Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Is die korting op bio producten standaard of spaar je daar voor ofzo...?
Ik bestel de laatste tijd wekelijks bij de Jumbo om dan thuis te laten bezorgen.
Online is er veel meer bio assortiment dan in de winkel en ik zorg dan altijd dat ik iets van die aanbiedingen mee bestel waardoor het bezorgen gratis is. Gelukkig tot nu toe steeds dingen gevonden die we ook daadwerkelijk goed kunnen gebruiken, zoals bakken ijs als toetje voor als onze ouders hier eten
pmarena schreef:Ik vind het vooral zo jammer dat ik in mijn beleving heel veel aanbiedingen mis, want we krijgen geen krantjes (wat op zich prima is) maar ik ga ook niet wekelijks alle supermarkt websites afzoeken. Doen jullie dat wel...?
pmarena schreef:Ik vind het vooral zo jammer dat ik in mijn beleving heel veel aanbiedingen mis, want we krijgen geen krantjes (wat op zich prima is) maar ik ga ook niet wekelijks alle supermarkt websites afzoeken. Doen jullie dat wel...?
pmarena schreef:Bij van die 50% korting van iets dat net tegen de datum is of van die Too good to go pakketten heb ik zelf toch dat ik me een beetje geneer ofzo om dat te halen.... hebben jullie dat niet...? Ik heb dan altijd zoiets van wie weet zit er wel iemand héél erg op te azen die echt geldgebrek heeft....
PSvanLot schreef:Maar kun je dan altijd eten waar je zin in hebt?
Ik maak mijn weekmenu altijd naar aanleiding van wat er in de bonus is bij AH. Deze week stamppot omdat het 1+1 is, maar maak ook zeker een keer per week iets omdat we daar zin in hebben.
pmarena schreef:Ja is vrijdag daar de beste dag voor? Of is dat gewoon in jouw schema dat het het beste uit komt
PSvanLot schreef:Prairy schreef:Het scheelt echt bakken met geld
En bijkomend leuk voordeel met die dynamische afprijzingen bij de AH en een premium abonnement is dubbele koopzegels en miles op de originele prijs
Maar de koopzegels betaal je natuurlijk wel zelf
Ik wist niet dat je dubbele airmiles kreeg! Ik heb regelmatig daardoor een euro korting. Nooit geweten dat is sneller spaarde door het premium!
Vind wel de korting op bio artikelen relaxed.
8nnemiek schreef:O ja, wat folders betreft; ik heb me ooit aangemeld bij folderkiezer. Daar kun je zelf aangeven welke folders je wel en niet wil ontvangen, en die worden dan thuisbezorgd. Het nadeel vind ik dat een paar grote supermarkten missen, en die moet ik dan alsnog online opzoeken, wat ik vaak vergeet.