Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wemkelover schreef:Hier in Leeuwarden is nog stommer.... ene rotonde hebben fietsers voorrang en dan weer niet. Sta je midden op rotonde stil omdat ze voorrang hebben
Cayenne schreef:Mensen met kinderen die vervolgens de hele dag lopen te miepen dat ze het zo zwaar hebben.
Je kiest toch zelf voor kinderen?
verootjoo schreef:Cayenne schreef:Mensen met kinderen die vervolgens de hele dag lopen te miepen dat ze het zo zwaar hebben.
Dat je ergens zelf voor kiest, betekent toch niet dat je het niet zwaar mag vinden![]()
Ik vind mijn baan, mijn huwelijk en mijn kinderen soms echt zwaar. En heb voor alles zelf gekozen en zou dat zo weer doen.
Je weet echter niet altijd precies waar je voor kiest, weet niet wat er op je pad komt.
Het idee dat je het niet zwaar mag vinden en er er vervolgens ook niet over mag praten draagt niet echt bij aan een open samenleving waarin je elkaar kan helpen m.i.
Juist als je uitspreekt dat je het zwaar hebt kan je helpen omdat je het dan niet alleen draagt.
Cayenne schreef:Mensen met kinderen die vervolgens de hele dag lopen te miepen dat ze het zo zwaar hebben.
Marije112 schreef:verootjoo schreef:
Dat je ergens zelf voor kiest, betekent toch niet dat je het niet zwaar mag vinden![]()
Ik vind mijn baan, mijn huwelijk en mijn kinderen soms echt zwaar. En heb voor alles zelf gekozen en zou dat zo weer doen.
Je weet echter niet altijd precies waar je voor kiest, weet niet wat er op je pad komt.
Het idee dat je het niet zwaar mag vinden en er er vervolgens ook niet over mag praten draagt niet echt bij aan een open samenleving waarin je elkaar kan helpen m.i.
Juist als je uitspreekt dat je het zwaar hebt kan je helpen omdat je het dan niet alleen draagt.
Maar ik neem aan dat jij niet elke dag verteld hoe moeilijk het is met kinderen? Want ik ken wel mensen die letterlijk elke dag vertellen hoe moeilijk het is.
noviceh schreef:Flux schreef:Wanneer je man afwast maar steeds een grote gore pan "vergeet", en wanneer je hem daarop wijst hij zegt dat hij dat "net ging doen". (Afwassen mag je vervangen voor welk klusje dan ook).
[ Afbeelding ]
heidy_wilco schreef:Siers83 schreef:Mensen die fietsers bij een rotonde voorrang geven als ze dat niet hebben, vooral Duitsers doen dat
Mensen die fluiten in winkels, vooral mannen
Kinderen die sloffen en ouders die er dan niks van zeggen
Dat met die fietsers kan ik me voorstellen, en dat komt door de fietsers zelf. Die prakken hun fiets ervoor en jij als automobilist bent hoe dan ook degene die in de problemen komt.
Suzanne F. schreef:Mensen (vrouwen) onderschatten ook gewoon echt wat het hebben van kinderen met zich meebrengt. Dat is echt heel heftig en ik kan me zeker voorstellen dat er moeders zijn die andere keuzes gemaakt zouden hebben als ze wisten wat een impact het ging hebben op hun leven. Op elk vlak. Om nog maar niet te spreken van een zorgintensief kindje, daar heb ik het nog niet eens over.