Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dorien66 schreef:Voor de goede orde: die door mij gemiste instopstrook is absoluut niet de belangrijkste reden om ze te verkopen. De belangrijkste redenen zijn dat extra veel moeten wassen én de tegenvallende droogtijd (in een tot ong. 19 graden verwarmde, niet vochtige kamer).
Ik heb gezien dat er nu wel instopstroken bestaan, maar dan blijft nog steeds ‘mijn was- en droogprobleem’ bestaan.
JesdaJinn schreef:Ik heb er 3.
2x teddy en 1 zomer.
Vindt ze echt heerlijk maar uitwassen is drama. Heb 240x200 en die passen eigenlijk net niet in een grote trommel.
Prop ze er in want ze moeten ooit een keer gewassen worden maar daardoor is de zomerdeken wel kapot.
Het drogen is zo gebeurd. Zelfs de teddy is met 2 uur droog. Hang ze helemaal uit de in de woonkamer en zijn ze zo droog
Eerlijk, ze slapen heerlijk
!! Geef mij maar mijn katoenen mooie dekbedovertrekken..... 

Little_Gift schreef:Twiggy2008 schreef:Nou, ik was van de week bij een vriend van me, die ze heeft, maar dat stofje waar ze van gemaakt zijn, zo écht niet mijn ding..... Vreselijk spul!! Geef mij maar mijn katoenen mooie dekbedovertrekken.....
Ze hebben sinds kort ook een volledig katoenen versie hoor.
Suzanne F. schreef:JesdaJinn schreef:Ik heb er 3.
2x teddy en 1 zomer.
Vindt ze echt heerlijk maar uitwassen is drama. Heb 240x200 en die passen eigenlijk net niet in een grote trommel.
Prop ze er in want ze moeten ooit een keer gewassen worden maar daardoor is de zomerdeken wel kapot.
Het drogen is zo gebeurd. Zelfs de teddy is met 2 uur droog. Hang ze helemaal uit de in de woonkamer en zijn ze zo droog
Hoe groot is jouw trommel dan?
JesdaJinn schreef:Suzanne F. schreef:
Ik heb er 3.
2x teddy en 1 zomer.
Hoe groot is jouw trommel dan?
JesdaJinn schreef:8kg
Little_Gift schreef:Dorien66 schreef:Voor de goede orde: die door mij gemiste instopstrook is absoluut niet de belangrijkste reden om ze te verkopen. De belangrijkste redenen zijn dat extra veel moeten wassen én de tegenvallende droogtijd (in een tot ong. 19 graden verwarmde, niet vochtige kamer).
Ik heb gezien dat er nu wel instopstroken bestaan, maar dan blijft nog steeds ‘mijn was- en droogprobleem’ bestaan.
Geen idee hoe jij dat aanpakt maar hier ondertussen al 3 zulke dekbedden en alledrie zijn ze altijd binnen een 4 tal uurtjes droog.
Gewoon over een wasrek gooien en laten drogen aan de lucht, winter en zomer.
Nog nooit langer dan 4u geduurd.
In de zomer zelfs vaak maar 2u en in de winter met verwarming aan max 4u.