Poepen op het toilet van een restaurant... done or not done?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poepen op het toilet van een restaurant moet gewoon kunnen

Ja
810 (92%)
Nee
54 (6%)
Anders (en dat licht ik graag toe)
9 (1%)

Totaal aantal stemmen: 873

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:02

foxy80 schreef:
Popstra schreef:
Ik heb nee gestemd. vind het mega ranzig als ik poep ruik van een voor ganger op het toilet. Laat staan in een restaurant. Vind dat onfatsoenlijk.

Ik zelf ga ook echt niet zitten poepen elders.

HAHAHAAAAA ik las POEPSTRA HAHAHAAA *raapmeop*
_O- _O- _O-

:')
Ik dacht dat de stemming was poep je in een restaurant niet mag je in een restaurant poepen. Ja natuurlijk mag dat! Ga je goddelijke gang lekker! (Alleen ik doe dat niet)
En als het plonst poep je gewoon ff op je hand.

Ik ben ook voorstander van muziek op het toilet zodat je de buren niet hoort en frisse lucht als in een open raam.

Ik heb toiletten moeten schoon maken vroegah en geloof me, de dames zijn smeriger dan de heren. ;)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:07

Ik was altijd van het niet poepen op andere plaatsen dan thuis, maar sinds een paar maanden heb ik wat darmproblemen waardoor m’n darmen even explosief geëvacueerd moeten worden :=

Dusja dan heb ik weinig keuze, denk dat het nog meer not done is om een golf diarree langs je stoelpoten te hebben lopen _O-

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:08

Brainless schreef:
@GG
Een vlotje aanleggen heeft geen zin bij een plons toilet en daar zijn er tegenwoordig veel meer van

Zeker wel daag deze propoeper niet uit want dit gaat wel degelijk

Als je hem lang genoeg legt in de hoogte en dan naar voren en weer terug.

Ik zou dit bijna willen filmen en uitleggen. :')
Laatst bijgewerkt door GabberGill op 07-08-24 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:10

Ik vind het eigenlijk ook niet kunnen. Hou er niet van om in de stank van een ander te zitten. Maar kan me voorstellen als je opeens last hebt van diarree, dat je dan wel echt moet.

Ik kan het zelf eigenlijk alleen maar thuis. Maar het is voor mij een van de reden, dat ik wel altijd een busje deo of een mist van de rituals bij me heb. :')

GabberGill

Re: Poepen op het toilet van een restaurant... done or not done?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:11

Wat ik me dan weer afvraag he

Waarom ontlopen de mensen die last hebben van de dagelijkse "normale" dingen in het leven dan niet de plekken waar dit gebeurd?

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:14

Popstra schreef:
foxy80 schreef:
HAHAHAAAAA ik las POEPSTRA HAHAHAAA *raapmeop*
_O- _O- _O-

:')
Ik dacht dat de stemming was poep je in een restaurant niet mag je in een restaurant poepen. Ja natuurlijk mag dat! Ga je goddelijke gang lekker! (Alleen ik doe dat niet)
En als het plonst poep je gewoon ff op je hand.

Ik ben ook voorstander van muziek op het toilet zodat je de buren niet hoort en frisse lucht als in een open raam.

Ik heb toiletten moeten schoon maken vroegah en geloof me, de dames zijn smeriger dan de heren. ;)

Op je hand?! :wow: Zijn er echt mensen die dat doen?

Ik heb echt lopen gieren om dit topic. En TS, je vriend begrijp ik echt niet. Juist in een restaurant moet je kunnen poepen toch? Dan past er nog een extra toetje bij en dat is goed voor de omzet. :+

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:18

nicole_floor schreef:
Ik vind het eigenlijk ook niet kunnen. Hou er niet van om in de stank van een ander te zitten. Maar kan me voorstellen als je opeens last hebt van diarree, dat je dan wel echt moet.

