paars schreef:Qimm schreef:Google helpt me niet wat een BFO is.
Blinding flash of the obvious
Haha ok, dank je wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tink89 schreef:Twee vaatwassers. Maar alleen als je dan nog voldoende kastruimte overhoudt. Ik vind dat oprecht de beste aankoop die ik ooit gedaan heb en het prijsverschil toch van één vaatwasser en een kastje met lades en binnenlades (want ik wil echt nooooit meer deurtjes, lades zijn zo veel fijner) was maar 150 euro ofzo. Nooit meer vuile vaat op het aanrecht![]()
. En greeploze keuken. Ik vind die niet sneller vies worden dan een keuken met handgreepjes (dan raak je onbedoeld ook altijd wel je kastjes) en wel echt veel makkelijker schoonmaken.
Jasmijn159 schreef:Neeee geen zwarte kranen. Na een paar maanden niet meer mooi. Je houdt het niet schoon.
Vloeren zonder voegen idd. En voor de schoonmaak: een Bissell. Ik vind een robot niet voldoende goed schrobben (kindjes en dieren), en deze hoef ik alleen rond te duwen. Zuigen, dweilen en stomen in een!
paars schreef:Hier trouwens ook nog steeds blij met m’n apparatenkastje met schuifplankje erin. Deurtje open, broodrooster, blender, whatever naar voren halen en gaan met de banaan. Daarna plankje terugschuiven en deurtje weer dicht. Ik heb ze permanent achterin die kast in het stopcontact waar een zo’n homewizard stekker zit met een schema.
Popstra schreef:Ik heb trouwens toen ons huidige huis gebouwd werd gekozen om in de badkamers boven geen toiletten te plaatsen. Die zit gewoon apart in de hal boven net als beneden.
Ik heb een hekel aan de stank van een voorganger. Helemaal als ik wil douchen of me optutten
paars schreef:Suzanne F. schreef:Heb je hier een foto van? Ik weet niet wat ik me hierbij moet voorstellen.
[ Afbeelding ]
Dit bedoel ik! Net even foto gemaakt.
senna21 schreef:Hahaha, je foto matched goed met je bokt-Naam.
paars schreef:laura1987 schreef:De bestekla in de vaatwasser werd afgeraden, maar vinden wij ideaal!
Hier heb ik toevallig ook net naar lopen zoeken. Veel argumenten ‘tegen’ gelezen. Maar ik heb er toch eentje gekocht en jeetje! Qua ruimte vind ik het erg handig maar vooral: geen vlekken meer op het bestek
paars schreef:Hier trouwens ook nog steeds blij met m’n apparatenkastje met schuifplankje erin. Deurtje open, broodrooster, blender, whatever naar voren halen en gaan met de banaan. Daarna plankje terugschuiven en deurtje weer dicht. Ik heb ze permanent achterin die kast in het stopcontact waar een zo’n homewizard stekker zit met een schema.
paars schreef:laura1987 schreef:De bestekla in de vaatwasser werd afgeraden, maar vinden wij ideaal!
Hier heb ik toevallig ook net naar lopen zoeken. Veel argumenten ‘tegen’ gelezen. Maar ik heb er toch eentje gekocht en jeetje! Qua ruimte vind ik het erg handig maar vooral: geen vlekken meer op het bestek