Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DoretteK schreef:Hier zijn de bakken bij de Lidl altijd leeg helaas, ook 's ochtends. Het schap wat bedoeld is voor de groentetassen en brood staat al maandenlang vol met allerlei meuk met zo'n oranje 25% sticker
paardjebont schreef:DoretteK schreef:Hier zijn de bakken bij de Lidl altijd leeg helaas, ook 's ochtends. Het schap wat bedoeld is voor de groentetassen en brood staat al maandenlang vol met allerlei meuk met zo'n oranje 25% sticker
tip: dat zijn dingen die nog maar 1 dag houdbaar zijn!als je echt tegen verspilling bent, dan zijn die zo handig! Vaak voor mijn pauze vis ik iets met zo'n stikker uit het schap. je kan ook in het normale schap kijken
. je moet de QR code OP de Oranje sticker scannen, en niet de normale barcode. je krijgt ook de korting ZONDER lidl plus!
(ik werk er en heb al honderd keer uit moetten leggen hoe het werkt, dus hoop dat dit helpt...)
Citaat:En dat kan alleen met de handscanner en niet via de ‘vaste’ scanner bij de zelfscan. (Vind het zelfscannen bij de Lidl elke keer een intelligentietest
paardjebont schreef:Citaat:En dat kan alleen met de handscanner en niet via de ‘vaste’ scanner bij de zelfscan. (Vind het zelfscannen bij de Lidl elke keer een intelligentietest
wat gek van die vaste scanner! en inderdaad, ik sta heel vaak zelf bij de zelfscan te hannesen terwijl ik er notabene zelf 2x in de week mee werk! Ik kan nog een mini-tip toevoegen: bedek de oude barcode en scan die oranje sticker ondersteboven... misschien werkt het dan, maar geen garantie..
paardjebont schreef:DoretteK schreef:Hier zijn de bakken bij de Lidl altijd leeg helaas, ook 's ochtends. Het schap wat bedoeld is voor de groentetassen en brood staat al maandenlang vol met allerlei meuk met zo'n oranje 25% sticker
tip: dat zijn dingen die nog maar 1 dag houdbaar zijn!als je echt tegen verspilling bent, dan zijn die zo handig! Vaak voor mijn pauze vis ik iets met zo'n stikker uit het schap. je kan ook in het normale schap kijken
. je moet de QR code OP de Oranje sticker scannen, en niet de normale barcode. je krijgt ook de korting ZONDER lidl plus!
(ik werk er en heb al honderd keer uit moetten leggen hoe het werkt, dus hoop dat dit helpt...)
Citaat:Ik bedoel de handscanner die vastzit bij de zelfscankassa’s. Vast: onder en achter en de handscanner (die ik altijd gebruik) gewoon ernaast. Ben blij dat jij ook vaak gedoe hebt. Scannen bij de AH, de plus… fluitje van een cent. Lidl altijd wel ruzie met iets.
Rauka schreef:Voor de ervaren tgtg'ers... hoe bemachtigen jullie een pakket? Ik zie in mijn omgeving alleen maar al vergeven plekken staan. Is er een manier om er achter te komen wanneer ze gepubliceerd worden?
Evercreek schreef:Rauka schreef:Voor de ervaren tgtg'ers... hoe bemachtigen jullie een pakket? Ik zie in mijn omgeving alleen maar al vergeven plekken staan. Is er een manier om er achter te komen wanneer ze gepubliceerd worden?
Ik ben geen ervaren tgtg'er maar je kan favorieten maken en volgens mij kun je instellen dat je dan een melding krijgt wanneer de winkel dat pakket weer aanbied.
DoretteK schreef:Evercreek schreef:
Ik ben geen ervaren tgtg'er maar je kan favorieten maken en volgens mij kun je instellen dat je dan een melding krijgt wanneer de winkel dat pakket weer aanbied.
Een collega van mij zei dit ook al, maar ik heb die optie niet. Kan de app ook niet updaten oid. Maar mss kijk ik verkeerd?