Galaika schreef:Oh wel interessant om te lezen dat dating-apps bij sommigen dus wel echt werken!
Ja soms ook gewoon voor het laatste zetje. Mijn huidige heb ik op een dansfeest leren kennen en hoewel hij dat eigenlijk wél wilde doen, heeft hij m’n nummer toch niet gevraagd. Alleen heel toevallig, vlak voordat ik naar dat feestje ging heb ik hem blijkbaar geliked op bumble..
Op het feestje zelf had ik daar geen idee van, maar na het feestje matchte hij me terug, en toen zijn we een date gaan plannen.
Ik dacht dus zelf dat het zonder bumble niks geworden zou zijn, alleen hij zegt dat het zonder bumble ook heus wel gebeurd zou zijn, omdat hij van plan was om de week erop dan terug te komen (het feest is elke week namelijk). Maar ja... of het zonder datingapp ook gebeurd zou zijn... ik weet het niet zeker. Dus ja, het kan werken
Aan de andere kant... als ik hem niet op dat feestje had ontmoet, en het dus enkel via bumble had gemoeten, was het sowieso niks geworden. Hij is geen texter en dan kom je als man gauw onverschillig over. En daar word je als vrouw natuurlijk niet warm van, hoe knap ie ook is