Halara broeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 15:28

Ik heb hem in een aantal kleuren en pas ze nu niet meer ivm zwangerschap. Maar ook dit vind ik hele fijne broeken.
Vallen wel iets strakker dan andere modellen vind ik maar zit heerlijk.
Maar ik was al fan :o

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 16:20

Voor de mensen die twijfelen over of Halara een dropshipper is, volgens mij heb ik het bewijs. :o Ook ik ben gevallen voor hun influencing, op 31 mei heb ik een bestelling geplaatst met producten die allen op voorraad waren. De levertijd is volgens de website 6-9 werkdagen. Pas na het plaatsen en betalen van de bestelling blijkt er toch ineens een product niet op voorraad te zijn, maar met wat geduld komt vandaag het pakket dan eindelijk binnen. :D
Omdat een uur na het bezorgvak het pakketje nog niet binnen is (DHL hè :') ), probeer ik via de chatbot van DHL te peilen of deze nog komt vandaag. De chatbot zegt geen antwoorden te hebben en dat ik bij de verkoper moet zijn, waarbij ik een gepersonaliseerde servicelink krijg van de verkoper.. en jawel: het is Alibaba.

Earth

Re: Halara broeken

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:45

Dat verrast me nou niks :+ :')

Melisje_92

Re: Halara broeken

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:57

Ik kan die broek van de link die ik deelde wel vinden op temu, maar meestal staat ie dan aangegeven als een winterbroek en ik gok dat ie ook in de meeste gevallen te kort zal zijn voor mij. Terwijl halara wel voor mijn lengte heeft