Ben net pas thuis inderdaad, eerst even eten, dan rijd ik daarna weer langs pa. Hopen dat hij nog wakker is dan.
BusyMissy
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-25 21:26
Helaas, weer geen postbode geweest vandaag. Ben toch even bij hem langs gegaan omdat hij het gisteren zo benauwd had. Hij toonde iets frisser dan gisteren en foeterde omdat de post niet was geweest stiekem vindt hij alle kaarten wel heel erg leuk. Hopelijk morgen weer wel een lading. Waar zijn de tijden gebleven dat we nog 99,999% konden vertrouwen op PostNL...
Fijn dat het wat beter lijkt te gaan, dat is het allerbelangrijkste.
Ondertussen wel echt stom van PostNL zeg. Ik heb ook een bezorgbevestiging gehad, maar herken het heel erg van hier thuis dat dat niet zo veel betekent.
On the positive side: gespreide positieve momenten zijn ook leuk!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 19-06-25 21:45
Helaas, hier ook al een week geen postbode gezien, de te leveren post stapelt zich langzaam aan akelig op in de app.
Na contact met de "klantenservice" vandaag kreeg ik het standaard antwoord van een mens dat wel "ja het is erg druk en de post kan er tot 8 werkdagen over doen om bezorgd te worden" . Er was toch een binnen 24 of 48 uur verplichting. En het is jaar rond alle dagen van de week te druk voor post.nl om op tijd de kunnen leveren. Gewoon grrrr
Je betaald een godsvermogen, en je krijgt er noppes voor terug, in dit geval extra sneu omdat je zo ver na een verjaardag zit met kaartjes.
Ik heb ook mijn kaart gespot! Je schrijft dat je vader het benauwd had. Dit weekend wordt het erg warm weer, is er een koele plek waar je vader dit weekend even kan bijkomen?
Tja, daar heb ik weinig invloed op. Hij doet nog steeds wat hij zelf wil, blijft gewoon een volwassen man he.
Gisteravond bij het naar bed gaan is hij weer gevallen. Ik had natuurlijk net mijn telefoon niet op zak. Mijn broer is tweede contact en is hem gaan helpen om in bed te komen want hij kon zich niet meer uitkleden. We gaan nu extra zorg voor hem regelen, want tot nu toe deed hij alles nog zelf.
Ja daar zijn we mee bezig met zo'n alarmknop, dat wilde hij tot nu toe nog niet. (Hij is niet eigenwijs ) Vandaag komt de huisarts zodat hij een indicatie krijgt een voor thuishulp.
Bij mijn vader lag hij dan op het nachtkastje of zo, ook zo eigenwijs. Rollator stond afgedekt met kleedje er over en nepplant er op. Je kan idd als dochter veel willen
Mijn papa heeft een alarmknop die wij ook gewoon kunnen bellen. Fijn ding al is het nog niet nodig geweest. Maar iets met oude mannen en eigenwijs. Mijn vader is inmiddels weer fit genoeg om trap te lopen maar toen het minder ging, nope de trap op om te gaan slapen ipv bed in de kamer. Ik denk nu tegenwoordig zo. Die eigenwijzigheid heeft ze ook 90+ gemaakt dus dan maar los laten en alleen heel lichtjes bijsturen.
Ik vind het loslaten prima, maar nu inmiddels,wel een ding worden nu hij zo vaak valt en we vorige maand al 2x met hem in het ziekenhuis hebben gezeten omdat hij een enorm gat in zijn hoofd gevallen was. Dan zit je tot ver in de nacht op SEH en je wekker gaat dan gewoon weer om 6:15 uur.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 20-06-25 16:19
Dat is inderdaad minder ok. Dan is het te eigenwijs en wordt het gevaarlijk langzaam aan. soms zou je ze willen inpakken met bubbeltjes plastic zodat ze heel blijven maar dat is ook zowat.
Nog 7 kaartjes erbij vandaag, hij was weer een stukje opgeknapt want kon weer breeduit lachen vandaag. Dit weekend ben ik weg, kijken of er volgende week nog iets binnen komt.