Hoe zit jij op de plee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bij welk wc team hoor jij?

Team A
113 (26%)
Team B
12 (2%)
Team C
287 (66%)
Wat doen jullie allemaal raar, ik doe het anders!
20 (4%)

Totaal aantal stemmen: 432

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 12:43

Logisch, daar vervormt de bril maar van als mensen het vaak genoeg doen. En dan kun je niet meer prettig zitten.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 12:44

En minder fris voor op de bril zitters als er natte vieze schoenen op de bril gaan staan. -O-

Mjelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 12:45

Qimm schreef:
Kom ik net tegen :D [ Afbeelding ]

Flauw he?

Christiene

Re: Hoe zit jij op de plee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 13:08

Die zag ik laatst nog in Giethoorn en op nog zo’n toeristische plek is denk ik echt normaal in sommige landen.

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 13:24

Ik heb een tijd in een studentenhuis gewoond waar veel indische studenten woonden die hier komen studeren voordat ze weer terug gingen naar india. (Ik had daar een studio, ik deelde geen badkamer gelukkig!)

Veel daarvan wisten niet hoe je een toilet moest gebruiken, die waren gewend aan een gat waar je boven moet squatten.
Dus die probeerden dan op het toilet te squatten en scheten dan de hele bril onder, en ruimden het niet op.
Daar hingen dus ook veel van die posters.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 13:49

SusanH schreef:
Ik heb C ingevuld. En de deur open thuis.

Aanhakend op dit onderwerp, ik droom ook vaak over wc's. Meestal word ik dan wakker en moet ik plassen. Maar voor ik wakker word wc's op de vreemdste plekken. Midden op een plein bijvoorbeeld. Of de wc moeten zoeken en nergens kunnen vinden.

Ik hen dit precies hetzelfde! En bijna iedere nacht :\

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 15:10

Goof schreef:
SusanH schreef:
Ik heb C ingevuld. En de deur open thuis.

Aanhakend op dit onderwerp, ik droom ook vaak over wc's. Meestal word ik dan wakker en moet ik plassen. Maar voor ik wakker word wc's op de vreemdste plekken. Midden op een plein bijvoorbeeld. Of de wc moeten zoeken en nergens kunnen vinden.

Ik hen dit precies hetzelfde! En bijna iedere nacht :

Altijd. Iedere nacht. Op zoek naar een wc... Vind vooral smerige wc's waar ik dan niet kan plassen en dan word ik wakker. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 15:13

Ik bedenk mij net dat ik dat ook heb! :oo
Maar ik ben vaak in een heel groot hotel en overal op elke verdieping waar ik kom zijn ze idd vies of er zit geen deur in of het blijkt een urinoir te zijn of een douche ipv een wc.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 17:15

Afbeelding
Deze zag ik bij een Autohof vorige week.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 01:52

vikawiek schreef:
Ja dat dus :')

Na een gesprek met vrienden waarin we elkaars wc houding aan het vergelijken waren, waren we ook wel benieuwd hoe anderen dit deden :+

Team A: zit niet met de rug tegen het eind van de wcbril, heeft de benen recht voor zich en tegen elkaar aan

Team B: zit met de rug tegen het eind van de wcbril en heeft de benen ver uit elkaar

Team C: de combinatie. Zit niet tegen het eind van de bril maar heeft wel de benen uit elkaar

Of vindt jij dat we het allemaal verkeerd doen en heb jij dé manier om de plassen?

Ik zou gaan voor team D: ik ben namelijk aangewezen op zelfkatheterisatie sinds een aantal jaar. Ik heb door medische nalatigheid een hypotone blaas gekregen nadat er uiteindelijk 2,4 liter uiteindelijk is gehaald (en men niet geloofde dat ik niet kon plassen 2,5 dag lang), dus moet vaak hele andere capriolen uithalen om te kunnen 'plassen' :')

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 02:27

Ik zit in de foetushouding

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:27

Hier ook met mijn ellebogen op mijn bovenbenen.

En vervolgens mezelf al meerdere keren afgevraagd waar die "onverklaarbare blauwe plekken op mijn benen" vandaan komen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:27

Of die deuken. :+

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:08

Ik heb er eens op gelet hoe ik zit, gewoonlijk sta je daar helemaal niet bij stil, ik zit met ellebogen op mn knieën en benen iets uit elkaar, en zit op mn tenen, hakken van de grond.
Deur open en vaak een Rottweiler die gezellig tegen me aan zit, soms benen verder uit elkaar omdat hond lief ertussen zit.
Knus haha

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:37

Qimm schreef:

Deze hadden wij ook op het werk hangen, wel Engelstalig en niet als grap. Dezelfde reden waarom het in Giethoorn hangt. In Azië zijn veel mensen die een wc pot niet kennen en hurk "wc's" hebben. Gaten in de grond of gootjes waar ze boven gaan hurken.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:45

Ik kom regelmatig bij een bedrijf waar ook veel Aziatische werknemers waren aangenomen en sindsdien hangt er ook een tekst op de toiletten dat je op de bril moet zitten en niet moet staan of hurken.

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:12

Ik ben denk ik ook team C. Ik ga er eens op letten.

Bij mijn bekkenbodemfysio hangt plasinstructie op de wc. Zal eens kijken of het lukt daar een foto van te maken!

Afvegen achter maar 1 veeg. Anders veeg je de troep toch weer terug of er op? Ik hoor mijn partner soms ook meerdere keren vegen met hetzelfde papiertje. Bijzonder vind ik dat....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:17

Ik vouw het papier na de eerste keer vegen zo dat ik hem nog een keer kan gebruiken ja, is wat duurzamer haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:14

Qimm schreef:

dergelijke stickers hingen serieus op de toiletten op mijn werk (ROC) bij de afdeling inburgering, maar dan zonder tekst erbij.

Mijn toilet thuis is aangepast aan de ziekte van mijn man: een toiletverhoger erop (en overal beugels). Ik ben er na een paar jaar zo aan gewend dat ik niet meer op een normaal laag toilet kan, ik kom nooit meer omhoog.

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:42

Heerlijk zulke vragen … hier geniet ik van

Ik leerde dat er ook zijn die achterstevoren zitten .

Maar zo kwam ook het gesprek. Hoe vaak veeg jij. Met als mop . ‘Je veegt elke keer een keer te veel’ die laatste veeg is altijd proper….

En toch niet iedereen die ik sprak veegt elke keer omdat ze gewoon wéten of het een propere ‘drop’ was.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:36

Ik veegde altijd naar achteren. Maar in 2011 heb ik mijn rug gebroken. Ik kon toen echt niet naar achteren vegen. Sindsdien veeg ik naar voren. Ik vind het echt veel fijner omdat je niks je bilspleet in veegt maar echt alleen je anus.
Ik veeg met het 1e velletje 1 keer dan kijk ik hoeveel erop zit.
Als het veel is dan ook weer 1 keer met het volgende velletje. Maar als het weinig is dan haal ik het volgende velletje er wel een paar keer langs. Is heel makkelijk te zien als je voorlangs veegt terwijl je zit.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 56 min geleden

Ik pak wel meer dan 1 velletje hoor. Als ik geplast heb 4 velletjes. Grote boodschap meer en dat prop ik vaak. :+

Maar ik veeg ook naar voren trouwens.