Ik ga voor de Satisfyer pro, geen batterijen, doet zijn werk prima

Dit topic zal ook wel voor komen in het quote van de maand topic, ging echt stuk om de reacties in dit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mer1980 schreef:jeetje wat verandert dit topic van leuk lachen met heel veel off-topic reacties die leuk waren, naar een zuur afzeik topic waarbij op alles wat TS zegt negatief wordt gereageerd. Reageer dan gewoon niet. wauw....
Ik ga voor de Satisfyer pro, geen batterijen, doet zijn werk prima![]()
Dit topic zal ook wel voor komen in het quote van de maand topic, ging echt stuk om de reacties in dit topic
nevica schreef:Mer1980 schreef:jeetje wat verandert dit topic van leuk lachen met heel veel off-topic reacties die leuk waren, naar een zuur afzeik topic waarbij op alles wat TS zegt negatief wordt gereageerd. Reageer dan gewoon niet. wauw....
Ik ben het met alles in deze post eens.
TS, hopelijk heb je er veel plezier mee.En je zal ongetwijfeld zelf wel weten hoe en wat met je samenwerkingen. Jij hebt ze, de zuurpruimen die hier reageren niet.
Mer1980 schreef:jeetje wat verandert dit topic van leuk lachen met heel veel off-topic reacties die leuk waren, naar een zuur afzeik topic waarbij op alles wat TS zegt negatief wordt gereageerd. Reageer dan gewoon niet. wauw....
Robin_S schreef:Ik heb dit topic pas ontdekt en ik vind de reacties ontzettend meevallen hoorZitten weer een paar leuke tussen!
![]()
Op andere fora was je met zo'n OP een vogel voor de kat geweest vrees ikal is het wel gewoon een leuke vraag hoor!
Misschien wil je je boktaccount om meerdere redenen liever niet linken aan je andere social media. Misschien kan een mod dat nog voor je wijzigen, mocht je dat willen.
Photograph schreef:Beste bokkers,
Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, maar ik kom er niet uit. Ik heb deze gekocht maar ik zou echt niet weten waar de batterijen moeten. Ik heb het onderste stuk opengedraaid, maar daar passen de batterijen niet in. Weet iemand van waar ze wel moeten?
[ [url=m/HUsJUl.png]Afbeelding[/url] ]
nevica schreef:Mer1980 schreef:
TS, hopelijk heb je er veel plezier mee.En je zal ongetwijfeld zelf wel weten hoe en wat met je samenwerkingen. Jij hebt ze, de zuurpruimen die hier reageren niet.
purny schreef:Sky_As schreef:Woon je nog thuis? Want dan vraag ik me echt af hoe je een satisfyer kunt gebruiken als er mensen in huis zijn... Hihi, wat maakt dat ding een herrie
Gewoon onder de dekens
Photograph schreef:Sky_As schreef:Woon je nog thuis? Want dan vraag ik me echt af hoe je een satisfyer kunt gebruiken als er mensen in huis zijn... Hihi, wat maakt dat ding een herrie
Mijne maakt helemaal geen geluid, ik heb ook niet de satisfyer pro 2, maar zo’n travel variant
_San87_ schreef:Ik denk dat de douane wel gekkere dingen ziet.