Ik kan het zelf eigenlijk alleen maar thuis. Maar het is voor mij een van de reden, dat ik wel altijd een busje deo of een mist van de rituals bij me heb. :')

Ik kan het ook nergens anders dan thuis. Zelfs niet op vakantie. Zie hier meerdere keren de vraag hoe dat werkt. Ja geen idee, dat doen mijn darmen gewoon? :') Maar ik heb ook geen darmproblemen. Van ophouden krijg ik ook geen buikpijn ofzo.

Ik vind voor andere wel als je moet dan moet je, maar onder netjes achterlaten versta ik persoonlijk ook geen geuren achterlaten. Blijkbaar preuts volgens sommige hier maar ik hoef niet in iemand anders oliebol te zitten, letterlijk en figuurlijk niet. :))

Qua locatie snap ik de argumentatie dan weer niet. Ik heb nog nooit ergens gegeten en dan naast een toilet gezeten? :+

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:19

Ik heb prikkelbaar darm syndroom. Als ik moet dan moet ik. Ik probeer wel zoveel mogelijk van tevoren te gaan maar kan het niet tegenhouden.

We zijn wel mijn dochter aan het leren iets minder direct te zijn in een restaurant. Die schreeuwt gewoon door het restaurant dat ze naar het toilet moet omdat ze moet poepen. :o Ze is 6 O:)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:20

GabberGill schreef:
Wat ik me dan weer afvraag he

Waarom ontlopen de mensen die last hebben van de dagelijkse "normale" dingen in het leven dan niet de plekken waar dit gebeurd?

Maar dat doen ze toch? Zelf poepen ze niet in een restaurant, dus hebben ze er ook geen last van. Zeker niet als ze van tevoren thuis ook nog even piesen en niet teveel drinken. Dan kan je dat hele vermaledijde toilet gewoon mis peilen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:28

nevica schreef:
nicole_floor schreef:

Ik kan het ook nergens anders dan thuis. Zelfs niet op vakantie. Zie hier meerdere keren de vraag hoe dat werkt. Ja geen idee, dat doen mijn darmen gewoon? :') Maar ik heb ook geen darmproblemen. Van ophouden krijg ik ook geen buikpijn ofzo.

Ik vind voor andere wel als je moet dan moet je, maar onder netjes achterlaten versta ik persoonlijk ook geen geuren achterlaten. Blijkbaar preuts volgens sommige hier maar ik hoef niet in iemand anders oliebol te zitten, letterlijk en figuurlijk niet. :))

Qua locatie snap ik de argumentatie dan weer niet. Ik heb nog nooit ergens gegeten en dan naast een toilet gezeten? :+

Anders dan een lucifer aansteken, hoe zie jij het wegnemen van geuren voor je?

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:30

Hoe ik dat voor me zie is dat er op elke wc luchtverfrisser hoort te staan, al helemaal op 'nette' plekken zoals een restaurant. En anders net zoals nicole_floor zelf wat in je tas hebben.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:30

Ja jeetje het is goor om (zeker in een restaurant) met andermans strontlucht of remstrepen of druppels op de bril geconfronteerd te worden. Maarja, als je moet, dan moet je....

Ik vind het persoonlijk niet prettig om in een openbare setting te gaan zitten kakken, hou het dan liever op := Maarja, als je moet.... dan gewoon meteen doortrekken na de eerste plons zodat stank weinig kans krijgt zich te ontwikkelen.

Wat lees ik nou voor bizars van op je hand kakken als het plonst....?? Gatverdamme zeg.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:31

nevica schreef:
Hoe ik dat voor me zie is dat er op elke wc luchtverfrisser hoort te staan, al helemaal op 'nette' plekken zoals een restaurant. En anders net zoals nicole_floor zelf wat in je tas hebben.

Dan heb je poep met een parfumgeurtje.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:31

nevica schreef:
nicole_floor schreef:

En hoe werkt het als je langer dan een weekje ofzo op reis gaat? Of verhuist?

