Waarvoor ga jij naar IKEA?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Prrrr

Re: Waarvoor ga jij naar IKEA?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 10:17

Mensen kijken. In zo'n kamertje gaan zitten en dan een kwartier, 20 minuten alleen maar om me heen kijken. Heb ik al lang geen tijd meer voor gehad, maar wat heb ik daar een lol aan gehad.

Heb je meteen de bevestiging dat een relatie niet altijd leuker leven oplevert :))

En mijn halve interieur komt ervandaan. Dat ook.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 10:35

Oh wij gingen soms ook met een beker koffie bij het laadperron zitten, hilarisch hoe mensen pakken in hun auto proberen te krijgen :D

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 10:36

Ja, dat lijkt me idd een hele leuke :

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-23 10:44

Fijn dat je goed geslaagd bent Dagmar :) Op de oorbel na dan.

Plantenkasjes is inderdaad een goede, die wil ik ook nog wel.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 11:00

prompter schreef:
Oh wij gingen soms ook met een beker koffie bij het laadperron zitten, hilarisch hoe mensen pakken in hun auto proberen te krijgen :D

Ook een leuke, de kort pittige kaaskroketjes die ooit hun e achter b gratis gekregen hebben en een boedelbakje huren. Hysterisch om te zien. :D Tig keer steken, combinatie scharen, afkoppelen en handmatig rechtzetten.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 11:53

Ik heb er ook nog eens een gratis palm aan over gehouden. Jongen en meisje met klein vrachtwagentje. Meisje zet de palm als eerste in de auto. Vond de jongen terecht niet handig, dus palm er weer uit en naast de auto gezet. Ze hadden alles ingeladen, reden weg en daar stond de palm nog :D. Ik heb nog een half uurtje gewacht, maar er kwam niemand, dus de palm maar mee naar huis genomen :))

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 11:59

Een palmvondeling :D

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 12:01

prompter schreef:
Ik heb er ook nog eens een gratis palm aan over gehouden. Jongen en meisje met klein vrachtwagentje. Meisje zet de palm als eerste in de auto. Vond de jongen terecht niet handig, dus palm er weer uit en naast de auto gezet. Ze hadden alles ingeladen, reden weg en daar stond de palm nog :D. Ik heb nog een half uurtje gewacht, maar er kwam niemand, dus de palm maar mee naar huis genomen :))

_O-
Whahaha ik zie het helemaal voor me. Geweldig verhaal.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-23 12:34

Zo heb ik ook een keer staan klungelen samen met mijn zus, een vriendin van haar en het vriendje van de vriendin. Mijn zus had een Micraatje :D Na wat gepuzzel om de aankopen en onszelf in te laden hoorden we op het moment dat mijn zus wegreed PATS. Dat was mijn spiegel die buiten tegen de auto aan had gestaan. Mijn zus was zo'n trouw iemand die meteen riep: "je krijgt een nieuwe van me!"

Maar niet die dag. Die dag wilden we alleen maar gauw weg :')

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 13:07

prompter schreef:

Mag ik dat niet echt netjes vinden :o
Misschien kwamen ze later wel terug en hebben ze eerst het vrachtwagentje uitgeladen. Ik zou hem bij de Klantenservice hebben afgegeven.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 13:31

prompter schreef:

Oh echt. Wie heeft er nog een tv nodig tegenwoordig. Pa na twee dochters komen naar buiten met drie karren. Ma gaat de auto halen. Komt ze aan met een zwarte auto. Niet zo groot. A la golf zegmaar. Conclusie na een uur: auto vol, zelfs nog iets op het dak geknupt. Ma en dochters moesten met de trein naar huis en pa rijdt alleen met de auto :D
Zeer vermakelijk.

Ze moeten echt bankjes neerzetten daar :D leedvermaak is echt het beste vermaak…

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 13:35

Fitzroy schreef:
prompter schreef:

Misschien kwamen ze later wel terug en hebben ze eerst het vrachtwagentje uitgeladen. Ik zou hem bij de Klantenservice hebben afgegeven.

