Waar heb jij je partner leren kennen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 10:36

In de kroeg met stappen, 13 jaar geleden :D

Er was geen tinder of dat soort apps dus ging nog op de ouderwetse manier.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 10:38

Ik heb mijn man leren kennen in de boekhandel waar ik in 2007 werkte. Hij was opzoek naar een kalender die we niet verkochten, raakten wat aan de praat over het thema van de kalender. Een dag later kwam hij terug, met een briefje met z'n nummer en de vraag of ik wat met m wilde eten :) inmiddels bijna 16 jaar en een huis, 2 katten en kind verder :D

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 11:01

Tijdens het stappen in de kroeg, inmiddels 11 jaar geleden. Ik had toen een relatie met iemand anders, maar ik kreeg zulke kriebels in mijn buik van hem. Niets mee gedaan uiteraard en hem afgewezen toen hij kwam flirten. Ik emigreerde binnenkort met mijn toenmalige relatie.

1,5 jaar later was ik net weer vrijgezel en kwam ik hem weer tegen. We zijn gelijk af gaan spreken en we waren meteen helemaal hoteldebotel <3 Na zes maanden daten trok ik al bij hem in. We zijn nu 9 jaar samen, wonen in ons droomhuis met onze zoon van 2 en ik ben zwanger van de tweede. Nog steeds vlinders en lachen om elkaars’ stomme grappen.

Earth

Re: Waar heb jij je partner leren kennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 11:13

Tijdens tweede kerstdag in de kroeg, 12,5 jaar geleden. Ik was er met mn beste vriendin en we zouden er even een potje pool doen en daarna naar een andere stad gaan, totdat hij binnen kwam met zijn broer en vrienden. Toen wist ik al heel snel, wij blijven hier :')
Vorige week dinsdag hadden we 12,5 jaar verkering, dat is 'aan' gegaan tijdens de pubquiz op dinsdag in dezelfde kroeg en vorige week zaten we daar dus weer. Dat was wel heel speciaal! <3

We hebben 2 weken na onze ontmoeten verkering gekregen, binnen 1,5e maand woonde we (door omstandigheden) samen en we zijn alweer 5 jaar getrouwd. We hebben in 2013 een huis gekocht waar we nog steeds wonen en we hebben twee kattenkinderen <3
Hij is de leukste, de beste en de liefste man die ik me kon wensen. Hij is mijn noord, mijn oost, mijn zuid, mijn west.

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 11:18

Inmiddels ruim vier jaar samen. Heb hem leren kennen tijdens het uitgaan :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 11:57

Tinder :D

Nu bijna 7 jaar geleden.
Inmiddels getrouwd en 2 mooie kinderen samen gekregen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 12:16

26 jaar geleden elkaar leren kennen via gezamelijke vrienden groep.
Op 14 en 16 jarige leeftijd verkering gehad ,elkaar een tijd uit het oog verloren toen elkaar weer tegen gekomen op koninginnedag en inmiddels 18 jaar samen ,12 jaar getrouwd en 3 kids rijker.
Hij was en is nog steeds mijn grote liefde maar het is voor ons beide goed geweest dat we in onze tiener jaren wel hebben geleefd en niet vanaf onze 14de zijn blijven plakken aan elkaar.

Stripe000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 12:26

Via Lexa
Inmiddels 19 jaar en twee kinderen verder en nog altijd super blij met hem <3

KimDJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 12:38

Sadira schreef:
Bokt :+

Inmiddels 10 jaar stabiel samen.

Ik las "inmiddels 10 jaar samen debiel". :')

Galaika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-23 14:36

Oh wel interessant om te lezen dat dating-apps bij sommigen dus wel echt werken!

cindyy_1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 14:38

Ik zie het behoorlijk vaak langskomen, maar ook hier; via Tinder!
Inmiddels ruim 6 jaar samen en sinds november wonen we samen met 2 kattenkinders.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 14:41

Hij was mijn buurman en beide vrijgezel dus tja

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 14:42

Sommige mensen hebben echt lieve verhalen. Wij waren elkaars rebound. A shoulder to cry on... :')

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 14:43

Via badoo :Y) :Y) bleek hij de broer van een oude verzorger van mij te zijn. Op die manier tot kletsen gekomen op Facebook. Hij had een paard dus genoeg gespreksstof.

