Heb je meteen de bevestiging dat een relatie niet altijd leuker leven oplevert

En mijn halve interieur komt ervandaan. Dat ook.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Oh wij gingen soms ook met een beker koffie bij het laadperron zitten, hilarisch hoe mensen pakken in hun auto proberen te krijgen
prompter schreef:Ik heb er ook nog eens een gratis palm aan over gehouden. Jongen en meisje met klein vrachtwagentje. Meisje zet de palm als eerste in de auto. Vond de jongen terecht niet handig, dus palm er weer uit en naast de auto gezet. Ze hadden alles ingeladen, reden weg en daar stond de palm nog. Ik heb nog een half uurtje gewacht, maar er kwam niemand, dus de palm maar mee naar huis genomen
prompter schreef:Ik heb er ook nog eens een gratis palm aan over gehouden. Jongen en meisje met klein vrachtwagentje. Meisje zet de palm als eerste in de auto. Vond de jongen terecht niet handig, dus palm er weer uit en naast de auto gezet. Ze hadden alles ingeladen, reden weg en daar stond de palm nog. Ik heb nog een half uurtje gewacht, maar er kwam niemand, dus de palm maar mee naar huis genomen
prompter schreef:Oh wij gingen soms ook met een beker koffie bij het laadperron zitten, hilarisch hoe mensen pakken in hun auto proberen te krijgen
Fitzroy schreef:prompter schreef:Ik heb er ook nog eens een gratis palm aan over gehouden. Jongen en meisje met klein vrachtwagentje. Meisje zet de palm als eerste in de auto. Vond de jongen terecht niet handig, dus palm er weer uit en naast de auto gezet. Ze hadden alles ingeladen, reden weg en daar stond de palm nog. Ik heb nog een half uurtje gewacht, maar er kwam niemand, dus de palm maar mee naar huis genomen
Mag ik dat niet echt netjes vinden![]()
Misschien kwamen ze later wel terug en hebben ze eerst het vrachtwagentje uitgeladen. Ik zou hem bij de Klantenservice hebben afgegeven.
Fitzroy schreef:prompter schreef:Ik heb er ook nog eens een gratis palm aan over gehouden. Jongen en meisje met klein vrachtwagentje. Meisje zet de palm als eerste in de auto. Vond de jongen terecht niet handig, dus palm er weer uit en naast de auto gezet. Ze hadden alles ingeladen, reden weg en daar stond de palm nog. Ik heb nog een half uurtje gewacht, maar er kwam niemand, dus de palm maar mee naar huis genomen
Mag ik dat niet echt netjes vinden![]()
Misschien kwamen ze later wel terug en hebben ze eerst het vrachtwagentje uitgeladen. Ik zou hem bij de Klantenservice hebben afgegeven.
Koper schreef:Vanmiddag was ik even in de grote blauwe doos (voor kussenslopen en natuurlijk voor chips), voor het eerst in een maand of 5. En ik moet zeggen dat het er niet gezelliger op is geworden. Geen enkele gewone kassa meer te bekennen, niet voor de gewone spullen en niet voor het winkeltje met snoep en eten.
En ook nog geen kerst afdeling
Bonnelover schreef:Welke vestiging was je? Want in elke vestiging is er, zeker vanaf begin deze maand, een kerst afdeling. Alleen is het in elke winkel op een andere locatie.
Koper schreef:Bonnelover schreef:Welke vestiging was je? Want in elke vestiging is er, zeker vanaf begin deze maand, een kerst afdeling. Alleen is het in elke winkel op een andere locatie.
Amersfoort. Ik zag wel wat spulletjes her en der over verschillende schappen (met voornamelijk niet-kerstspul) staan. Maar niet dat je zegt: hee, hier zijn schappen en stellingen met alleen maar kerstspullen, zoals het meestal is. Normaal gesproken staat de kerstafdeling inderdaad in het magazijn.