren tgtg'er maar je kan favorieten maken en volgens mij kun je instellen dat je dan een melding krijgt wanneer de winkel dat pakket weer aanbied.

Een collega van mij zei dit ook al, maar ik heb die optie niet. Kan de app ook niet updaten oid. Maar mss kijk ik verkeerd?

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:18

DoretteK schreef:
Evercreek schreef:

Een collega van mij zei dit ook al, maar ik heb die optie niet. Kan de app ook niet updaten oid. Maar mss kijk ik verkeerd?

Uhm, ik heb wel favorieten maar heb meldingen uitgezet, misschien dat je het bij jouw instellingen in je telefoon weer aan moet zetten en dan misschien ook de instellingen van de app zelf controleren. Staat in de app onder profiel > instellingen (bij mij rechtsbovenin) > Meldingen > en dan kun je kiezen welke meldingen (en hoe) je die wil ontvangen