Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liberia schreef:Ik had gehoopt op reacties van personen die hetzelfde hebben meegemaakt.
Ik heb het saldo voor de hack zelf gezien en ook de afschriften waarop het bedrag van de hack ontbrak.
Dochter pakte gelijk na het voorval goed door. Maar toen politie aangaf niets te kunnen doen heeft ze het eigenlijk opgegeven. Ik niet, dat geld komt terug!
liberia schreef:Ik had gehoopt op reacties van personen die hetzelfde hebben meegemaakt.
Ik heb het saldo voor de hack zelf gezien en ook de afschriften waarop het bedrag van de hack ontbrak.
Dochter pakte gelijk na het voorval goed door. Maar toen politie aangaf niets te kunnen doen heeft ze het eigenlijk opgegeven. Ik niet, dat geld komt terug!
Cayenne schreef:Ik vind het vooral opvallend dat TS de vraag blijft ontwijken waarom ze er niet in augustus al achteraan zijn gegaan..
Matheno schreef:manic schreef:Bij de meeste banken kun je niet een bedrag met 4 nullen overschrijven zonder limiet te verhogen. Dat duurt 24 uur voordat het in gaat. En dan moet je het daadwerkelijke overmaken nog zelf in gang zetten.
Of heeft ze zelf 10000 euro uit de muur getrokken? Dat is op zich ook best knap want krijgt je ook niet in 1 transactie voor elkaar.
En dan ook wel zeer toevallig dat net op die ene dag dat die limiet hoog staat dat allemaal gebeurt.
Dochter moet hier echt serieus achter aan gaan! Snap niet zo goed dat ze hier 4 maanden overheen laat gaan. Dit kan echt heel vervelende gevolgen op de lange termijn hebben. Moet echt recht gezet worden.
Duurt 4 uur, en je kan €2000 per keer uit de automaat halen, maar bijvoorbeeld wel 5x achter elkaar.
lieke2 schreef:Cayenne schreef:Ik vind het vooral opvallend dat TS de vraag blijft ontwijken waarom ze er niet in augustus al achteraan zijn gegaan..
@ts, waarom blijf je deze vraag ontwijken?
Wat hebben jij en/of je dochter vanaf dit moment aan acties uitgevoerd? Of klopt het niet met het geld en kunnen jullie het daarom 'gewoon 'missen''?
DuoPenotti schreef:Zou ze dat niet willen en zo snel toegeven dat er niks gedaan kan worden omdat ze zich schaamt dat ze als pakezel is gebruikt?
liberia schreef:Er is geen limietverhoging aangevraagd.
Ook heeft ze geen mogelijkheid tot rood staan.
Auto is niet gekocht, want dat geld was er niet meer.
Ze is geen geldezel. We zijn heel open en eerlijk naar r er klaar. Het is een verstandige meid, niet beperkt oid. Ze is gewoon open over alles, kan alles inzien.
liberia schreef:Er is geen limietverhoging aangevraagd.
Ook heeft ze geen mogelijkheid tot rood staan.
Auto is niet gekocht, want dat geld was er niet meer.
Ze is geen geldezel. We zijn heel open en eerlijk naar r er klaar. Het is een verstandige meid, niet beperkt oid. Ze is gewoon open over alles, kan alles inzien.
Tiggs schreef:Je raakt 10.000 euro (minimaal) kwijt en verliest vervolgens de brief?
DuoPenotti schreef:Zou ze dat niet willen en zo snel toegeven dat er niks gedaan kan worden omdat ze zich schaamt dat ze als pakezel is gebruikt?