Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Gisteren kreeg ik een appje met de vraag of binnenkort af konden spreken. Toen ik vroeg wanneer ze kon zou ze het me laten weten.
Ik ben benieuwd wanneer ik een appje kan verwachten.
Achterom schreef:chanicha schreef:Ik krijg al een benauwend gevoel als ik het lees.
Als iemand behoefte heeft om je te zien of te spreken ondernemen ze wel actie en zo niet dan is het geen vriendin.
Waarom toch die behoefte om zo te veroordelen?
Evamarie schreef:purny schreef:Gisteren kreeg ik een appje met de vraag of binnenkort af konden spreken. Toen ik vroeg wanneer ze kon zou ze het me laten weten.
Ik ben benieuwd wanneer ik een appje kan verwachten.
Als je er al zo in staat zou ik echt niet met je op vakantie willen. Sorrie..
Je hebt zo negatieve kijk.
Bekijk het eens vd andere kant. Dat ze wil afspreken is positief. Vanuit daar kun je open kaart spelen met elkaar.
purny schreef:De vorige keer zou ze me het ook een dag later laten weten en niks meer gehoord.
Ze heeft een update van haar rooster zegt ze. Het lijkt me sterk dat je pas op je werk kan kijken wanneer je vrij bent.
purny schreef:Ik vind communicatie en mijzelf uitdrukken gewoon heel lastig. Met appen kan ik beter uit de voeten (Is ook een punt van mijn beperking).
Grenzen face to face of via de telefoon aangeven vind ik lastig.
Evamarie schreef:De app is sowiezo geen communicatiemiddel als het om delen van gevoelens gaat. Ik verwacht dat het niet goed gaat komen met deze vriendschap gezien ook je eigen houding TS. Beperking of niet. Vriendschap is investeren.
purny schreef:Ik vind communicatie en mijzelf uitdrukken gewoon heel lastig. Met appen kan ik beter uit de voeten (Is ook een punt van mijn beperking).
Grenzen face to face of via de telefoon aangeven vind ik lastig.
purny schreef:Waar het mij omgaat is dat als ze me beloofd dat ze me de volgende dag zou appen ik vervolgens niks meer van haar hoor. Maar ik ga haar vanavond maar weer eens appen. Het moet dus wederom weer van mijn kant uit komen.
En eigenlijk vind ik dit te gek voor woorden, dan moet ik bij wijze van spreke op mijn knieën gaan in de hoop iets met haar af te spreken. Want zo voelt het wel voor mij.
En dat volgens mensen alles negatief is? Dat is misschien ook wel zo maar als je je hele leven al met vriendschappen zo bent behandeld dan is dat natuurlijk niet zo gek. Het vertrouwen in de medemens daalt gewoon.