marjor schreef:Jeetje wat appen jullie allemaal ontzettend veel! Wij appen eerlijk gezegd bijna nooit en bellen alleen als het noodzakelijk is. Onze laatste app was 15 mei. En dat was omdat ik een paar dagen weg was.
We zijn beide overdag aan het werk. Als je aan het werk bent, dan werk je vinden wij. En over futiliteiten appen, nee daar zijn wij beide niet van. Ik kan mij ook ontzettend storen aan collega’s die de halve dag aan het appen zijn. Dan denk ik, dat kan je ‘s avonds toch ook met elkaar bespreken? Wat is er nou zo belangrijk dat niet kan wachten?
Wij zitten bij het eten altijd heerlijk te kletsen over wat we die dag hebben gedaan.
We zijn begin 40, geen kinderen, wel paarden aan huis en wonen 20 jaar samen.
Hier 40, 23 jaar samen...
Wij hebben geen baas, kunnen appen zo veel we willen in dat perspectief.
Maar mijn man zijn werknemers mogen ook zo veel appen als ze willen, zo lang het werk maar wordt gedaan. En goed wordt gedaan, dan is alles prima.
Wat is er zo belangrijk? Niet belangrijk... vaak zelfs onzin.
Foto van iets grappigs wat we tegen komen op onze dag etc. Zou best tot de avond kunnen wachten, maar wij sturen het meteen. Maar als andere mensen dat leuk/prettig/gezellig vinden, en het werk lijdt er niet onder, waarom niet?
Ik ben sowieso meer een apper (is dat een woord?
) dan een beller. Misschien dat dat ook nog wat uit maakt. Bellen doe ik meestal met mijn moeder, of met een vriend of vriendin als er echt iets belangrijks is, of te veel tekst om te typen