Op zoek naar Nestle Hot Chocolate Mix

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 07:09

Shirley schreef:
Dat er cacaobonen bestaan, wist ik wel....maar chocomelplanten? :o?

:)) Die is gemaakt met cashewnoten. Heel lekker! Alleen jammer dat ie zo duur is, dus ik wacht altijd op de aanbiedingen.

Hannanas schreef:
Ik heb ook alle varianten geproefd, hier is de chocomel lactosevrij echt favo. Minder zoet dan de originele en de plant. Apart hè, dat ze toch nog zoveel schelen.

Ik vind dat zoete dan juist weer heel lekker :9
Maar de lactose vrije is ook goed te doen inderdaad!

Grappig is dat ja, hoe veel verschil er tussen zit, zelfs binnen een merk.
Als je een pot pindakaas koopt dan smaakt het allemaal hetzelfde, maar een pak chocolademelk van een huismerk lust ik bijvoorbeeld echt niet.

verootjoo

Re: Op zoek naar Nestle Hot Chocolate Mix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 08:00

Pindakaas zit ook enorm veel verschil in hoor :+
Ik lust echt niet alle pindakaas.

germie

Re: Op zoek naar Nestle Hot Chocolate Mix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 08:34

Ik vind de chocomel plant niet te vreten, zit een vreselijk vieze zoete nasmaak aan. Heb 1 keer zo'n pak gekregen, maar zal er nooit 1 kopen.

Bij de pindakaas zit er inderdaad heel veel verschil in. Maar ook bij de chocolade pasta voor op brood in de smaak puur. Doe mij daar die van de Aldi maar. En bij pindakaas vind ik 100% puur pinda's wel lekker, maar die olie er bovenop, nee, dan liever iets met iets minder pinda's.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 08:51

verootjoo schreef:
Pindakaas zit ook enorm veel verschil in hoor :+
Ik lust echt niet alle pindakaas.

Ik kocht vroeger altijd Calvé uit gewoonte.. en later per ongeluk eens het huismerk van Aldi meegenomen, wat echt hetzelfde smaakte :)) Maar goed, de ingrediënten zijn dan ook hetzelfde, daar valt wat minder aan te sleutelen.

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-25 09:42

Wauw wat een reacties allemaal weer! En veel fans van de 'Echte Chocomel' dus (geel pak). Ik vind die koud lekker, maar warm dus niet, maar ik heb niet alle verschillende varianten geprobeerd, ik nam aan dat die hetzelfde zouden zijn. Maar als ik jullie zo lees, is het dus nog wel de moeite om de andere varianten te proeven!

Mengen met melk vind ik wat meer gedoe dan met water en bij de Nestle variant heb ik de melk ook nooit gemist eerlijk gezegd. En zoals gezegd, heb ik dus een 'vel-trauma', dus ik ben niet zo geneigd om dat te proberen, maar misschien toch maar eens doen als mijn vergelijkend warenonderzoek niets bevredigends oplevert haha. En daarbij houd ik dan de Hema melkschuimer in gedachten, aangezien jullie mij beloven dat daarmee geen vel ontstaat *\o/*