Er gaat een hele nieuwe wereld voor mij open :=

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:32

_San87_ schreef:
nevica schreef:

Ik werk met alleen maar mannen, die oprecht 3x per dag poepen op het werk, die spuiten zoveel dat ik niks van poep ruik hoor. Gelukkig. :D

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:33

_San87_ schreef:

Wat denk je dat een lucifer afsteken doet? Je uitlaatgassen verbranden? Dan had je met iedere lucifer een steekvlam... Een lucifer is ook niets anders dan je strontlucht maskeren met de geur die een uitgeblazen lucifer verspreidt. Brandend hout dus.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:34

Fly_high schreef:

_O- Ja gewoon een week niet poepen, ik kan dat gewoon niet. :') Nu ben ik ook nog nooit wekenlang op vakantie geweest. Hoe bedoel je verhuisd? Als ik zelf verhuis dan is het nieuwe huis weer mijn huis dus dan lukt het gewoon. _O-

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:35

Ik heb dus niks in mijn tas, ik vind dat echt iets voor de eigenaar van het toilet.
Ik neem toch ook geen eigen pleeborstel mee voor als die er niet staat in het toilet waar ik naartoe moet :o?

Het handigst zijn van die automatische luchtverfrissers, maar als er een spuitbus staat gebruik ik die ook wel.
Maar ik ga dus geen spray deo kopen om als ik op een publiek toegankelijk toilet moet poepen, in het rond te kunnen sprayen :n

Mijn lijf heeft het vroeger ook moeilijk gevonden om ergens anders dan thuis te kunnen, maar na een keer flinke buikpijn en verstopping die met medicijnen verholpen moest worden, heeft mijn lichaam gelukkig geleerd om daar niet moeilijk meer over te doen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:36

Ibbel schreef:
_San87_ schreef:

Wat denk je dat een lucifer afsteken doet? Je uitlaatgassen verbranden? Dan had je met iedere lucifer een steekvlam... Een lucifer is ook niets anders dan je strontlucht maskeren met de geur die een uitgeblazen lucifer verspreidt. Brandend hout dus.

Klopt. Maar de poepgeur is wel weg. Dat is met een luchtverfrisser niet, is mijn ervaring.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:42

Ja. Daar zijn toiletten voor. En als je moet dan moet je. Ik kan (en ga) het echt niet ophouden als ik echt moet... en ik ga er vanuit dat zo'n duur restaurant wel een geurtje of iets heeft om iets te maskeren.

Ophouden of 'voor de zekerheid alvast even proberen te gaan' kan - uit ervaring - problemen geven en dat vind ik t echt niet waard. Iedereen poept en piest.
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 07-08-24 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

F_inley

Kwam deze net tegen op Facebook moest gelijk aan dit topic denken _O- _O-

Afbeelding

hagelslag

@nevica

Bij ons op t werk word het door de mannen een gouden drol leggen genoemd.
Ze maken er een Sport van om tijdens het werk te moeten poepen.
Tijdens werktijd krijg je ervoor betaald om te poepen _O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:45

Fly_high schreef:

Met verhuizen heb ik er geen last van gehad, het voelde meteen als thuis laten we zeggen. :')

En vakantie, jaa dan hou ik het een week op. Daarom heb ik liever iets met een prive toilet, dan lukt het vaak wel.

@hagelslag dat zeggen mijn collega's ook altijd idd. _O-
Laatst bijgewerkt door nicole_floor op 07-08-24 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:46

nicole_floor schreef:
Fly_high schreef:

Met verhuizen heb ik er geen last van gehad, het voelde meteen als thuis laten we zeggen. :')

En vakantie, jaa dan hou ik het een week op. Daarom heb ik liever iets met een prive toilet, dan lukt het vaak wel.

Dat is toch niet comfortabel meer... Ben je dan niet opgeblazen?

nicole_floor

Re: Poepen op het toilet van een restaurant... done or not done?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:50

_San87_ nee valt wel mee eigenlijk. Maar tegenwoordig boeken we wat met een prive toilet. Maarja toen ik vroeger met mijn ouders naar de camping gingen, lukte het gewoon echt niet. Moet ook zeggen dat ik nooit langer dan een week weg ben geweest.