Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prima2Donna schreef:Kom ik weer even met een vraag![]()
Voor mijn paard wil ik overstappen op een ander merk vitaminebrokken. Ik heb nu de Marstall Force op het oog. Doet die bij bepaalde webshops ook mee met BF kortingen? Ik heb in principe nog net genoeg van het andere merk om t/m black friday dagelijks te geven maar daarna moet ik toch echt een nieuwe aanschaffen haha.
purny schreef:Hier eigenlijk alleen op zoek naar Timberland schoenen. En evt Levi broeken
cursebreaker schreef:purny schreef:Hier eigenlijk alleen op zoek naar Timberland schoenen. En evt Levi broeken
Timberland heb ik een paar jaar terug echt enorm goed kunnen shoppen. Twee paar , verschillende modellen, met 50% korting bvMaar vorig jaar vond ik de aanbiedingen iets minder interessant voor mij persoonlijk. Benieuwd wat ze dit jaar gaan doen.
Ashleytjuhh schreef:purny schreef:Hier eigenlijk alleen op zoek naar Timberland schoenen. En evt Levi broeken
timberland staat op zalando lounge nog, wel als sinds zaterdag dus weet niet wat er nog beschikbaar is
Prima2Donna schreef:Kom ik weer even met een vraag![]()
Voor mijn paard wil ik overstappen op een ander merk vitaminebrokken. Ik heb nu de Marstall Force op het oog. Doet die bij bepaalde webshops ook mee met BF kortingen? Ik heb in principe nog net genoeg van het andere merk om t/m black friday dagelijks te geven maar daarna moet ik toch echt een nieuwe aanschaffen haha.
cursebreaker schreef:purny schreef:Hier eigenlijk alleen op zoek naar Timberland schoenen. En evt Levi broeken
Timberland heb ik een paar jaar terug echt enorm goed kunnen shoppen. Twee paar , verschillende modellen, met 50% korting bvMaar vorig jaar vond ik de aanbiedingen iets minder interessant voor mij persoonlijk. Benieuwd wat ze dit jaar gaan doen.
_Christina schreef:Myfairytale schreef:Ik wil er misschien nog een 2e sim only bij. Geen idee of daar ook nog goede acties mee komen.
Ik weet niet meer waar ik het langs zag komen, ik dacht belsimpel, nu alleen deze maand nog actie voor een abbo bij 50+ met best veel GB voor maar een euro de maand