Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Wat ik heeeel soms trouwens ook leuk vind om te doen, is om een Too good to go pakket te bestellen bij een supermarkt dan aan de hand daarvan bedenken wat we gaan eten. Moet er alleen wel wat innzitten waar je een maaltijd van kan maken. Maar dat is juist de verrassing.
Ik heb een keer heel veel sla gehad in het pakket en een pak vla. Tja, dan moet je nog wel het een en ander aanvullen voor een maaltijd.
Eloya schreef:De eigenaren van achter het account porterennee gaan starten met een nieuw project #vandaaggeenpizza
Met ook recepten en boodschappenlijstjes van de jumbo en ah dacht ik. idee was volgens mij dat je dan idd niet zelf hoeft te bedenken en dat de recepten op basis van de bonus/aanbiedingen zijn.
ikke schreef:fohadie schreef:Wat ik heeeel soms trouwens ook leuk vind om te doen, is om een Too good to go pakket te bestellen bij een supermarkt dan aan de hand daarvan bedenken wat we gaan eten. Moet er alleen wel wat innzitten waar je een maaltijd van kan maken. Maar dat is juist de verrassing.
Ik heb een keer heel veel sla gehad in het pakket en een pak vla. Tja, dan moet je nog wel het een en ander aanvullen voor een maaltijd.
Ik krijg hier een beeld bij van een gezicht: tja, hoe gaan we dit doen?
![]()
Maar als je er de lol van inziet, kun je er ook wat van maken