Mee eens. Vind ik ook niet kunnen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 16:59

Fitzroy schreef:
prompter schreef:

Oh je hebt gelijk hoor, dat had het beste geweest, maar dat is destijds helemaal niet in mijn hoofd opgekomen. Hij lag al over de grond te rollen in de wind en dat vond ik zonde, maar mocht er ooit een volgende keer zijn zal ik dat absoluut doen :)

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 17:19

De ijsautomaat saboteren :')

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 08:45

Gisteren nog geweest bureau en stoel voor dochter gescoord nog wat leuke dingetjes voor haar kamer en inspiratie opgedaan voor kleding kast zoontje

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-23 22:06

Vanmiddag was ik even in de grote blauwe doos (voor kussenslopen en natuurlijk voor chips), voor het eerst in een maand of 5. En ik moet zeggen dat het er niet gezelliger op is geworden. Geen enkele gewone kassa meer te bekennen, niet voor de gewone spullen en niet voor het winkeltje met snoep en eten.

En ook nog geen kerstafdeling -O-

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 06:48

Koper schreef:
Vanmiddag was ik even in de grote blauwe doos (voor kussenslopen en natuurlijk voor chips), voor het eerst in een maand of 5. En ik moet zeggen dat het er niet gezelliger op is geworden. Geen enkele gewone kassa meer te bekennen, niet voor de gewone spullen en niet voor het winkeltje met snoep en eten.

En ook nog geen kerst afdeling -O-

Welke vestiging was je? Want in elke vestiging is er, zeker vanaf begin deze maand, een kerst afdeling. Alleen is het in elke winkel op een andere locatie.

En het klopt dat er geen "gewone" kassa's meer zijn. Dit betekent wel dat de doorstroom bij de kassa veel sneller is.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 08:54

Ik wist niet eens dat Ikea überhaupt een kerstafdeling had. :') Moet je de kerstballen zelf nog in elkaar zetten?
Kun je nagaan hoe graag ik er kom. _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 09:19

Nee, niet de kerstballen maar wel je salade in het restaurant _O-

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 09:25

Hier is de kerstafdeling in het magazijn. :))

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-23 10:46

Bonnelover schreef:
Welke vestiging was je? Want in elke vestiging is er, zeker vanaf begin deze maand, een kerst afdeling. Alleen is het in elke winkel op een andere locatie.

Amersfoort. Ik zag wel wat spulletjes her en der over verschillende schappen (met voornamelijk niet-kerstspul) staan. Maar niet dat je zegt: hee, hier zijn schappen en stellingen met alleen maar kerstspullen, zoals het meestal is. Normaal gesproken staat de kerstafdeling inderdaad in het magazijn.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 10:49

De geurkaarsen met Lelietjes-van-Dalen geur.... heerlijk.
En de afsluitbare bakjes om eten in te bewaren...
En gewoon rondlopen en altijd wel met wat zooi thuiskomen als je dan toch voor die kaarsjes er bent...zucht

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 15:02

Koper schreef:
Bonnelover schreef:

Amersfoort. Ik zag wel wat spulletjes her en der over verschillende schappen (met voornamelijk niet-kerstspul) staan. Maar niet dat je zegt: hee, hier zijn schappen en stellingen met alleen maar kerstspullen, zoals het meestal is. Normaal gesproken staat de kerstafdeling inderdaad in het magazijn.

In Amersfoort zit de kerstafdeling in dat gekke stukje bij het restaurant. Zonde dat je hem niet hebt gevonden! Ze hebben best wel heel gezellige dingen namelijk weer!

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 15:41

Ik vind er sinds die zelfscan kassa’s en amper nog personeel eigenlijk ook geen klap meer aan om nog naar IKEA te gaan. De sfeer is heel erg veranderd heb ik het idee.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-23 19:36

Ann_moi schreef:
In Amersfoort zit de kerstafdeling in dat gekke stukje bij het restaurant. Zonde dat je hem niet hebt gevonden! Ze hebben best wel heel gezellige dingen namelijk weer!

Waar? Bedoel je misschien in de showroom voordat je bij het restaurant bent?