Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Femke_Tweety schreef:Is papa op zoek naar een vervangende moeder zodat 'ie gewoon zijn eigen ding kan doen,
Of is hij echt op zoek naar een volwaardige partner/ nieuwe liefde, die zijn dochter accepteert maar waar hij geen moedergedrag van afdwingt?
Het feit dat hij dus al vaker 'moedertypes' gezocht lijkt te hebben na de biologische moeder van zijn dochter doet me een beetje vrezen voor dat eerste eigenlijk.
Ik hoop dat jullie eruit komen op een manier die voor beiden (of eigenlijk alledrie...) goed voelt.
Relaxed schreef:@Barbalala, niet doet? Ik bén toch een hele dag bij haar gebleven? Het gaat om de manier waarop, hij heeft het erop aan laten komen en mij voor het blok gezet.
Tovaita schreef:BarbaLala schreef:Wat een onzin. Hoezo kiest ze niet voor zijn kind? Hij heeft een kind en zij accepteert en omarmt dat, dat betekent niet dat je meteen een semi-ouder voor dat kind bent als je net een blauwe maand samen bent. Kom op zeg.
Die kerel maakt grandioos misbruik van het feit dat hij een relatie heeft. Zoals zoveel mannen doen die kinderen hebben. Nieuwe vrouw in het leven, die kan het gezin wel weer draaiende houden.
Doubtless schreef:Hopelijk vonden ze dat ook fantastisch…
Zonnetje81 schreef:Doubtless schreef:Hopelijk vonden ze dat ook fantastisch…
Kinderen zijn best flexibel. Je kan in het leven dan nooit meer een nieuwe relatie aangaan. Want wanneer weet je of het voor eeuwig is? Ik vind het tonen van je kinderen niet serieus nemen om ze daar uiteindelijk niet bij te betrekken en voor hoe lang voor de gek te houden…..? En dan ineens oh papa of mama gaat samenwonen. Ze moeten er ook in meegroeien.
Zonnetje81 schreef:Kinderen zijn best flexibel. Je kan in het leven dan nooit meer een nieuwe relatie aangaan. Want wanneer weet je of het voor eeuwig is? Ik vind het tonen van je kinderen niet serieus nemen om ze daar uiteindelijk niet bij te betrekken en voor hoe lang voor de gek te houden…..? En dan ineens oh papa of mama gaat samenwonen. Ze moeten er ook in meegroeien.
BaileyMix schreef:Zonnetje81 schreef:Kinderen zijn best flexibel. Je kan in het leven dan nooit meer een nieuwe relatie aangaan. Want wanneer weet je of het voor eeuwig is? Ik vind het tonen van je kinderen niet serieus nemen om ze daar uiteindelijk niet bij te betrekken en voor hoe lang voor de gek te houden…..? En dan ineens oh papa of mama gaat samenwonen. Ze moeten er ook in meegroeien.
Veel minder flexibel dan je denkt hoor. Die hele 'als papa en mama maar gelukkig zijn'-mentaliteit, 'Suzanne Rethans'-manier van denken, klopt echt niet.
En waarom dan ineens samenwonen? Alsof dat per se moet na een korte tijd... Het lijkt me niet meer dan normaal om een jaartje te wachten met voorstellen. Dan weet je in ieder geval al beter of het voor de langere termijn goed gaat dan na twee maanden.