Spaansepony schreef:Het was op z’n zachts gezegd bijzonder te noemen.   
 Als eerst werden we 45 minuten te laat geholpen, was al in staat om te vertrekken. 
Vervolgens mochten we zelf jurken zoeken en ze zou helpen met passen. Na 15 minuten gewacht te hebben heb ik mezelf maar in de jurken gewurmd. Bij de laatste kwam ze ineens de hoek om dat we al bezig waren. 
7 jurken verder  
 Uiteindelijk heeft ze even geholpen maar de volgende klant kwam weer binnen dus ze liep de hele tijd heen en weer. Ze wilde nog meer jurken aansmeren om te passen maar was er klaar mee en had eigenlijk de jurk al gevonden die ik wilde. 
Maar ik ga geen 1700 euro voor een trouwjurk betalen. 
Hij was wel 100 euro goedkoper dan de oorspronkelijke prijs. En daarbij met zo service gun ik hun mijn geld ook niet  
 Dus op naar de volgende, 
Die Anastasia zie ik ook veel nadeel vind om ze geven jurk gelijk mee en vermaken niet geloof ik. 
Dus ik zoek nog andere leuke outlet winkels  

Jeetje wat bijzonder... 
Ik ben bij een hele fijne in Leek geweest. Hele lieve,nette, vriendelijke vrouw hadden wij. 
Amado7 schreef:Toch best lastig hoor, om alles te vinden. Wij wilden graag satijnen lint /strikken om de servetten met een persoonlijke naam van ieder. Alleen overal kan je of 50 dezelfde namen bestellen, of je betaalt onderhand 300 euro. Dus ik dacht, dan maar van die kaartjes met een gaatje waar een strik doorheen kan. Zelfs dat is moeilijk met verschillende namen. Dan maar even op zoek naar een drukker om namen op karton te printen en dan maak ik ze zelf wel 

Je hebt tegenwoordig ook van die printers voor thuis voor stickers enzo is dat geen optie?
SplashIsLief schreef:Ik ga zaterdag trouwjurken passen 

Nog niet helemaal in vorm (7,5 week geleden bevallen), maar goed genoeg om te gaan passen. 1 oktober hebben we een afspraak bij een mogelijke feestlocatie en 4 oktober voor ringen. We hebben al mooie ringen gezien, maar ik vond 4K voor 2 ringen echt teveel 

(we zijn allebei geen ringdragers)
Goudprijzen zijn heel hoog momenteel ( als je goud wil) maar 4k is wel echt veel. Wij waren bijna 2500 kwijt voor onze ringen  en mijn man heeft best een brede gekozen. Bij een goede juwelier bij ons.
miss_lizje schreef:Ik zou mij hier ook graag willen melden.
De trouwdatum is in mei en ben al hard bezig met alles regelen. Gelukkig een goed team van partner, schoonouders, ouders en aanhang die met alles willen helpen.
Ik lees graag mee met de tips en truckjes die jullie uithalen.
Voor jurken kan ik Wed2be goed aanraden, ben daar uitstekend geholpen en hoef nu alleen de (minimale) aanpassingen nog te laten doen. Blijft allemaal ruim binnen het budget dat we voor ogen hadden.
[/quote]
Gefeliciteerd!
Ik gebruik geen app maar een mooi invulboek 
Hier inmiddels de secretaire wit geverfd voor ons hoekje voor ons gastenboek 

En nog deze gave kandelaren op de kop getikt via fb! Ik wou ze wit spuiten maar mijn toekomstige man vind ze zo ook heel mooi