Bijgewerkt, als in pleisteren? Dan kun je het na een paar dagen toch prima schilderen? Mijn muren waren zelfs na het pleisteren te slecht om te schilderen, maar zelf laten stucen vond ik te duur. Wij hebben het behangen en daarna geschilderd. Hier deed de woningbouw niets aan de muren, die gewoon afbladderden......
Wij gaan het toch behangen.. Vandaag nog even in het huisje geweest. Maar er zitten alweer scheuren in Veel te bang dat als we het wel zouden verven alleen dat dit sneller zichtbaar is dan met behang.
Duidelijk geen goede ondergrondbehandeling gehad. Als je gaat behangen eerst wel een goede voorstrijk gebruiken.
senna21
Geplaatst: 14-11-24 11:39
Little_Gift schreef:
Ik zou dit toch ook melden aan de verhuurder.
Ik zou de verhuurder vragen dit goed op te lossen.
Little_Gift
Geplaatst: 14-11-24 14:21
senna21 schreef:
Little_Gift schreef:
Ik zou dit toch ook melden aan de verhuurder.
Ik zou de verhuurder vragen dit goed op te lossen.
Als je een goede verhuurder hebt, zal dat uiteraard de logische conclusie/vervolgstap zijn hé...
Aanoniemm
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-24 00:40
Dat waren 4 hectische dagen. Overdag werken en in de avonden klussen, het weekend ook volledig aan de slag. Alle plinten en kozijnen geverfd, behang in de keuken en woonkamer. Nog 2 kamers te gaan deze week voor voorlopig. De rest komt later. De gang hebben ze het behang gelukkig laten zitten. Vandaag de hele woonkamer geverfd. Dinsdag komt de vloer erin.
We wonen er inmiddels! Moet nog wel wat gebeuren in huis, maar de muren etc zijn behangt en geverfd.
Saaie kerstboom, omdat ik katten heb, waarvan een jaren de kerstboom gebruikte als klimpaal. En dit weer de eerste keer is sinds jaren om een kerstboom weer neer te zetten haha.