Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
7September schreef:Vroeger toen ik nog thuis woonde deden wij altijd 3/4 dagen met een handdoek. En dan idd in het midden voor onderaan, en dan punt voor je hoofd.
Nu hebben we van die kleinere handdoeken (mij echt te klein, maar wel praktisch voor de was) die we elke dag maar 1x gebruiken. Die gaat daarna de wasmand in om gewassen te worden. En ze drogen gelukkig ook snel!
Over de badmat: ik heb er nu geen. Maar zoiets vind ik dus leuK: https://www.jotex.nl/hills/hills-badmat ... 1147-01-97
Lijkt mij alleen totaal niet praktisch met het vuil dat ertussen gaat zitten.
Koper schreef:Echwel schreef:Mijn brein kan niet verwerken dat je je gezicht afdroogt met een handdoek waar je ook je onderkant mee afdroogt...
Nou dit dus. Ik ben inderdaad schoon als ik onder de douche vandaan kom. Maar de handdoek van de vorige dag niet. Die voelt niet schoon.
Tiggs schreef:Koper schreef:Nou dit dus. Ik ben inderdaad schoon als ik onder de douche vandaan kom. Maar de handdoek van de vorige dag niet. Die voelt niet schoon.
Vind je het dan niet vies om die om je haar te doen na het wassen? Bij mij is het juist andersom, de handdoek voor m'n haar gebruik ik gerust nog een keer. Maar eerst m'n lichaam en dan m'n haar ermee errort dan juist bij mij weer.
Yessy schreef:Nu ben ik wel nieuwsgierig want ik lees meerdere reacties van mensen die ook hun harenhanddoek na 1x gebruiken al in de was gooien. Zit daar nog een reden achter?
Telpeva schreef:Ik heb sowieso geen handdoeken in de wc, liever aan een haakje aan de muur
), vond ik het een ranzig idee dat bij het doorspoelen (of staande visite-plassers) alles onder gespetterd zou worden. Na een toiletbezoek kun je in de badkamer of in de keuken je handen wassen en drogen. En omdat er nog steeds visite rondloopt die zijn/haar handen na het toiletbezoek niet wast, is de deurknop van de wc ook vies. Nog een reden voor mij om mijn/onze handen elders te wassen. 
7September schreef:Vroeger toen ik nog thuis woonde deden wij altijd 3/4 dagen met een handdoek. En dan idd in het midden voor onderaan, en dan punt voor je hoofd.
Nu hebben we van die kleinere handdoeken (mij echt te klein, maar wel praktisch voor de was) die we elke dag maar 1x gebruiken. Die gaat daarna de wasmand in om gewassen te worden. En ze drogen gelukkig ook snel!
Over de badmat: ik heb er nu geen. Maar zoiets vind ik dus leuK: https://www.jotex.nl/hills/hills-badmat ... 1147-01-97
Lijkt mij alleen totaal niet praktisch met het vuil dat ertussen gaat zitten.

ik draai elke dag of heel soms 1 dag geen was dus handdoeken gaan gelijk de wasmachine in. Alleen donkere was spaar ik soms op maar mijn handdoeken zijn roze dus kunnen overal bij heb ik besloten.
Hij wordt niet echt nat. Ik droog mijn voeten voor ik er op ga staan. De mat gaat 2x per week in de was.