Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Super leuk, karrij! Van harte gefeliciteerd!
Wat gaan jullie er mee doen?
DuoPenotti schreef:Iedereen ziet dingen die ze graag hebben.
Zelf de persoon die 8000 in de maand verdient.
Maar daar gaat het niet om...
superpony schreef:DuoPenotti schreef:Iedereen ziet dingen die ze graag hebben.
Zelf de persoon die 8000 in de maand verdient.
Maar daar gaat het niet om...
In principe gaat het daar wel om. Als je tevreden bent met wat je hebt, doe je niet mee, wil je niet meer en maakt het je ook niet uit als de buren geld winnen om dingen te doen die jij misschien niet kan doen.
Het verschil tussen de postcodeloterij en andere loterijen is duidelijk, maar het gaat om loterijen in het algemeen en waarom mensen meedoen en hoe de loterijen geld verdelen etc.
Zelfde als waar prijswinnaars het aan uitgeven. Dat is voor iedereen verschillend. Heel veel mensen kopen een nieuwe auto. Ik vind een fijne comfortabele auto belangrijk, maar vooral om van A naar B te komen. Waar een ander in rijdt boeit me gewoon echt niet. En eerlijk, draait mn maag 10x om als ik zoveel geld zou moeten uitgeven aan een nieuwe auto als ik de prijzen zie van de grote, nieuwe, luxe auto's. Dat is geen kwestie van het geld hebben, maar het er gewoon niet voor over hebben.
En feitelijk is het wel vaak de reden om iets nieuws te kopen. Ook onbewust kopen mensen iets voor de buitenwereld. Ook als mensen zeggen dat het niet zo is, is het toch vaak onbewust zo dat ze doen wat anderen doen, willen hebben wat anderen hebben of iig iets soortgelijks.
Karrij, wat een onwijs mooi bedrag, Gefeliciteerd!!
karrij schreef:Fitzroy schreef:Super leuk, karrij! Van harte gefeliciteerd!
Wat gaan jullie er mee doen?
Nieuwe keuken!
Manlief heeft vorige maand een nieuwe auto gekocht, nu mocht ik wat uitzoeken hahaha.
Maar we zijn ook echt aan een nieuwe keuken toe! Dus echt wel blij mee!
En oja zaterdag ben ik jarig ,komen al onze vrienden hier eten ,halen we lekker thais op! Met extra loempia's hahahha
IMANDRA schreef:Dat is wel heel nobel gedacht hoor. Ik ben best tevreden met wat ik heb, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk zou vinden om iets te winnen. Wij doen dus ook gewoon mee. En als we niet mee zouden doen en de buren winnen, ja, dan balen we wel even flink.