Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

meggiemeg schreef:Bedenk wel goed dat het erg lastig is om een huurder er uit te krijgen als achteraf er toch de klik niet is. Iets om in overweging te nemen denk ik. Voor beide is iets te zeggen.

meggiemeg schreef:Bedenk wel goed dat het erg lastig is om een huurder er uit te krijgen als achteraf er toch de klik niet is. Iets om in overweging te nemen denk ik. Voor beide is iets te zeggen.

in een mooie verpakking, dus ze dacht ws dat het wijn was...dat hoop ik tenminste. Ze hebben het keurig achtergelaten. Ik vind het hartstikke sneu voor ze, maar ik baal ook. Echt...alles staat er zo duidelijk. Ze hadden het er ook over dat het vies was. Ik denk: huh??? Hoe kan dat?? Bleek dat er blaadjes op het terras lagen...ja, dat is niet gek, want nadat ze aangekomen waren heeft het vreselijk gestormd hier..ze zag geen veger, had zachtjes geroepen buiten, maar ik reageerde niet en ze zag dat ik tv aan het kijken was...ik zei nog: Waarom heb je dan niet op het raam geklopt of even aangebeld? Ja, de honden blaften wel, dus ze dacht dat ik gewoon geen zin had om te reageren. Het zal toch echt een kultuurdingetje zijn, maar daar kan ik dus geen rekening mee houden. Ik ga ervanuit dat mensen assertief genoeg zijn om ff te zorgen dat ze me te pakken krijgen. Dat zeg ik heel erg duidelijk bij aankomst (als je me nodig hebt, klop ff op het raam, bel aan, bel me). Als ze dat dan niet doen....en blaadjes op het terras vies vinden. En de kinderen enkel overweg kunnen met kant en klaar speelgoed, en niks met dieren hebben, en de ouders ook geen activiteiten met ze gaan doen alleen een halve dag lingen en dat was het dan, dan kan ik er ook niet zoveel aan doen vrees ik. Maar ik baal er wel van.
) dus het zal inderdaad geen match zijn gok ik zo.
. Maar ze waren echt aardig en beleefd. alleen snap ik dus niet waarom je boekt op een boerderij als je niks met natuur hebt.