Inmiddels ruim 10 jaar later hebben we 2 kindjes :Y)

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 14:44

Op school..... Zaten beiden op de HTS, ik een jaartje eerder was crew tijdens zijn introductiekamp

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 14:46

[***] schreef:
Sommige mensen hebben echt lieve verhalen. Wij waren elkaars rebound. A shoulder to cry on... :')

The best way to get over someone is to get under someone else… <<)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 15:01

10 jaar geleden in Boode (discotheek). :+ Hij zit in de vriendengroep van de vriend van een vriendin van mij. Zij kregen vlak daarvoor een relatie.

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 15:17

Ik had verkering met iemand uit zijn vriendengroep die ik ontmoet had op dansles, 15 jaar was ik toen. Ik zag hem en kreeg spontaan de kriebels. Dat ging niet meer over, dus ik heb de verkering met zijn vriend uitgemaakt. Anderhalf jaar later kwam ik hem weer tegen (toen zat hij op dansles en waren mijn vriendinnen en ik gevraagd om mee te doen omdat er te weinig meiden waren in die les).
Hij bleek mij al die tijd ook erg leuk gevonden te hebben. Op een dansoefenavond kwam de eerste zoen, daarna veel samen gaan stappen en toen hadden we echt verkering.
Na 5 jaar zijn we getrouwd. Inmiddels zijn we 42 jaar samen,hebben 4 kinderen, honden, katten, kippen en paarden en sinds kort ook 2 kleinkinderen.
Hij is nog steeds mijn soulmate.

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 15:18

viphorse schreef:
Hij was mijn buurman en beide vrijgezel dus tja

Haha, nou..... met sommige buurmannen niet je er niet aan denken :D

In de kroeg, 21 jaar geleden. Getrouwd. Huisje boompje beestjes (en kinderen)

Jintexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 15:25

Badoo, na een paar weken chatten afgesproken in een voor hem heel heftige week met een groot verlies. Ik twijfelde heel erg en wilde de afspraak afzeggen maar doordat hij zo'n heftige week had wilde ik hem dat niet aan doen.

Inmiddels bijna 4 jaar verder, waarvan 3 jaar samen wonend, twee honden en een zoontje van 1 ben ik heel blij dat ik niet afgehaakt ben!!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 15:25

Tinder. Ik zei altijd dat ik wel online moest daten want in de supermarkt kwam ik hem toch niet tegen… Nu deed hij toch wel zijn boodschappen in mijn dorpje dus we grappen altijd dat we elkaar bij de Lidl tussen de bananen en de aardappels tegen zijn gekomen.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 16:28

Tijdens het uitgaan, in een zaal / disco avond. Via zijn zusje.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 16:51

Galaika schreef:
Oh wel interessant om te lezen dat dating-apps bij sommigen dus wel echt werken!

Ja soms ook gewoon voor het laatste zetje. Mijn huidige heb ik op een dansfeest leren kennen en hoewel hij dat eigenlijk wél wilde doen, heeft hij m’n nummer toch niet gevraagd. Alleen heel toevallig, vlak voordat ik naar dat feestje ging heb ik hem blijkbaar geliked op bumble..
Op het feestje zelf had ik daar geen idee van, maar na het feestje matchte hij me terug, en toen zijn we een date gaan plannen.
Ik dacht dus zelf dat het zonder bumble niks geworden zou zijn, alleen hij zegt dat het zonder bumble ook heus wel gebeurd zou zijn, omdat hij van plan was om de week erop dan terug te komen (het feest is elke week namelijk). Maar ja... of het zonder datingapp ook gebeurd zou zijn... ik weet het niet zeker. Dus ja, het kan werken
Aan de andere kant... als ik hem niet op dat feestje had ontmoet, en het dus enkel via bumble had gemoeten, was het sowieso niks geworden. Hij is geen texter en dan kom je als man gauw onverschillig over. En daar word je als vrouw natuurlijk niet warm van, hoe knap ie ook is

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 16:54

Hier ook via Tinder, voordat we afspraken (duurde 1.5 week) belden we al uren per dag en vanaf de eerste date zijn we onafscheidelijk. Ware liefde en liefde op het eerste gezicht bestonden ineens. Nu zijn we bezig met een koopwoning.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 17:59

Collega's van elkaar bij een baantje tussen school en opleiding in. Na 13 jaar kijken we nog steeds lachend terug op zijn eerste dag wanneer ik hem moest inwerken.