lieke2 schreef:@Froukje_J, had jij de saus voor de lasagna ook in de slowcooker gemaakt?
Ah, dank voor de toelichting van de cacao in de chili. Dat ga ik toch wel een keer proberen. En dan zonder bruine bonen maar meer andere bonen. De bruine bonen worden trouwens wel snel een papje of zo![]()
Ik denk dat ik nog een trauma heb van kip in chocolade, wat ik echt verschrikkelijk smerig vond. Dus daarom niet snel meer chocolade of zoiets in mijn eten
https://miljuschka.nl/slow-cooker-lasagne/
Ik heb deze gemaakt alleen dan zonder bleekselderij en met paprika
Ook had ik ipv room/melk gebruikt
, wat ik echt verschrikkelijk smerig vond. Dus daarom niet snel meer chocolade of zoiets in mijn eten

). De dagen dat ik daar niet eet, wil ik graag iets gezonds, maar ik ben dan vaak pas tegen 20 uur thuis en heb dan geen zin meer om uitgebreid te koken. Ik zit er daarom aan te denken een slowcooker aan te schaffen zodat ik die aan kan zetten terwijl ik aan het werk ben. Maar ik ben hier helemaal niet in thuis en ken niemand die er een heeft. Welke maat zouden jullie aanraden voor één persoon? Welk merk? Welke standen zijn handig en wat juist niet? Tips zijn erg welkom